| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 21 日 星期四  | 
爆累..
|
嘩......今日爆累啊,隻手冇停過...
狂係度抄書,打波,做數...
抄書同maths都要1點之前交..死得人多...
打波隻手爆痛,條筋出哂泥..
今晚仲要番跆拳道架...
命苦..............
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 18 日 星期一  | 
今日好黑仔囉!!!!!
|
唉!!!!!!!!!!!!!
今朝4點幾醒左...鼻敏感'''''
傷風傷到6點幾,起身番學@@
超眼訓!
俾柯仔點左做每月之星..= =
唔記得帶通識.............留堂,人生第一次留堂.....嗚..當黑
堂堂都好眼訓咁~~~~~~~~~~~~
頭先丁野....拎出泥時...瀉哂,我隻手.....................................................................................痛
人生第二次打瀉野,仲要係熱..又係左手傷...痛!!我唔要有疤痕牙!!!
今日好黑仔牙..!!!!突然好想死@@ |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 17 日 星期日  | 
2006-09-17
|
今日去頂頂屋企.....玩模擬市民..係度睇人地打xx..= =好鬼變態,跟住等佢生仔,要lee yan yan等我地差唔多成粒鍾.so sor..
行左陣,lee yan yan食左好多野= =
又上頂頂屋企睇........................= =
傻仔好得意牙* |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 16 日 星期六  | 
2006-09-16
|
今日7:00起身做功課,之後補習!!
跟住出左去駿景園飲茶,我發覺由火炭火車站自己行去駿景園係好遠的!!
熱and累!!!!!!!!!
去到突然有種好眼訓既感覺@@
之後同表弟打乒乓球,熱死我!!!
then back home!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 15 日 星期五  | 
今日......................
|
再有一個老師分不清我和李yanyan=v=
中文堂作文,毫毛頭緒@@
小息去左搵花花,同佢玩數字遊戲,佢好似好奸!!
對唔住啊吟吟,我地搞到佢......................................................咩啦
IS堂,個羅文係度搞個頭影機,我就係度做功課.....
d F.1好串,令我十分討厭他們!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 46 | »
|