carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 12
累積人氣: 5136
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天
  

 2006-09-30

冇咩時間打....

打兩件事啦..

今日係街到見到黃俊耀...佢見到我..超大聲講''津津,你去邊啊??..我講左句痴線!!就走左...

第二件事:今日表妹係m記開party...

唔打lu..88

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天
  

 2006-09-29

妖!!!!

今日便服日,邊個話唔着得鬼短褲架!!

搞到我地着哂長褲..kai kai地..

i never wear  trousers in summer...

冇啦啦要人着,邊到搵33呢??

俾我搵到喇,勁過塊樹葉= =

迫不得意地••怪怪地..

又唔想着校服,太樣衰喇!!

死喇!呢排上堂成日係度傾計, 不過都調位啦!!

我地上堂真係好嘈!!

鍾雞俊話lunch有野睇@@

中史小測一題都唔曉,溫到冇溫到!!

測測下,鄺小兒入左泥同king sir講一d野.,

king sir沖左出去..

有人話有人打架,我超!都唔係@@

落到去,同蔡sir 講左多謝@@

哈哈哈,佢好好笑= =

我問佢點同個matin講...佢話我上堂乖!!

好感動啊!!

IS堂又傾喇我..唉

歷史堂笑死我喇..LEE YAn yan差d〔賴尿〕..

笑死我..

放學等埋諾仔去大中買野俾我表弟表妹..

梗係番左屋企換3換褲先啦..

跟住就去喇...食左好多野..

帶左一百蚊出泥,而家得番40幾..= =

我們班今日有人着得好靚啊...- -

我地真係覺得佢有d問題..

我仲未同我啊媽講果件事啊...

搞到我呢排唔係咁想講野...

我唔知點講好..

鍾雞俊今晚唔好打泥啊!!

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 9 月 27 日  星期三   晴天
  

 不得不提啦!!!

仆街啦佢...食屎啦..拍外人地個肩頭就記我缺點..冇事啊..

matin尿..食屎啊叫你...媽你個頭牙...

仆街!!!!!

記缺點..冇野啊..搞到我流下藍色的眼淚!!!!!!

總之暑假轉校算啦!!

搞到我超火..

成隻手打落條柱到...''魚左''

痛.............@@

開頭講到鬼大件事...同蔡SIR傾完之後..''淆底''..

同我講番其實冇咩野..算啦..你可以走..

勁淆底..

下台!!!!!

收啦..佢!!!!淆底怪...

f.5果哥哥都俾佢記左個....變態!!一日記兩個人缺點!!慘!!食屎啦..

有好多人冇啦啦見到我喊,佢地又喊MA...= =''

超..我冇事啊而家...吹得我起..

走之前我串左佢一句!!''MISS MAN開緊會喎!!''

今晚食自己!!= =

我唔知MISS MAN會唔會同我媽講..我唔知點面對佢!!

多謝蔡SIR!!

多謝大家既關心!!

  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 9 月 23 日  星期六   晴天
  

 明白了中學的辛苦•••

今朝講過8點起身做功課,俾個鬧鐘整醒~~

好難做,只做中文個本唔知咩鬼野,已經成粒鐘...明白中學的辛苦..

跟住做英文..等10:30..補習

一陣去啊婆到..

其實我本來做哂d功課先打日記..但係個keyborad壞壞地..又壞喇~~

岩岩收到電話,lee yan yan叫我去佢屋企..傻仔....朱古力...

無得玩電腦lu.....岩岩打俾媽媽...唔俾我去喎..= =鳴

咁早出去架,又去飲茶啊...= =

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 9 月 22 日  星期五   晴天
  

 2006-09-22

仆低左*

地理筆記唔見左!!

我竟然同饒sir講..

原來我是一個誠實的孩子..= =

又要再抄過.......

我需要一個寧靜的學習環境啊!!唔該!!快d調走所有人...

maths小測,識既,不過唔知岩唔岩,吟吟個樣傻左啊..xd

今日笑到口嚨痛,help....

週會我地係度玩,嚴仔無啦啦喊,喊左超耐!!!!我發覺我地班無女架,只有仔- -

嘩.....番管樂,唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!唔好提!!

back....home

本筆記真係唔見左!!鳴!!!!!!!!!!!!!!!1

玩電腦@@

明天8點起身做功課!!!

 

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]