有電腦喇...兩日冇玩到,搞到我頭痛,..哈哈
8月9號
去左香港歷史博物館...做功課!!
我地竟然識去喎..哈哈哈哈哈哈!!
份功課要我地係門口影相相...好難先影到香港歷史博物館D六隻字..
跟住自拍,笑死我喇,都唔知影左去邊...==
點知睇果個足球展覽要俾$$$10,真係貴...
周仔冇帶學生證啊...一睇就知學生啦...之後俾份WS佢睇,先10蚊咋,問你服未!!
原來係係個展覽出面影,叫管理買幫我地影,周仔係到笑,我又笑MA,影左D咩?
入到去,做啊做.點知見到3條某利!!
大吉利是!!!係咪咁岩啊,上次出街又見到,都唔知係咪侈聽我地傾電話!!
條21號啊,打我個頭,同佢講筠仔黎緊,佢係都唔信...
哈哈哈哈哈哈!!筠仔黎喇,,,..我即刻帶佢去21號到,鬧佢....
個條友''嘩''左一聲,青曬塊臉..哈哈哈,講過啦,又唔信..
係個展覽做左成粒鍾,邊個出架,變態!!!難!!!
好肚餓!!好肚餓!!去完歷史博物館,去科學館玩,
小學去過超超超爆多次...入到去,睇下野,玩下..都冇變過...
跟住真係真係超肚餓..食野啊我要...去左科學館入面間餐廳..食薯條,正!!!
跟住搭車走人!!!!!!!!
8月10日
又係屋企玩自閉...
番跆拳,見到超多人,埔公黎MA.見到姖姐啊....呵呵
唔見左小安啊....
跟住係到踢啊,做體能..熱死人..上堂就咁凍..今堂熱死左..
塊臉紅曬...勁!!啊
落堂...C姐比賽拎冠軍啊..勁!!岩岩黑帶,就拎左...我要學佢..CRAZY!!
影全體相..死死死...
我企中間...= =..HELP...''
影完..走人..HELP..好熱啊,搭的的番屋企...
|