| |
今日一早就去左M記~
唔係食早餐喔!係等人~
因為要去科大,
睇下有D咩科有開!
嗯~
係巴士個陣都OK好玩加~
去到個到就…
熱、凍、迫!!!
哇~
我都唔知點解我可以係個到咁奈 ="=
係圖書館個時真係唔錯加~
不過某人係到玩,
搞到我地比人話.V.
SO從此,
去圖書館一定唔帶某人去!!!
費事又比人話~
之後睇左D表演,
睇左劍道,有D悶,
D boys就買左件衫同褸~
買左褸個個人,
就此比我地叫做"劍道泉"{哈哈`
影左D相~
post上黎比你地睇下~
(我地嘅CHEM王){拍手
(搞到我地比人話嘅始作俑者!!)
(傳說中嘅"劍道泉")

(科大logo)
|
|