carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 10
累積人氣: 5115
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 30 日  星期一   晴天
  

 呢三日好辛苦!!

十月三十日

9點起身,溫左陣書...

十一點出發,去食早餐..

then就搭車去登高喇..

表妹狂打泥問我係邊,同埋請紫菜我食...

佢話我''    慢吞吞,食雲吞 !!''

每次都係我地最慢!!

要行上去個墳場到,好熱...

一去到,表妹佢沖過泥..= =

岩岩tvb拍野..差d上鏡..差兩秒之間..

跟住咪好似平時咁囉,唔想打..

搭車番泥時,同鍾雞傾左陣電話咁囉..

THEN就訓覺喇...好累..

番到屋企又訓過...頭痛@@

 

 

29/10

早上時段做功課..

下午就去考跆拳LU....

去荃灣唔知咩咩咩..

落車行超耐先到..

好熱..= =

一去到,覺得果到好細..= =

姖姐唔記得帶33=w=

要我借俾佢...

我考完就借33俾佢考..

我地都俾啊sir鬧...@@

跟住到我打博擊,笑死我..果條友狂俾我踢..佢左閃右閃..= =

我考到條紅帶喇...好樣衰!!

then就去食野..

之後搭車去深水步,再轉車去佐x..

10點先番屋企,見到有人扮女鬼..係到派野..

我好驚..唔行ma去..ha

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 10 月 28 日  星期六   晴天
  

 2006-10-28

今朝7:30點起身..

做功課..溫書,睇zarahn..聽mandy隻碟,第一次聽...@@

今日成日係屋企溫書!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 10 月 26 日  星期四   晴天
  

 2006-10-26

今日一番屋企,上課室拎哂D書落泥...

嘩...好多本,個個都上哂去拎哂D書落泥...

MANY BOOKS ON THE TABLE~!

去排隊時候,個個都揹坐沉重既書包..

好鬼變態@@..震撼的場面...

鬼叫朝早CHECK LOCKER...

番到課室,俾人話我本圖書放左係抽屜..扣一分..

都冇CHECK LOCKER...= =

咋天MISS MAN話今日小測地理&中史..

中史堂,問EE小測測咩,佢話''邊個同你地講今日要小測''

我地O哂!!!!!!!!!

我今朝特登6點起身溫書,仍竟然同我講唔洗測...

今朝狂對住本書..把鬼咩!!!!!!!!

頭先番跆拳,好多人!!!!!!!

我D筋緊左..痛!!!!!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 10 月 24 日  星期二   晴天
  

 2006-10-24

 今日口試......笑死我

唔曉戴個headphone...= =小king話我隻 耳仔係唔係有問題...笑到文彥short..左

一講第一句,聽到有人大叫,笑左一笑..= =原來係諾仔@@

聽番笑到我嘔奶,,哈..好鬼好笑,我d普通話實左太勁!!!!

maths派番小測..................59分..........差一分= =估左唔合格,實在唔係好識...

點知吟吟話今次係難d,so 50分合格..哈哈..唔洗留!!

諗緊點俾啊媽簽!!!!!

lunch,借左個chair俾嘉洛兄= =,點知番到泥張野裂左= =

以為佢坐爆左,點知唔係...原來跌左落地下...

唔打喇*******

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天
  

 紙(根)..>333<

嘩...今朝又傷風喇..''風''狂地打打''黑超''..
好鬼辛苦牙...想死..
家政又俾我用曬d 紙''根''..個個都冇,我書包咁多包都俾我用哂@@
lunch之後果幾堂狂問人借,...好變態!!
兩堂科學,問柯仔借..thx!!!
跟住用個袋睇下我呢兩堂要用幾多紙''根''...
嘩...放學一睇,成袋都係..= =
好變態...兩堂都咁多..你諗下我成日要用幾多..
而家仲未停!!!!!!!!!
放學買左兩包,又問小怡借了一張..搞到我破產..
唔打lu..

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]