| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 30 日 星期一  | 
呢三日好辛苦!!
|
十月三十日
9點起身,溫左陣書...
十一點出發,去食早餐..
then就搭車去登高喇..
表妹狂打泥問我係邊,同埋請紫菜我食...
佢話我'' 慢吞吞,食雲吞 !!''
每次都係我地最慢!!
要行上去個墳場到,好熱...
一去到,表妹佢沖過泥..= =
岩岩tvb拍野..差d上鏡..差兩秒之間..
跟住咪好似平時咁囉,唔想打..
搭車番泥時,同鍾雞傾左陣電話咁囉..
THEN就訓覺喇...好累..
番到屋企又訓過...頭痛@@
29/10
早上時段做功課..
下午就去考跆拳LU....
去荃灣唔知咩咩咩..
落車行超耐先到..
好熱..= =
一去到,覺得果到好細..= =
姖姐唔記得帶33=w=
要我借俾佢...
我考完就借33俾佢考..
我地都俾啊sir鬧...@@
跟住到我打博擊,笑死我..果條友狂俾我踢..佢左閃右閃..= =
我考到條紅帶喇...好樣衰!!
then就去食野..
之後搭車去深水步,再轉車去佐x..
10點先番屋企,見到有人扮女鬼..係到派野..
我好驚..唔行ma去..ha
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 28 日 星期六  | 
2006 年 10 月 26 日 星期四  | 
2006-10-26
|
今日一番屋企,上課室拎哂D書落泥...
嘩...好多本,個個都上哂去拎哂D書落泥...
MANY BOOKS ON THE TABLE~!
去排隊時候,個個都揹坐沉重既書包..
好鬼變態@@..震撼的場面...
鬼叫朝早CHECK LOCKER...
番到課室,俾人話我本圖書放左係抽屜..扣一分..
都冇CHECK LOCKER...= =
咋天MISS MAN話今日小測地理&中史..
中史堂,問EE小測測咩,佢話''邊個同你地講今日要小測''
我地O哂!!!!!!!!!
我今朝特登6點起身溫書,仍竟然同我講唔洗測...
今朝狂對住本書..把鬼咩!!!!!!!!
頭先番跆拳,好多人!!!!!!!
我D筋緊左..痛!!!!!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 24 日 星期二  | 
2006-10-24
|
今日口試......笑死我
唔曉戴個headphone...= =小king話我隻 耳仔係唔係有問題...笑到文彥short..左
一講第一句,聽到有人大叫,笑左一笑..= =原來係諾仔@@
聽番笑到我嘔奶,,哈..好鬼好笑,我d普通話實左太勁!!!!
maths派番小測..................59分..........差一分= =估左唔合格,實在唔係好識...
點知吟吟話今次係難d,so 50分合格..哈哈..唔洗留!!
諗緊點俾啊媽簽!!!!!
lunch,借左個chair俾嘉洛兄= =,點知番到泥張野裂左= =
以為佢坐爆左,點知唔係...原來跌左落地下...
唔打喇*******
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 23 日 星期一  | 
紙(根)..>333<
|
嘩...今朝又傷風喇..''風''狂地打打''黑超''..
好鬼辛苦牙...想死..
家政又俾我用曬d 紙''根''..個個都冇,我書包咁多包都俾我用哂@@
lunch之後果幾堂狂問人借,...好變態!!
兩堂科學,問柯仔借..thx!!!
跟住用個袋睇下我呢兩堂要用幾多紙''根''...
嘩...放學一睇,成袋都係..= =
好變態...兩堂都咁多..你諗下我成日要用幾多..
而家仲未停!!!!!!!!!
放學買左兩包,又問小怡借了一張..搞到我破產..
唔打lu..
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 46 | »
|