| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 7 日 星期二  | 
琴日果個真係高佬..XDD''
|
今朝六點起身溫IS,跟住就番學喇..
番到去好俾心機溫中史,哈哈哈,中史我唔衰得架..
之後中文堂,派作文考試..HAHA,算高分..之後溫中史
XDDD''
小息又上7樓企,溫牙溫牙..
唔識*
中史,我好努力咁做,有DD唔識..
測完,,,,唉,D人去哂參觀,得番幾個係到,點解我會無得去..
得番陳潔YAM 同岑綸,好空虛,我覺得..HAHA
LUNCH之後三堂玩大富翁,好多$$,派$$./..XDDD
終於等到3:30..不過要上7樓做E-CLASS..
饒SIR要我地做到100%
做做下,禁錯制 ,重做.唉..176題,..
冇計,再做,88%..頂!!
今次對住D答案做,,99%..
D答案岩,佢話我錯,同饒SIR平理..俾我岩,GOOD..做完..
番泥開電腦,上WARNER,哈哈,高佬RE我牙..果個真係佢泥..哈哈哈哈..
我冇眼花,XDD''...
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 6 日 星期一  | 
今日見到高佬..XDD
|
今日TEST HISTORY &GEOG..
我好努力咁溫書..
小息7樓好震撼..
我班22個人都俾饒佬罸..
企哂係到溫書...haha..
原來我有好多都未溫過..
地理ok識啦..唔難@@
歷史唔知咩叫''俠義精神''.空左..
lunch又上去企..
放學即走..
架校車去到宏福俾我見到高佬..
xDDD''應該冇認錯人..好鬼有型..好興奮,真係好想落車問佢拎簽名..哈哈哈...
之後去林XX屋企玩狗,好搞笑..
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 5 日 星期日  | 
2006-11-05
|
日日都鼻敏感.......痴左線@@
咋晚訓下醒下..第一次..XDD''
今朝8;00起身溫書...
跟住就出尖咀喇..
番屋企等巴士中,有個人問我野..婷婷所講既''大陸佬''
條友講普通話..基本我唔知佢UP咩..
佢問我''用唔用買票''??我話不用..跟住佢話點去銅鑼灣..
我講左句''you can take the MTR TO CAUSEWAY BAY''= =
SO SOR..講左英文.KAI KAI 地..
咪教佢話去搭MTR囉..
佢搞到我走左3架巴士..諗住去總站搭..
跟住又見到又走左....
去到總站,好肚餓,,去7仔買野食..
出到泥,又見到架巴士眼白白走左...= -
等到喇最後都..HAHA..
跟住見到果條唔知咩道發生交通意外..
架的的4腳朝天,第一次見到咁既事..
巴士D人全部望曬過去,D途人都係..
我覺得呢D事好恐怖..
唔打喇*BUSY..
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 2 日 星期四  | 
2006-11-02
|
今日頭兩堂老師都俾我地溫習,我間中傾下計咁啦..都係問數姐..努力咁去了解D數,目標係拎到吟吟個電話XDDD
小息過後,考數學LU,OK啦..最尾果條唔曉...
之後CHINESE LISTENING,D聲調&韻母唔係好識,不嬲架啦...
咁就考完*
LUNCH,係課室補地理.真係覺得饒SIR教得幾好..
中史,通識,通識,都對住EE...
中史做WS..死啦,唔係好識,點解我會唔識..唉
放學又補地理,補到4:45..
唉,聽日要留到6;00,因為E-CLASS做唔夠60題...= =
差廿題咋..HELP.跟住就番屋企溫書喇...
好難啊電腦..仲有中文未溫..
所以我決定今日唔番跆拳..嗚..好驚俾姖姐鬧~
跟住就溫溫溫....溫左成粒鍾先溫左一課..= =
BUT I NEVER GIVE UP..XDDD''
睇我今晚可以捱幾耐啦..加油!!YUSH!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 31 日 星期二  | 
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 46 | »
|