嘩..今朝熱死我喇..just me..得我一個出汗,荷爾蒙失調...= =
番到課室,我隔離果條友噴止汗劑,周圍噴...勁臭!!!
好委屈我!!!!!!!!!
兩堂maths,明d唔明d啦..第二堂我地開始嘈,籃球場又冇人...
好臭..............
英文堂,好好笑個miss man發羊吊'',笑死我同諾仔喇.......
轉堂時,隔離條友又係度噴,不過噴前面屜''桶''
臭!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
中史堂...........唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
d新老師真係好煩....我驚我對中史再沒有興趣....蔡sir..鳴.......
叫個老師開風扇,個老師問係唔係噴左d咩,個個指住果條友,笑死..
中文堂,都係好煩,好彩籃球場有人打波姐...死喇,聽日普通話小測..
今日lunch有條友倒左d五香丁丁落我件校服到,....邊條友??
電腦堂,塵名偉代課,成堂同kit yan傾計,佢成堂都望住我地,好撚恐怖..
pe堂,仲笑死我,kit yan 狂係度串花花,去2D班,缺失資源囉@@
NO CHAIR,我,諾仔,KIT YAN NO CHAIR TO SIT,坐係度,笑死我..花花個樣= =
佢叫我地坐第二到,又係坐番2B班果位= =
KIT YAN狂係度串花花,笑死我,花花成日望過泥...........哈哈
跟住上健身室,花花話我地行得慢,仲話我同李YAN YAN一路行一路傾,真係無囉,O嘴!!
行快D囉,跑上去,問佢死未..呵呵呵
放左學,等人,KAYI無神神打黎,哩埋傾,幾驚@@
係校車同佢sns...
THEN去左雞雞屋企,the RABBIts are so cute!!!!
去吉吉島買野俾furlong..途中見到隻好似雞既動物,係度搞佢我地,好得意!!
買完,回家吧!!!so tired!!
|