| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 28 日 星期五  | 
7月28日...
|
眼角生左粒好細好細既瘡!!
痛死我喇!!*
我想換m記隻hellokitty啊..
銀色個隻!!!
點解我會鍾意ma呢d野!!
佢做咩野??!!!!好令女啊!!
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 27 日 星期四  | 
係屋企玩自閉!!!
|

今朝啊..留下有架車係到嘈...
呠~~呠~~呠
呠左成粒鍾,整醒左我!!
7:00啊..超早囉!!妖佢!!
跟住狂做數學...超難!!
求其寫d野落去算,
有d都未教,佢講得又複雜...bad!!
跟住睇下電視,打下ps2
哈哈,我d''禍你秋射''真係勁...= =
又做數學,做到2;40.
太眼訓喇!!!訓到4:00
俾個電話嘈醒左...算!!!
本來今日19號叫我去游水架...但係我唔去..
因為我要係屋企玩自閉!!
下次陪你去啦..sor..
今晚番番跆拳,真係累到痴左..
狂踢三百幾廿下...算!!!
而家隻手係到震緊,好耐未試過咁high!!!
|
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 26 日 星期三  | 
今日...
|
又係條街唔知做咩....鼻敏感牙....
買左3包TEMPO..算少喇!!
買到我窮,...= =HELP...
行下行下...
有條友拍我喎...我咪睇下邊個咁大膽!!!!!@@
原來係親愛既校長喎~(小學果個牙..)
中學果個食屎啦....
冇計啦,我對小學有貢獻,校長又點會唔記得我呢...
自大狂!!!!!!!!!= =
跟住去啊興啊輝到...叫佢幫我睇住d野姐..啊興洗唔洗F U C K 我牙..
第一次聽佢講粗口.奇蹟!!!!
THEN BACK HOME..等車的時侯!!!
我同諾仔都希望架車係有冷氣的...
點知...真係有冷氣唷!!
跟住我用普通話講:有冷氣唷!!我仲好白痴咁做MA D動作..
有條細路學我講喎...仲要跟MA我D動作..超得意!!!
>33333333333<
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 24 日 星期一  | 
0724
|
草到$$$81.5喇.....
今日又有d野做,係條街到遊左起碼13次...變態的!!!
俾我見到伍佰行條女喎...罵炭頭,包青天,樣染!!!!
我覺得佢好扮野囉(覺得姐)..佢仲高過伍佰行..唉!!換過個啦!!
then 番屋企,落車時差d look左落樓梯..SHIT!!
洗唔洗成車人望住牙!!!番屋企,又開工喇....!!
做曬成本中文喇..真係真係好難做!!
而家差本MATHS姐...唉,都唔知點做好(唔知咩泥)
誰來救我,小心救錯!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 23 日 星期日  | 
0723
|
今日冇咩特別....
我要草$$$$$$$$$...買zarahn隻碟...
而家草到$41.5...我要草夠100蚊..加油...呵!!
怪醫黑傑克好好睇啊.... |
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | »
|