| |
今日係一星期裹面最開心又最慘嘅一日,
點解我咁講?
因為今日可以同呀媽出去野,
不過聽日又要番學喇~
唉~
幾時先可以擺脫呢種悶都嘔嘅生活呀!!!!
邊個可以講比的知呀!!?
嗯~
講番今日,
出左去食野~
食完野就行左陣喇~
2:30就番左home喇~
嗯~
之後個D時間就係我睇ebook嘅時候喇^^
嗯,我已經決定左喇~
每日8:30pm就係我溫書嘅時間~
嗯~有陣時要睇情況而定喇~
星期五可能就……呵呵
好喇~講番我!!
今日終於睇完古靈個套《一家都是寶系列》喇>X<
好睇呀!!!我覺得古靈係描述主角們歌音時,
描述得淋漓盡致>口<b
真係好像係現場聽咁!!!
愈來愈仲2古靈喇>X<!!
|
|