| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 5 日 星期二  | 
2006-12-05
|
今朝一起身,望下個鐘,7點2...死,又搭唔到校車!!昨天冇禁鬧鐘...
冇$搭的的,唔知搭咩好,行到留下個巴士站,見到有一個熟識既背影,睇睇下,,原來係小怡..
問佢搭咩車好,佢話28k,夠快..跟住就一齊番喇..
小息打左鐘,去廁所打電話俾啊ma,叫佢幫諾仔買記,超驚俾大腸發現...
maths堂,派小測,70分,..好開心,咁高分,奇蹟@@
跟住v.a,笑死我,都唔記得自己笑咩喇,總之好開心..
lunch上左7樓..wing wing=-=
跟住又v.a..有d特別野發生= =金字塔..死柯少..
drawing...
英文dictation...岩掛..
放學去大中買生日禮物俾婷婷..多毛筆= =
破產,日日如是..
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 3 日 星期日  | 
2006 年 12 月 2 日 星期六  | 
2006 年 11 月 30 日 星期四  | 
兩日陸運會完滿結束@@''
|
今朝多謝筠筠六點打黎叫我起身燙33 ><
7;30番去練,唔曉X低..= =成個維園啊伯..XDDD''
又做3000m工作人員,,,,,,,之後就跑100 lu...
釘鞋係唔同d..><爆哂,,,第三..haha,唔知點解冇牌,算,
之後坐左一陣,跑社際lu,第二,飲小KING枝水..離口......xDDDD''
之後LUNCH,啦啦隊唔放得出去食,食CUP NOODLES..
食左兩條,要練啦啦隊,,,
跳跳跳...搞掂!!!杯CUP NOODLES冇咩水,淋曬,好難食...唉
HELP.......................跳喇.....驚到爆炸@@勁想FLOODING!!
都唔知跳D咩出泥...,MISS MAN係到影..點知我冇上鏡,哈哈哈
馬國珍&冰仔CRYING...@@
又去左做工作人員....
上番看台..因為冇帶風褸,坐最低果行...無奈地自己坐左成粒鐘,
又唔明D人既普通話UP咩..望下天,望下地,諗下小學既野...唉...
搞到我冇MOOD唱國歌..妖!!!!!!!!
今年出奇地俾慎社拎啦啦隊冠軍...
信社三年冠!!!!!!!YUSH!!! |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 29 日 星期三  | 
陸運會..
|
累爆了...今日陸運會,,
一去到運動會,花花叫我地做千五既工作人員..有野玩..玩完覺得好無聊!!
跟住推鉛球...都唔知點推,明天決賽= =
100m高潮黎喇~~~xddd..爆唔到,嗚.......慢左...明天加油@@yush!!
跟住放lunch,同茵茵去pk買小丸子拎番運動場俾佢地...好難食..
之後彈去跳遠..無啦啦去跑社際4x400..help...400m= =too long..
等左勁耐,見跳遠冇哂人...就同man走左跳...是是但但..
400= =...好難跑牙..變態...無力
跑完社際就跑班際...爆唔到..累!!!!俾陳kit yan笑死..最後包尾@@
冇力,,連企係到都冇力,行行下可以跌低左..= =
完左之後仲要啦啦隊,冇力...跳到6點搭車番屋企...
成日坐係看台唔夠一粒鍾....
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 46 | »
|