carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 15
累積人氣: 5139
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 18 日  星期日   晴天
  

 豬年..又一年

新年喇..

天氣還是這麼熱,點搞啊??

今朝收到某人的SNS要番大陸 成個人彈左起身 希望快D番泥陪我啦><

睇台慶 很好笑 不過今天的溫度是廿五度

豬年真係要熱到隻豬咁懶??

完全唔覺得又係新既一年 點解每一個節日也是這樣??

12點出門拜年 十個有七個都係短的衣服 我也是

********百年難得一見*********

我終於可以玩電腦,我愛你啊電腦

>333333333333<

  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 2 月 16 日  星期五   晴天
  

 2007-02-16

過左今日.............相信少左d時間掂部電腦

好驚自己會悶死

搵我就打95523018

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 2 月 15 日  星期四   晴天
  

 15/2

8點鐘醒左

9點先落泥燙33 又燙= =

9點30走人 係火車站用3分鐘行去新街市

幸好金草遲我30秒泥

開波~~~~今次打法總輕鬆得多

本來輸人地一分 諗尾果一節追番

之後成班人去食野 9碗魚蛋河 超勁

我係度同人傾電話 傾左一陣 冇啦啦金草小姐話傾咁多手提電話會令個腦點點點點

其他人又問係邊個 唉......唔傾囉

成班人搭巴士過年宵果邊

去搵我d朋友仔喇 b仔 諾仔& katie

走去行大中 去左翠''平''上面坐

b仔同katie去番年宵 同諾去搵雞哥哥    

雞妹妹...........好xx!!!XDDD''

又去番翠',平''玩 俾人話果到唔可以坐 咁企囉 條友啤超住唒

走左去大元個公園玩 那兒的小朋友真可愛 還侵犯我@@

KATIE打泥叫我地過去串人 彈過去 條友走左= =

去佢屋企留下等佢 係公園講數

媽媽冇啦啦係商場 嚇死人

5點幾就番屋企

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 2 月 15 日  星期四   晴天
  

 14/2

5點30起身燙33333333

6點30走人

番到去唔想練波 同佢講話去洗手

7:30先過番去籃球場 自動自覺跑圈

佢又大叫我個名過去 鬧鬧鬧 真的好好笑

跑廿個圈 攰死人 呃佢話跑完 只知佢狂啤住我地

早會冇啦啦叫我地企去後面 俾佢發現左我地呃佢

lunch再去跑番廿個圈俾佢

lunch去跑 見佢唔係度 行左十個圈佢先番泥..

最後佢都係唔信 下次再補

pe堂冇搗亂 幫佢拎野添

放學打友誼賽 打架多過打波 俾人抄啦= =

冇校車搭 搭巴士 見到架72  諗住上車 點知唔停 睇住佢走

激死人***********

同b仔 神鳳&啊sa 搭74a,俾神鳳強姦 哈哈哈哈~~

同啊sa一齊行番富善

晚上發生了一些事

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 2 月 13 日  星期二   晴天
  

 my pe uniform..

晨早番去打波,架車成7點先開車..

晨早流流邊有力架???罰左25下掌上握@@

中文堂,超眼訓

math堂 班choir走哂,得番好少人..so只做數

視藝堂教寫大字..lunch食左d野,又要去練波,係到鬥波,熱死..

上番視藝室,熱到除冷3啦.寫寫下,有條友撞ma泥..佢就係MR.YAU..

我件3333333 變左做斑點 條褲都係..激死我喇!!!!!

愈洗愈黑 成個黑依咁...我點去比賽啊??咁樣衰!!!!!!

唉.....

英文堂作文,發覺枝筆唔見左,以為係視藝室,過去拎番,點知冇,仲見到珮珮添*.*

番番泥俾MISS MAN發覺冇包3,唉,包左好樣衰!!

跟住發生左一D好好笑既野,哈哈哈哈哈

放學係小食部買水,啊E話洗唔甩...下下下=W=

緊係追住YAU嘉洛打啦,個地好滑..

跟住搭車去比賽,條腰好痛..唔知點解

金草竟話我划得好好,仲送左件戰利品..

6點走人....

***我件3啊,點洗啊??*****

***好樣衰啊件3!!!!!*****

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]