carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 12
累積人氣: 5117
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 7 日  星期四   晴天
  

 2006-09-07

今日番到去,送左份生日禮物俾furlong 哥哥@@

佢個表情好鬼好笑...

今朝頭兩堂凍到我抽筋~~~~

地理饒sir教,佢好胸 ==

ee狂上三堂,中史---通識---通識

佢通識堂罰企,hahaaha

今日只寫一個生字,可以說冇功課!!

今晚番跆拳!!!!!

筠仔生日快樂!!!

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 9 月 6 日  星期三   晴天
  

 2006-09-06

嘩..今朝熱死我喇..just me..得我一個出汗,荷爾蒙失調...= =

番到課室,我隔離果條友噴止汗劑,周圍噴...勁臭!!!

好委屈我!!!!!!!!!

兩堂maths,明d唔明d啦..第二堂我地開始嘈,籃球場又冇人...

好臭..............

英文堂,好好笑個miss man發羊吊'',笑死我同諾仔喇.......

轉堂時,隔離條友又係度噴,不過噴前面屜''桶''

臭!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

中史堂...........唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

d新老師真係好煩....我驚我對中史再沒有興趣....蔡sir..鳴.......

叫個老師開風扇,個老師問係唔係噴左d咩,個個指住果條友,笑死..

中文堂,都係好煩,好彩籃球場有人打波姐...死喇,聽日普通話小測..

今日lunch有條友倒左d五香丁丁落我件校服到,....邊條友??

電腦堂,塵名偉代課,成堂同kit yan傾計,佢成堂都望住我地,好撚恐怖..

pe堂,仲笑死我,kit yan 狂係度串花花,去2D班,缺失資源囉@@

NO CHAIR,,諾仔,KIT YAN NO CHAIR TO SIT,坐係度,笑死..花花個樣= =

佢叫我地坐第二到,又係坐番2B班果位= =

KIT YAN狂係度串花花,笑死我,花花成日望過泥...........哈哈

跟住上健身室,花花話我地行得慢,仲話我同李YAN YAN一路行一路傾,真係無囉,O嘴!!

行快D囉,跑上去,問佢死未..呵呵呵

放左學,等人,KAYI無神神打黎,哩埋傾,幾驚@@

係校車同佢sns...

THEN去左雞雞屋企,the RABBIts are so cute!!!!

去吉吉島買野俾furlong..途中見到隻好似雞既動物,係度搞佢我地,好得意!!

買完,回家吧!!!so tired!!

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天
  

 2006-09-05

又番學...

個個都係新老師,得4個唔係,d新老師特別多規矩...煩!!!!

個羅文都唔知佢up咩,全堂都係普通話,一粒廣東話都冇..應該係我番學7年第一次唔聽書= =

個羅文d普通話又唔正喎..妖..討厭科學跨了一大步= =

數學堂,真係好煩個老師,''我說,你們聽!!你說,我們聽''...= =

今日lunch即刻沖落去小食部,唔係就好似琴日咁...............

個條友啊琴日就ba住哂,今日就係到fd番..佢係咪有病啊...食飯仲要坐我隔離..

搞到我無胃口,食慾不振!!!!!!!!!!!!狂係度同周仔細細聲話佢..我頂唔通順..勁想佢走啊..

跟住我扮哂野話周仔踢我,調位....哈哈哈哈..同佢有一段距離,耳根清靜~~~~~~

我係咪好衰啊.....?????

英文堂 ,furlong哥哥教單數啊.,..鳴!!!!!!鳴!!!!!

日後多多功課lu....

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天
  

 今日好快過囉..

今朝條友6點幾打泥嘈醒我..大家心照啦...好彩我冇聽姐..呵呵呵

諾仔&lee yan yan過黎同我搭車車..岩岩趕到咋..''唔該司機,等等''= =

朝早見到果條友囉,狂係度ba住我地,好野,好野..唔好識囉咪..等呢日等左超耐...

我做視藝科長....= =

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 9 月 3 日  星期日   晴天
  

 心情............

琴日番屋企時,係架車度同左繆sea stop 傾左一陣,之後筠仔打黎,傾到落車,行番屋企時同繆sea stop又傾.....死喇,今朝check..我d分鐘剩餘90分鐘,如何堅持到14號= =.而家部電話又唔多識震喎..點算!!!??

聽日又番學,今晚睇女王的教室,聽ma妹妹妹先訓,我明天又如何起身呢???

今日我同諾仔整喊左繆sea stop= =...對唔住啊''我地同佢玩下咋...

佢喊左好耐.....跟住無啦啦係度笑,精神病= =

9月1號時送左隻啊輝俾筠仔,his is her birthday's parsent..&多謝雞雞既手信@@''

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]