| |
今日好遲先起身呀!!!
成11點先起身....
好失敗呀!!
本來話今日要早D起身睇ebook加ma~
唉~點知就....
11:30就同左呀媽佢地出左元朗喇~
去見個個Wing姐姐喔!!
都成10年冇見佢喇~
嗯~~好彩我同佢冇咩代溝姐 {笑`
之後又去左屯門攞野喇~
食左lunch喇~
嗯!!好好食呀~
之後就去左大眾睇下有冇我上次睇中個本書,
點知~冇哂呀T^T
仲諗住佢細細本又平,
可以係上堂嘅時候睇!!!
算我同佢有緣無份!!!
唉~呀妹今日又買鞋喇~
我睇中左一對囉~
不過呀媽要買左比呀妹先.V.
對鞋真係好靚加>X<
真係愛不釋手呀~~

(上面就係我愛不釋手的鞋喇>//<)

(今日嘅lunch)
|
|