carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 9
累積人氣: 5114
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 2 日  星期六   晴天
  

 今日好充實..

今日9:45分起身,唔通番左學真係會唔同d@@

起身,係到行黎行去,10:30..補習..新miss@@''

佢打黎,我唔夠膽聽- -俾媽媽...= =

好驚啦我..then..去cut my hair,係bus到同kayi sd snn囉...

o..cut完,then搭車車去我啊婆,食腸粉...yummy yummy!!

我發覺西9龍好悶囉,冇野行..囉..''..行左一陣咁囉 ....

then上啊婆度..同我little 表妹狂係度玩..she is cute..

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天
  

 開學..........

well,今日媽媽拍我叫我起身...我唔知咩事..諗諗下,係喎,今日要番學'= =''

換左架校車,好臭牙~~~~~~~~~~~~~

番到學校,諾仔同我講2B喎..HEY!!I 'M LOVE IT..

唔洗同6號一班,好開心牙..

MISS MAN ,FURLONG哥哥,塵竟陽做我地班主任..

YEAH YEAH,FURLONG好得意啊,希望佢教我ENG啦...

去SCHOOL HALL,凍到我彈起囉..@@,又悶喎...唉'''''''''''''''''

我又坐窗口位喇!!!!!係1B又坐= =,熱爆啊!!最衰望唔到籃球場,....嗚''''''''''

中史&ART希望係蔡SIR教啦...唔想對住個菜二端&各雞豪啊....

 

 

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天
  

 聽日番學喇..><

今朝龍老師打俾我喎...嚇親我@@'']]

同我傾左一陣,問我地做哂功課未,梗係做哂啦,我咁乖= =

佢知我入邊班喇,又唔肯講喎...

下午去左大中食野...行下,有條友係我前面,原來係kayi...

哈哈哈哈哈哈,好耐冇見lu...

狂係度搞我塊臉= =

死啦,聽日番學,入咩班呢..同邊個一班呢..邊個做我班主任呢..@@

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天
  

 8月28-8月29

8月28

 

去左迪迪尼,係架bus到見到個十幾歲ge人係到屙屎= =其實我都唔知係唔係= =

去到,好多人今次,一去到排到拎fastpass,

超超超超超多人排= =!!

無神神落雨,好彩有遮..之後去左睇3D,唐老鴨好得意啊!><

跟住食野,漢堡包好食到爆la..呵呵呵..

then去左玩唔知叫咩鬼野,排左幾耐,超熱..玩得過1分鐘= =

我同我表弟都好後悔!!!!!

跟住玩馳車,好好玩,一人一架,俾我整壞左部車=v=

去睇lion king,幾好啦..

跟住又食野,又係漢堡包..好味'''

then同d 迪迪尼人物影相相~~

隻''gofi''要我kiss佢..= =

我覺得佢好高,好恐怖,怪獸咁..==

又同左pooh影左,排隊排死人..

同米妮影,我真係覺得佢好似miss潘= =(唔好怪我)

好姣啊,.化唒妝,d動作又似喎..=w=

又同左puto,佢好痴情啊...><

duck duck牙..係旁邊見到佢,佢好搞野啊..可惜,佢要收工喇..><

下次啦,都唔知幾時,maybe十年之後!!= =

then go back 玩巴斯光年..

點知,機件故障,fastpass都冇用..= =

then又食野..漢堡包..第三個lu..= =

又睇煙花,唔睇lu,見冇人,同表弟跑去排馳車,,排到8點幾..有得玩..good!!

玩完諗住去玩ma巴斯光年,關了,只差3分鐘= =

then 超累地回家去..

8月29

今日好早起身牙,隻眼撐唔開的...

去左明星飲茶...見到好多埔公ge人..

好熱啊果到...!!

then番黎睇青青藍藍..咋天沒有睇..唔記得錄啊><

好似好耐冇睇過咁...今日就係咁囉...唔想打喇!!

今日一開msn,tracy 話同我做左兩年網友..咁就兩年喇..老左!!

同佢chat左陣咁囉~~

 

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 8 月 27 日  星期日   晴天
  

 2006-08-27

i am back!!!!

唔想打---

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]