carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 9
累積人氣: 5133
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 5 日  星期二   晴天
  

 2006-12-05

今朝一起身,望下個鐘,7點2...死,又搭唔到校車!!昨天冇禁鬧鐘...

冇$搭的的,唔知搭咩好,行到留下個巴士站,見到有一個熟識既背影,睇睇下,,原來係小怡..

問佢搭咩車好,佢話28k,夠快..跟住就一齊番喇..

小息打左鐘,去廁所打電話俾啊ma,叫佢幫諾仔買記,超驚俾大腸發現...

maths堂,派小測,70分,..好開心,咁高分,奇蹟@@

跟住v.a,笑死我,都唔記得自己笑咩喇,總之好開心..

lunch上左7樓..wing wing=-=

跟住又v.a..有d特別野發生= =金字塔..死柯少..

drawing...

英文dictation...岩掛..

放學去大中買生日禮物俾婷婷..多毛筆= =

破產,日日如是..

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天
  

 2006-12-03

好鬼凍...~~~~~~~

買唔到鞋........鞋型唔岩我,激死死死死我=w=

又要我好努力咁搵鞋......點解?!

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 12 月 2 日  星期六   晴天
  

 2006-12-02

終於有番d力喇.....

但都係什麼都不想做..

天氣開始冷..

動作成個機械人咁..

緩慢的...

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 11 月 30 日  星期四   晴天
  

 兩日陸運會完滿結束@@''

今朝多謝筠筠六點打黎叫我起身燙33 ><

7;30番去練,唔曉X低..= =成個維園啊伯..XDDD''

又做3000m工作人員,,,,,,,之後就跑100 lu...

釘鞋係唔同d..><爆哂,,,第三..haha,唔知點解冇牌,算,

之後坐左一陣,跑社際lu,第二,飲小KING枝水..離口......xDDDD''

之後LUNCH,啦啦隊唔放得出去食,食CUP NOODLES..

食左兩條,要練啦啦隊,,,

跳跳跳...搞掂!!!杯CUP NOODLES冇咩水,淋曬,好難食...唉

HELP.......................跳喇.....驚到爆炸@@勁想FLOODING!!

都唔知跳D咩出泥...,MISS MAN係到影..點知我冇上鏡,哈哈哈

馬國珍&冰仔CRYING...@@

又去左做工作人員....

上番看台..因為冇帶風褸,坐最低果行...無奈地自己坐左成粒鐘,

又唔明D人既普通話UP咩..望下天,望下地,諗下小學既野...唉...

搞到我冇MOOD唱國歌..妖!!!!!!!!

今年出奇地俾慎社啦啦隊冠軍...

信社三年冠!!!!!!!YUSH!!!

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 11 月 29 日  星期三   晴天
  

 陸運會..

累爆了...今日陸運會,,

一去到運動會,花花叫我地做千五既工作人員..有野玩..玩完覺得好無聊!!

跟住推鉛球...都唔知點推,明天決賽= =

100m高潮黎喇~~~xddd..爆唔到,嗚.......慢左...明天加油@@yush!!

跟住放lunch,同茵茵去pk買小丸子拎番運動場俾佢地...好難食..

之後彈去跳遠..無啦啦去跑社際4x400..help...400m= =too long..

等左勁耐,見跳遠冇哂人...就同man走左跳...是是但但..

400= =...好難跑牙..變態...無力

跑完社際就跑班際...爆唔到..累!!!!俾陳kit yan笑死..最後包尾@@

冇力,,連企係到都冇力,行行下可以跌低左..= =

完左之後仲要啦啦隊,冇力...跳到6點搭車番屋企...

成日坐係看台唔夠一粒鍾....

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]