carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 5
累積人氣: 5110
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 15 日  星期日   晴天
  

 2006-10-15

永遠都係小怡好*

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天
  

 黑色星期五!!

今日真係黑色星期五......

今朝我唔知醒牙.,,頂@@

我之前果幾日都破緊產,,,今朝仲要我搭的的番學..唉!!破產!!!

我要用泥買zarahn隻碟架!!!!!!!!!!!!

番到學校...好!!

中文默書錯左兩個字...

歷史堂....................唉

黃俊耀狂係我日後面叫我..加上全部人都好嘈!!

得6分....個霞姐係miss man面前話我傾計....唉..''carsty''..驚死冇人知...

週會好好笑..班男仔唱歌唱得好好笑...

放學全班留15分鐘..之後miss man要我寫反思,跟住就俾人鬧...最衰都係黃俊耀!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天
  

 2006-10-12

今日又係咁過..

饒SIR冇番,有個唔知叫咩野既SIR上..佢講野好捲''

今日數學堂..破格牙..10分,,XDDD

今日吟吟唔舒服..XDD..成班都知咩事 = =

死啦,11月1日大測喇..科學同中史又同一日喇..

點搵牙?????????????

今年D老師好唔點..中史,科學,歷史 ALL唔明...SHIT!!

今日放學陪LEEE YAN YAn等車子...間bus埋站..車入面有個人同我V..哈哈哈哈...原來係KAYI泥...我同佢V番..

之後佢打番俾我..狂係度笑..痴@@

頭先番跆拳..D筋超緊..痛!!!!

我要向紅帶進發!!!!

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 10 月 10 日  星期二   晴天
  

 哈哈....

今朝係架車暈暈地..

番到學校又要畫畫..一個二個係屋企畫完喇..我都畫左..c單變老慒董~~

唉..佢地畫15分鐘好靚,我畫50分鐘好樣衰!!

唉..........................................次次都畫到頭痛!!

今次放學即走..超唔慣!個天好光....

19號ZARAHN出碟喇..等左你地4個好鬼耐..

7月等到而家..哈哈哈...

你地第一次出碟!!!!!@@

好想快D買..XDDD''

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 10 月 9 日  星期一   晴天
  

 冇停過.............

今日成身都好痛..唔知點解= =

可能我星期4冇番跆拳..d筋緊緊地掛••

今日家課日誌4堂都係7分,,得頭堂英文唔係..

白白地痴既..all 7分= =不過我地真係好嘈!!

第一堂IS都冇點上過..因為個羅文狂鬧人!!

第二堂IS上實驗室...嘈,佢都係唔理!!

落堂我一開門,就見到MISS MAN企左係門口..則係話我地死梗!!

每人50字反思!!

放學又等吟吟睇TEST 個分數.咁高分既我@@''

由4點等到6點..跟住去左M記食野,,

蕉蕉脆批好好味!!!!!!!!!!!!!!

番到屋企俾啊媽話放學唔番屋企..

''咁早做咩野????''

V.A又要畫畫..彎彎曲曲~~

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]