| |
今日訓到9點幾先起身~
因為太累喇~
琴日玩左成,
番到home又做左D功課~
唔累是騙人的喇~
今日做左LS個個死人評論,
做到我死死下囉~
要寫兩頁紙,
不過我都寫左三頁紙 ="=
呵呵!!
唔小心就寫左咁多喇~
之後又溫左中文喇~
哈哈!!!
終於到左今日重頭戲喇~
睇ebook喇 >//<!!
我睇緊個套書,
差一本就睇完加喇~
今日我係到鄭重宣佈我要KO'S!!!
嗯~Black、Red、Wihte、Blue、Yellow、Purple
我最仲2係嘅係Purple,
因為佢比左一種唔同佢係其他書出現嘅feeling我~
而正正呢個種feeling係我最仲2嘅 =//=!!
呵呵!!
聽日番到去同佢地講下先>X<!!!
呵~
今日睇埋仲有N長個本書~
真係長刑你呀~
|
|