| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 30 日 星期六  | 
2006-09-30
|
冇咩時間打....
打兩件事啦..
今日係街到見到黃俊耀...佢見到我..超大聲講''津津,你去邊啊??..我講左句痴線!!就走左...
第二件事:今日表妹係m記開party...
唔打lu..88
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 29 日 星期五  | 
2006-09-29
|
妖!!!!
今日便服日,邊個話唔着得鬼短褲架!!
搞到我地着哂長褲..kai kai地..
i never wear trousers in summer...
冇啦啦要人着,邊到搵33呢??
俾我搵到喇,勁過塊樹葉= =
迫不得意地••怪怪地..
又唔想着校服,太樣衰喇!!
死喇!呢排上堂成日係度傾計, 不過都調位啦!!
我地上堂真係好嘈!!
鍾雞俊話lunch有野睇@@
中史小測一題都唔曉,溫到冇溫到!!
測測下,鄺小兒入左泥同king sir講一d野.,
king sir沖左出去..
有人話有人打架,我超!都唔係@@
落到去,同蔡sir 講左多謝@@
哈哈哈,佢好好笑= =
我問佢點同個matin講...佢話我上堂乖!!
好感動啊!!
IS堂又傾喇我..唉
歷史堂笑死我喇..LEE YAn yan差d〔賴尿〕..
笑死我..
放學等埋諾仔去大中買野俾我表弟表妹..
梗係番左屋企換3換褲先啦..
跟住就去喇...食左好多野..
帶左一百蚊出泥,而家得番40幾..= =
我們班今日有人着得好靚啊...- -
我地真係覺得佢有d問題..
我仲未同我啊媽講果件事啊...
搞到我呢排唔係咁想講野...
我唔知點講好..
鍾雞俊今晚唔好打泥啊!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 27 日 星期三  | 
不得不提啦!!!
|
仆街啦佢...食屎啦..拍外人地個肩頭就記我缺點..冇事啊..
matin尿..食屎啊叫你...媽你個頭牙...
仆街!!!!!
記缺點..冇野啊..搞到我流下藍色的眼淚!!!!!!
總之暑假轉校算啦!!
搞到我超火..
成隻手打落條柱到...''魚左''
痛.............@@
開頭講到鬼大件事...同蔡SIR傾完之後..''淆底''..
同我講番其實冇咩野..算啦..你可以走..
勁淆底..
下台!!!!!
收啦..佢!!!!淆底怪...
f.5果哥哥都俾佢記左個....變態!!一日記兩個人缺點!!慘!!食屎啦..
有好多人冇啦啦見到我喊,佢地又喊MA...= =''
超..我冇事啊而家...吹得我起..
走之前我串左佢一句!!''MISS MAN開緊會喎!!''
今晚食自己!!= =
我唔知MISS MAN會唔會同我媽講..我唔知點面對佢!!
多謝蔡SIR!!
多謝大家既關心!! |
| [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 23 日 星期六  | 
明白了中學的辛苦•••
|
今朝講過8點起身做功課,俾個鬧鐘整醒~~
好難做,只做中文個本唔知咩鬼野,已經成粒鐘...明白中學的辛苦..
跟住做英文..等10:30..補習
一陣去啊婆到..
其實我本來做哂d功課先打日記..但係個keyborad壞壞地..又壞喇~~
岩岩收到電話,lee yan yan叫我去佢屋企..傻仔....朱古力...
無得玩電腦lu.....岩岩打俾媽媽...唔俾我去喎..= =鳴
咁早出去架,又去飲茶啊...= =
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 22 日 星期五  | 
2006-09-22
|
仆低左*
地理筆記唔見左!!
我竟然同饒sir講..
原來我是一個誠實的孩子..= =
又要再抄過.......
我需要一個寧靜的學習環境啊!!唔該!!快d調走所有人...
maths小測,識既,不過唔知岩唔岩,吟吟個樣傻左啊..xd
今日笑到口嚨痛,help....
週會我地係度玩,嚴仔無啦啦喊,喊左超耐!!!!我發覺我地班無女架,只有仔- -
嘩.....番管樂,唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!唔好提!!
back....home
本筆記真係唔見左!!鳴!!!!!!!!!!!!!!!1
玩電腦@@
明天8點起身做功課!!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 46 | »
|