呀呀呀呀呀!!!~~~ 就快死喇~ D功課多到咩咁!! MATHS又有勁多題唔識做 =0=" 都唔知點好~ 中文都係頭先先做好炸~ 之後又要做LS~ ENG又要做一個chapter~ 會死人加~ D MISS 呀SIR都唔知係味痴左.V. 真係eat shit喇!!! (恕的咁冇禮貌!!) 唉~ 為何我的人氐如此悲慘呀!!! 為何呀!!who可以講比我聽呀{叫`