呵呵!! 今日終於買齊書喇~ 嗯~ 今日係同bear去買嘅~ 去到商務,冇貨-0- 我都估加喇~ 之後又去左新北江, 又冇~ 之後去左銀座~ bear買到喇` 不過我仲味買到呀~ 冇辦法下~ 要去元朗--光明~ 呼~ 買到喇!!太好喇~ Gee!!買齊書仲有500蚊淨~ 夠哂買File呀~Notebook呀~ 呵呵!!! 買齊應該仲有唔少淨XP 嗯~ 我要快D睇哂手上個本ebook~ 唔係就冇心情上堂加喇.V.