晨早番去打波,架車成7點先開車..
晨早流流邊有力架???罰左25下掌上握@@
中文堂,超眼訓
math堂 班choir走哂,得番好少人..so只做數
視藝堂教寫大字..lunch食左d野,又要去練波,係到鬥波,熱死..
上番視藝室,熱到除冷3啦.寫寫下,有條友撞ma泥..佢就係MR.YAU..
我件3333333 變左做斑點 條褲都係..激死我喇!!!!!
愈洗愈黑 成個黑依咁...我點去比賽啊??咁樣衰!!!!!!
唉.....
英文堂作文,發覺枝筆唔見左,以為係視藝室,過去拎番,點知冇,仲見到珮珮添*.*
番番泥俾MISS MAN發覺冇包3,唉,包左好樣衰!!
跟住發生左一D好好笑既野,哈哈哈哈哈
放學係小食部買水,啊E話洗唔甩...下下下=W=
緊係追住YAU嘉洛打啦,個地好滑..
跟住搭車去比賽,條腰好痛..唔知點解
金草竟話我划得好好,仲送左件戰利品..
6點走人....
***我件3啊,點洗啊??*****
***好樣衰啊件3!!!!!*****
|