今日係星期五喇~
唉~又一個星期喇~
D MATHS都係搞唔掂呀{大叫!!!
最X嘅係LS呀SIR要改我地花名,
OK!!無所謂呀!!
只要唔要疊字就OK加喇!!!
不過佢偏偏同我改個疊字!!!
"鳴鳴" 囧……
佢仲可以話:幾好呀!我覺得唔錯呀!!
………幾過一翻叫喊之後……
我地"四公子"終於叫番我地四公子嘅名喇~
就係個D X公子!!
呵呵!!
鳴公子!!唔錯有詩情畫意~
呀~點解可以咁好聽加{毆`
好喇~
聽日要去交收喇~
約左1:45美孚MTR~
之後就去接基公子喇~
玩下咁喇~
唔想成日係home都做功課~
|