carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 6
累積人氣: 5130
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 7 日  星期二   晴天
  

 琴日果個真係高佬..XDD''

今朝六點起身溫IS,跟住就番學喇..

番到去好俾心機溫中史,哈哈哈,中史我唔衰得架..

之後中文堂,派作文考試..HAHA,算高分..之後溫中史

XDDD''

小息又上7樓企,溫牙溫牙..

唔識*

中史,我好努力咁做,有DD唔識..

測完,,,,唉,D人去哂參觀,得番幾個係到,點解我會無得去..

得番陳潔YAM 同岑綸,好空虛,我覺得..HAHA

LUNCH之後三堂玩大富翁,好多$$,派$$./..XDDD

終於等到3:30..不過要上7樓做E-CLASS..

饒SIR要我地做到100%

做做下,禁錯制 ,重做.唉..176題,..

冇計,再做,88%..頂!!

今次對住D答案做,,99%..

D答案岩,佢話我錯,同饒SIR平理..俾我岩,GOOD..做完..

番泥開電腦,上WARNER,哈哈,高佬RE我牙..果個真係佢泥..哈哈哈哈..

我冇眼花,XDD''...

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天
  

 今日見到高佬..XDD

今日TEST HISTORY &GEOG..

我好努力咁溫書..

小息7樓好震撼..

我班22個人都俾饒佬罸..

企哂係到溫書...haha..

原來我有好多都未溫過..

地理ok識啦..唔難@@

歷史唔知咩叫''俠義精神''.空左..

lunch又上去企..

放學即走..

架校車去到宏福俾我見到高佬..

xDDD''應該冇認錯人..好鬼有型..好興奮,真係好想落車問佢拎簽名..哈哈哈...

之後去林XX屋企玩狗,好搞笑..

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 11 月 5 日  星期日   晴天
  

 2006-11-05

日日都鼻敏感.......痴左線@@

咋晚訓下醒下..第一次..XDD''

今朝8;00起身溫書...

跟住就出尖咀喇..

番屋企等巴士中,有個人問我野..婷婷所講既''大陸佬''

條友講普通話..基本我唔知佢UP咩..

佢問我''用唔用買票''??我話不用..跟住佢話點去銅鑼灣..

我講左句''you can take the MTR TO CAUSEWAY BAY''= =

SO SOR..講左英文.KAI KAI 地..

咪教佢話去搭MTR囉..

佢搞到我走左3架巴士..諗住去總站搭..

跟住又見到又走左....

去到總站,好肚餓,,去7仔買野食..

出到泥,又見到架巴士眼白白走左...= -

等到喇最後都..HAHA..

跟住見到果條唔知咩道發生交通意外..

架的的4腳朝天,第一次見到咁既事..

巴士D人全部望曬過去,D途人都係..

我覺得呢D事好恐怖..

唔打喇*BUSY..

 

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 11 月 2 日  星期四   晴天
  

 2006-11-02

今日頭兩堂老師都俾我地溫習,我間中傾下計咁啦..都係問數姐..努力咁去了解D數,目標係拎到吟吟個電話XDDD

小息過後,考數學LU,OK啦..最尾果條唔曉...

之後CHINESE LISTENING,D聲調&韻母唔係好識,不嬲架啦...

咁就考完*

LUNCH,係課室補地理.真係覺得饒SIR教得幾好..

中史,通識,通識,都對住EE...

中史做WS..死啦,唔係好識,點解我會唔識..唉

放學又補地理,補到4:45..

唉,聽日要留到6;00,因為E-CLASS做唔夠60題...= =

差廿題咋..HELP.跟住就番屋企溫書喇...

好難啊電腦..仲有中文未溫..

所以我決定今日唔番跆拳..嗚..好驚俾姖姐鬧~

跟住就溫溫溫....溫左成粒鍾先溫左一課..= =

BUT I NEVER GIVE UP..XDDD''

睇我今晚可以捱幾耐啦..加油!!YUSH!!

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 10 月 31 日  星期二   晴天
  

 Happy Halloween!!

唔想打..

大測喇...******

溫書,努力,加油,再努力!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]