carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 4
累積人氣: 5128
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 15 日  星期六   晴天
  

 0715

今日...成日對住部腦..

跟住去買舊書/..仲要新過d新書..得2隻字

都唔知d人係唔係讀書ga..= =

endy幫kenny作歌牙....

無得頂啦...天作之合,咁先岩架ma...呵呵

關智斌 - 助聽器

曲:周國賢 詞:關智斌/周國賢
編:周國賢/Goro Wong
監:周初晨@U's Music

挽著貼近你雙臂 我不懂怎算
仿似自言自語 身旁途人亦覺倦
我盡快學會手語 來談論你辛酸
別去自怨煩惱就算
別將什麼理想都秏損

*那日你讓我帶著那助聽器
去偷聽你心理 造物那麼奧秘
最後怎麼竟過份寧靜結束

**想告訴你但你聽不到
  分隔後總發覺有話卻說不到
  或各自的沿途 太多不明白訊號
  言語不能感染你 你大概也知道
  將說話手語化 或更顯生情素
  別人難溝通的感覺 你都能聽到

你願快樂去相愛 獲不到寬恕
相處並無字語 感情無人來揀選
有著我學會適應 別怕會再兜圈
是愛便算何要預算 亦將什麼理想都告轉

好聽牙!!!!!!!!!!!!SUPPORT

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天
  

 7月14...

今日咁多人生日既...大同,家平哥哥啦....= =

祝曬佢地生日快樂先!!!多謝我啦..**hee

...7:30sns s到12:30,又傾電話,搞到而家個電話傻傻地..呵呵.換過部啦...

唉!!!!!!又要番band..又俾師姐踩..算!!!

迫我去音樂室吹喎...熱死人咩...有6把風扇,得果2把吹到我..仲要係廢的...

諗住番去涼冷氣架mA...熱爆..

跟住又吹唔岩d音喎...好彩唔洗拎舊野番屋企..呵呵..

練到12點,去7仔買c諾冰,都唔知咩黎...

難飲到嘔,成舊屎咁..= =唔記得影得添!!

跟住番屋企...開公!><

 

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天
  

 咋天是結業禮!!

琴日結業禮喎....我毫無感覺對住1b班..

連7月20日個燒烤我都唔去啦.點會有感覺呢..明冇!!

都係對6a有感情..呵

只係知中一超快過囉...

激死我喇!!!!!

本學而集竟然有我..篇文..搞錯牙..!!

最憎人地睇我d文,諗住琴日去鬧mr furlong..,點知佢去左澳洲..頂!!!

 

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 7 月 11 日  星期二   晴天
  

 0711

今日小學放榜牙...

超想知邊個入左黎....我個間垃圾= =

今日睇左個比賽之後就去左通認識教育室做''''茹哩''''''

都好過去睇表演,係咪先....呵

我地係度玩水ga,玩到我超dirty...

妖,唔係咁想打,有d心情唔好既feel/./.

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天
  

 今日超high!!!!!

晨早流流去UA睇''''''''''I NOT STUPID TOO'''''

搞到我唔係好識笑.....xdxdxdxdxdxd

睇完之後出旺kok...熱死人咩.....><

買左一張相咋.....其他又唔開喎.....

唉.........用左$3 蚊...(超勁)

跟住唔曉去金魚街...

周圍問人...點人ge...

超狗!!!!!!!!!!!!

好彩好聰明姐...

買左兩隻野..,一男一女

男叫啊旺,女叫肚臍..

我改gaaaaaaa..

超勁!!!!!!!!!!!!!!!!!!

跟住番屋企...停電,

又話5:00有電,咪又係冇...吹水

搞到要我行樓梯....好快姐,4層...

都係屋企都梳fa...我愛我家= =

番到屋企緊係do homework....

超難do!!!!又多喎....暑假都唔放人....妖~

之後8:00開msn....見到一個人...

叫..............唔可以爆人地個名出黎...

咪好狗ga...知冇?!

佢俾我串到冇聲出...SORRY牙....

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]