| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 8 日 星期二  | 
2006 年 8 月 7 日 星期一  | 
註冊•••
|
唉...............
琴晚訓覺之前鼻敏感發作,今朝床頭勁多舊雲吞...
今朝5點幾流鼻水醒左,隻眼勁痛,食左粒藥,再訓過.....辛苦
8點幾,6號打黎嘈醒左我,;叫我一齊番去註冊,
果陣時諗住一病不起,咪答佢好囉...好眼訓..
到頭佢咪自己番去,太好,唔好煩我!!
起左身,整左杯檸水,酸死我!!sweet swwet !!i like it!!
又食藥,兩個鍾食一粒..= =
好病唔病今日病..
帶左4包紙巾番學校註冊...小幸剪左頭髮喎..@@
做茹哩,幫繆kai婷拎書....出去買咪好囉..好似我咁..呵
係學校遊左一粒鍾,見到d f.1,冇眼睇囉@@
6號真係好煩,我,繆kai婷&諾仔多次想飛甩佢,都係唔成功,因為佢好恐怖!!
跟住10點幾咪搭走人囉,個6號又話接佢細路放學,我地個個理得佢啊,自己走..又跟ma黎喎佢..= =
係校車到兜左幾耐,兜到我暈暈地...超想訓覺..辛苦..
番到屋企梗係睇青青藍藍啦,好好睇..^^,then sleep,而家玩電腦..
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 6 日 星期日  | 
好飽...超級救命
|
到而家我仲係好飽...今天下午是我的死期,祝我好運!!
咋天搭車去果時,架車冇冷氣喎,如果唔係時間問題,我都唔搭,最憎搭d冇冷氣既bus,仲要搭成粒鍾,勁爆想落車!!
一去到,太婆又提番一件事,4年之前,仲講...話說,有一日有條友去我小學唔知做咩...我覺得呢條友好熟,咪望下囉,但係又唔知係邊個,
佢又望住我,又唔知我係邊個,原來佢係我表舅父..則係邊個既邊個= =大我一年咋佢..
嘩..咋天食飯飽左痴左...未食我都覺得飽飽地,仲要我食咁多,超多碟野,碟碟都勁多,
yummy yummy!!有碟冬菇,掂都冇掂過,十尺以外!!
真係好飽!!!!!!9個人食12人既野,本來有12個人既,不過我表弟果家過左澳門,冇黎到姐!!
我一路食,我表妹一路搞住我,又叫我餵佢食,超大粒草茹,佢話係波棒糖= =,唔係珍寶珠咩!!
蝦片當貝殼= =俾佢吹起左囉!!太婆個圍食''整''又俾ma我地.= =唉...個個都食飽曬,仲有野黎..個度又飽又冷..
全部拎去打包..= =走果時個個都有野拎...
跟住搭車番屋企,個個捧住個肚走,飽到我透唔到氣..
係架車到唔係咁想做野,訓又唔想,只想唔好咁飽.
係架車到同pong少玩左陣sns..
跟住有個女仔上車喎,一上車就望住我,落車又特登望過黎..同佢有親定有仇,最衰落車又同佢一個站,過馬路時又望過黎..頂..
賴係親切野咁~
最憎d人同佢3唔識7望住你,有野就講啦,望望望...
跟住番到屋企,都係咁飽,飽過食自助餐..
番到屋企超涷,沖左個唔知幾多度ge熱水涼..
原來飽係會涷架..沖完.冇咁涷都冇咁飽..
訓覺,聽''妹妹妹妹'',訪問小春,笑死我,聽完就訓覺,
訓唔到啊都係,兩點先訓到,第一次咁晏訓...
而家都係好飽啊..
閉喇,聽日要番學,我都唔知閉咩.. |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 5 日 星期六  | 
2006-08-05
|
死喇..死喇...我發覺我個頭前面個汁金色開始老化喇..SHIT!!
跟左我13年既金色冇喇,唔好離開我啊..番黎啊!!
係咪我老左呢???SHIT...點算,點算..HELP
今朝喎打俾小怡喎,唔聽人電話既,衰女
冇幾耐,佢打去我屋企問我打俾佢做咪,佢講d野令我覺得好好笑啊,,
超得意(個人想法),因為冇人覺得佢得意..xD''
但係佢真係好得意,好好笑..佢條友仔啊,又知係我打俾我佢既,佢話SAVE在係電話到..衰女啊..
未經我同意,我係咁鬧佢喎,一路鬧我一路係度笑,係咁架喇我,一路鬧人一路笑架,係咪5正常!!= =
而家笑到我喉嚨痛,勁!!!
跟住媽媽打來叫我去買書,買左5百幾囉..仲有6本未買,計過喇我,則係仲要俾多$400蚊..
加MA之前個D,中二D書係要$1500蚊到喇,俾學校便宜左$300蚊..
300蚊咋,SO CHEAP...中一D書賣番出去得一本肯收,15蚊咋..本本改咩板啊!!煩!!
我小學D FD賣番出去都有百幾啦,....我.........唉
Today is my太婆大壽啊....@@
幾多歲呢..真係唔知..生日快樂啊太婆.
今晚要出長沙灣食飯,平時都係係大圍食,今次走到咁遠既..咩原因??
可能太公已經不在這個世上..
好掛住太公個LOOK啊..好有型架!!
冇得再睇,有D遺憾.. |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 4 日 星期五  | 
今日時間過得好快..
|
今日咪又係好似平時咁囉,但係d時間過得好快囉!!
XPPPPPPPPPPPPPPPPPPP''
今朝睇多啦B夢時光機,好搞笑啊..
叮噹有D法寶係可以令人笑,大雄係度笑...
搞到我都笑MA..哈哈..白痴的,,'''
講番琴日冇玩電腦既時間....
同諾仔& 繆女傾緊電話..冇啦啦話去我屋企.妖!!
咪講左唔好囉...不過都係黎左..= =
係屋企''雀''背心唔得既咩..仲咪話我潮,話我得意!!= =
不過我唔會雀出街...
都叫佢地走架啦..我啊哥番黎咪死囉@@'''
係都唔走喎..突然...門鐘響...個兩個友即走,= =
走得真係快...搞到我俾人鬧...問三問四...
其實平平無事!!!
AT night...,.,.,.,
本來我啊麻同啊爺打黎叫我唔好番跆拳,我啊爸聽佢地講,叫我唔好去..
但我真好想去啊!!!!''''世上只有媽媽好'''!!
唔係好大雨姐!!!咪去囉..哈哈哈哈!!
有得去喇,跟住打俾小安問佢去唔去...
佢話去喎..XDXDXDXD..有人陪我..
行過去,超大風,好好玩啊...呵呵...
不過都冇落雨,得幾滴..唉...因為我覺得D雨滴落把''遮''到好好笑,好得意架..
番到跆拳,得細個班番齊..大個班得幾個..
姓周果條帶係紅黑喎,有D睇唔慣..xD..
拉完筋冇咩野做..跑下彈下..
悶到要係度猜謎語= =..
玩童真..'''''''''''''''''''= =
今堂都唔好玩既...不過又幾好玩..則係咩??= =
落堂前派考試證!!!我冇考到...去左澳門..
小安好慘啊,,..俾人罰左40野拳上壓,.
做到塊瞼紅曬...好慘啊....
行番屋企時又唔大風..都唔落雨...不過沿途見到30幾把壞''遮''
勁爆.....
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | »
|