| |
好奈冇打過blog喇`
因為真係冇時間打....
好多功課做呀!!
由其個死人MATHS!!!
好憎佢呀!!
宜家好似成個世界都係MATHS咁....
CHEM係、ICT係.....
我就黎發脾氣加喇`
一次發洩出黎.V.
呀!!!!!
今日又係學校缺MATHS做到7:30先番home喇`
我唔仲2成日都係做數,
冇時間做其他野,
冇時間溫其他科呀!!!
唔仲2佢成日迫我地做數,
唔仲2佢D性格←(個人主觀)
好黑人憎!!!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
終於都左星期四喇~
番埋聽日就可以休息一下喇=W=!!
|
|