| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 15 日 星期日  | 
2006 年 10 月 13 日 星期五  | 
黑色星期五!!
|
今日真係黑色星期五......
今朝我唔知醒牙.,,頂@@
我之前果幾日都破緊產,,,今朝仲要我搭的的番學..唉!!破產!!!
我要用泥買zarahn隻碟架!!!!!!!!!!!!
番到學校...好熱!!
中文默書錯左兩個字...
歷史堂....................唉
黃俊耀狂係我日後面叫我..加上全部人都好嘈!!
得6分....個霞姐係miss man面前話我傾計....唉..''carsty''..驚死冇人知...
週會好好笑..班男仔唱歌唱得好好笑...
放學全班留15分鐘..之後miss man要我寫反思,跟住就俾人鬧...最衰都係黃俊耀!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 12 日 星期四  | 
2006-10-12
|
今日又係咁過..
饒SIR冇番,有個唔知叫咩野既SIR上..佢講野好捲''
今日數學堂..破格牙..10分,,XDDD
今日吟吟唔舒服..XDD..成班都知咩事 = =
死啦,11月1日大測喇..科學同中史又同一日喇..
點搵牙?????????????
今年D老師好唔點..中史,科學,歷史 ALL唔明...SHIT!!
今日放學陪LEEE YAN YAn等車子...間bus埋站..車入面有個人同我V..哈哈哈哈...原來係KAYI泥...我同佢V番..
之後佢打番俾我..狂係度笑..痴@@
頭先番跆拳..D筋超緊..痛!!!!
我要向紅帶進發!!!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 10 日 星期二  | 
哈哈....
|
今朝係架車暈暈地..
番到學校又要畫畫..一個二個係屋企畫完喇..我都畫左..c單變老慒董~~
唉..佢地畫15分鐘好靚,我畫50分鐘好樣衰!!
唉..........................................次次都畫到頭痛!!
今次放學即走..超唔慣!個天好光....
19號ZARAHN出碟喇..等左你地4個好鬼耐..
7月等到而家..哈哈哈...
你地第一次出碟!!!!!@@
好想快D買..XDDD''
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 9 日 星期一  | 
冇停過.............
|
今日成身都好痛..唔知點解= =
可能我星期4冇番跆拳..d筋緊緊地掛••
今日家課日誌4堂都係7分,,得頭堂英文唔係..
白白地痴既..all 7分= =不過我地真係好嘈!!
第一堂IS都冇點上過..因為個羅文狂鬧人!!
第二堂IS上實驗室...嘈,佢都係唔理!!
落堂我一開門,就見到MISS MAN企左係門口..則係話我地死梗!!
每人50字反思!!
放學又等吟吟睇TEST 個分數.咁高分既我@@''
由4點等到6點..跟住去左M記食野,,
蕉蕉脆批好好味!!!!!!!!!!!!!!
番到屋企俾啊媽話放學唔番屋企..
''咁早做咩野????''
V.A又要畫畫..彎彎曲曲~~ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 46 | »
|