carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 0
累積人氣: 5105
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 29 日  星期一   晴天
  

 2007-01-29

今朝番學遮住個頭~~~~~

露左隻EAR出泥,俾人話隻EAR顯得我好弱智==

去廁所睇下..又真係@@

DT堂..............好好玩,好好笑

條友真係低低地..囉

吟吟冇番..饒SIR代

吳YAN YAN好勢利 地理全班第一

兩堂科學冇咩點嘈,聽佢講書,聽唔入

科學同b仔去左大中行.見到李慧慧 @@

跟住係籠X村見到婷婷,欣欣同瑩瑩

瑩瑩無啦啦想養倉鼠

跟住去佢屋企,又話隻野好似就死咁 番到屋企

叫我同B仔去換 再行番番去 六點喇

上到去欣欣話唔見左部電話 落左出商場搵,點知冇

諗諗下,係瑩瑩屋企

上到去,就有部電話出左泥= =

走人...

見咁耐冇見過平平,咁咪叫去打完機泥搵我

點知欣欣係到話玩我同佢咩咩...

無奈= =

平平送我番屋企 要佢等我咁耐添

成7點先番到屋企

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 28 日  星期日   晴天
  

 唉唉唉=w=

本星期發生了很多不愉快的事情

可能因為...

1.我係衰人

2.病病地

3.時日愈走愈快

人人都話唔開心既我唔似我 我也認同..

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 27 日  星期六   晴天
  

 2007-01-27

11點幾落左去為食城俾傻仔人..woo 冇得再見到佢

之後wing陪我去haircut

本來出尖咀cut ,but idon'T have enough money

個髮型師好好笑 狂係度引我笑 問我1+1=幾

佢話呢係大學生問題泥~~~

又話我地學校係文化學校= =

wing仔係書生仔 呢個先笑死我

個頭e+咪就係...咁囉 

之後去左翠平睇野 

買左個痴飯拎番學校食 

番到學校見到伍pong,鍾雞,耀耀,何波波 同埋隔離班我認為佢地傻傻地既曾先生同黎先生

 諗住踢波 點知佢地話個波冇氣 冇得踢

係到食痴飯 耀耀飲左我一口豆漿 妖佢啊!!

跟住問下校工有冇pe room條銷s 拎左幾個籃球同一個足球

點知個足球冇氣 又拎多個

打左一陣籃球,就去左足球場踢波 俾人踢到爆腳

3:44金花叫我同wing同打籃球..

勁唔想去,想踢波多d

金花又同我講d廢話 又話我咁大力 上年又唔入籃球隊

今次我俾面你先番泥泥打咋 冇下次

得過幾條友 f.1有條笑死我 走籃走到跳舞咁 金花又係到扮佢 笑死人

我永遠都唔曉走籃 俾佢罰左起碼80下掌上壓

5:30番番足球場拎野走人

媽媽打泥問我出唔出銀禧食飯 諗左好耐 都係唔去LU

出到去,見到金花係到等28k 好彩我話唔去姐 xdd

串左幾次魚蛋,隻手指好痛

 

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 26 日  星期五   晴天
  

 心情欠佳@@'

朝早收到文彥同敏姑的生日禮物 ok開心啦 多謝

地理堂饒sir去左區運,唔洗上

中文堂好眼訓

數學堂做數

英文堂耀耀同miss msn好好笑

lunch凍死左
 
歷史堂霞霞去左camp 唔洗上
 
科學堂羅文去左camp 唔洗上
 
週會問答比賽 咁都第二名
 
放學六點 陪文彥係大中落 同tung回家
 
 
  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 25 日  星期四   晴天
  

 大件事

今日上完中文堂就音樂堂喇..

miss pun係度狂鬧人,冇唱過歌.woo..

小息填ma考試果份野就走得.我地最遲走@@

番到課室,嘉洛兄寫係黑板話lam ho唔見左一百蚊

冇理到,..

上地理堂,d人又話又有人唔見左

英文堂同miss msn講MISS MAN即刻搵曬d老師泥...問曬d人

跟住上番堂= =

lunch嘉洛兄話搜書包 個個都唔知電話放係邊

f.3又搜 我地又搜

終於俾左........某人

maths堂潘sir話搵番..好好奇

唔通又係「她」?!

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]