好喇`講下今D日野先~ 首先CHEM TEST好差.... 唔滿意,upset.... 不過Dr.話下星期再TEST過, 我一定會考高分D加.V. 之後食完lunch就去左CUHK喇~ Gee!!去個程"忍"得好辛苦!! 就想死咁!!超難受T^T 好喇~ 之後我乎四位公子就一齊影相喇~ 呵呵!!! 影黎影都係個D喇~ 想睇就去基公子個blog睇喇~ 好喇~ 打到呢到` 88囉`