又到左星期六喇` 呵呵!! 可以訓奈D教呀>X< 今日要出去交收喇` 攞本書同2件衫, 唉~ D衫係呀妹加喇` 嗯~ 之後又去左元朗買左3本書就番home喇` 嗯~ 係XX站見到基公子呀~ 可惜我地唔同卡, 唯有打電話比佢喇` 之後到左XX站, 見到呀彬同肥卓係家車到走出去..... 我見唔到佢地上車{汗... 呵呵!! 今日同佢地真有緣喇{笑` 嗯~ 話說回來,在下又參加了SING CON呢~ 唱衛蘭嘅雜技~ 好喇`講到呢到` 遲D再打過~