| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 29 日 星期一  | 
2007-01-29
|
今朝番學遮住個頭~~~~~
露左隻EAR出泥,俾人話隻EAR顯得我好弱智==
去廁所睇下..又真係@@
DT堂..............好好玩,好好笑
條友真係低低地..囉
吟吟冇番..饒SIR代
吳YAN YAN好勢利 地理全班第一
兩堂科學冇咩點嘈,聽佢講書,聽唔入
科學同b仔去左大中行.見到李慧慧 @@
跟住係籠X村見到婷婷,欣欣同瑩瑩
瑩瑩無啦啦想養倉鼠
跟住去佢屋企,又話隻野好似就死咁 番到屋企
叫我同B仔去換 再行番番去 六點喇
上到去欣欣話唔見左部電話 落左出商場搵,點知冇
諗諗下,係瑩瑩屋企
上到去,就有部電話出左泥= =
走人...
見咁耐冇見過平平,咁咪叫去打完機泥搵我
點知欣欣係到話玩我同佢咩咩...
無奈= =
平平送我番屋企 要佢等我咁耐添
成7點先番到屋企
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 28 日 星期日  | 
2007 年 1 月 27 日 星期六  | 
2007-01-27
|
11點幾落左去為食城俾傻仔人..woo 冇得再見到佢
之後wing陪我去haircut
本來出尖咀cut ,but idon'T have enough money
個髮型師好好笑 狂係度引我笑 問我1+1=幾
佢話呢係大學生問題泥~~~
又話我地學校係文化學校= =
wing仔係書生仔 呢個先笑死我
個頭e+咪就係...咁囉
之後去左翠平睇野
買左個痴飯拎番學校食
番到學校見到伍pong,鍾雞,耀耀,何波波 同埋隔離班我認為佢地傻傻地既曾先生同黎先生
諗住踢波 點知佢地話個波冇氣 冇得踢
係到食痴飯 耀耀飲左我一口豆漿 妖佢啊!!
跟住問下校工有冇pe room條銷s 拎左幾個籃球同一個足球
點知個足球冇氣 又拎多個
打左一陣籃球,就去左足球場踢波 俾人踢到爆腳
3:44金花叫我同wing同打籃球..
勁唔想去,想踢波多d
金花又同我講d廢話 又話我咁大力 上年又唔入籃球隊
今次我俾面你先番泥泥打咋 冇下次
得過幾條友 f.1有條笑死我 走籃走到跳舞咁 金花又係到扮佢 笑死人
我永遠都唔曉走籃 俾佢罰左起碼80下掌上壓
5:30番番足球場拎野走人
媽媽打泥問我出唔出銀禧食飯 諗左好耐 都係唔去LU
出到去,見到金花係到等28k 好彩我話唔去姐 xdd
串左幾次魚蛋,隻手指好痛
|
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 26 日 星期五  | 
心情欠佳@@'
|
朝早收到文彥同敏姑的生日禮物 ok開心啦 多謝
地理堂饒sir去左區運,唔洗上
中文堂好眼訓
數學堂做數
英文堂耀耀同miss msn好好笑
lunch凍死左
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 25 日 星期四  | 
大件事
|
今日上完中文堂就音樂堂喇..
miss pun係度狂鬧人,冇唱過歌.woo..
小息填ma考試果份野就走得.我地最遲走@@
番到課室,嘉洛兄寫係黑板話lam ho唔見左一百蚊
冇理到,..
上地理堂,d人又話又有人唔見左
英文堂同miss msn講MISS MAN即刻搵曬d老師泥...問曬d人
跟住上番堂= =
lunch嘉洛兄話搜書包 個個都唔知電話放係邊
f.3又搜 我地又搜
終於俾左........某人
maths堂潘sir話搵番..好好奇
唔通又係「她」?!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 46 | »
|