carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 37
累積人氣: 5161
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 22 日  星期六   晴天
  

 0722

我去完macau番黎喇....都唔好玩既!!

今日筠仔叫我去書展,本來話去,點知..我放飛機= =

之後去左尖咀cut my hair,唔錯,唔錯!!

洗頭個兩條係度問我係唔係highnight過,點解得前面個汁有金色,

我咪講左冇囉,天生既,係唔係唔抵得!!!

諗住cut完搭船過灣仔,去書展搵筠仔,但係太晏喇,冇去到!

跟住係尖咀行左一陣,跟住番屋企!!

 

0720

''e道''好好玩!!!!

去左中山同豬x..悶爆!!熱爆!!

大陸真係大陸...至上次番東莞間別墅之後都冇番過去,

都有3.4年,大陸D人超長氣....

不過有條友超搞野,佢叫做'''拉妹'''牙!!!@@

佢超串囉唔該..好好笑!!

最記得果句係''你地一隻一隻跟我來''

>33333333333333<

 

 

0721

去澳門喇!!!諗住好好玩,點知曬爆我!!d店又未開,冇得買手信,車!!

fuck佢!!!!

我表妹一上車就訓你我大臂到!佢都幾high!!

搞到我又訓ma!!

跟住去左''踩玻璃''

得58層!!都唔夠高,踩落去都唔驚既!!

都唔知d人驚咩,我同表妹狂係度跑!!crazy!!

番hk喇!!搭左幾耐車啊我!!4粒鍾!!變態!!

跟住架車無油,第一間冇柴油,超遠先有第二間,架車慢到死,的士又無架,幾驚要行番去!!

  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 7 月 19 日  星期三   晴天
  

 好累牙....

d兩日有d野做囉...累爆,熱爆...

我既第一次成功喇!!呵呵*

今日係我呢個暑假最晏起身ge一日,一起身...

就狂做暑假作業..英文做左9個字..做曬喇..ya!!

中文,難到彈起,都唔知咩黎.起碼做左4個鍾,做得2分1= =

下午~~~~~~~~~

遊大埔,好好玩啊...其實好悶...俾我見到蚊仔同李慧怡

佢地又mit我喇,好耐冇咁high 過lu...mit到我紅曬,

狂搭71k..搭左3次...

係架71k差d訓了..跟住番屋企又搭...敏敏打黎問我點去元''周''仔...

哈哈...經過我教導之後,佢去到喇...多謝我喇!!!

 

唔知佢有冇俾饒志x鬧呢.,.希望佢冇事啦..人地都係唔曉去先late左姐...別見怪她吧!!

 

..聽日去macau喇....21號番啊..好想22號去到swimming喇...

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天
  

 0718

閉喇....閉喇....我電話自己開機,又自動關啊...

仲好啦...換過部啦!!!!呵...

琴日啊,條鄭健鎏啊,19:25叫佢落樓俾野我啦,佢話部lift壞左,要行樓梯落黎..

算!!!我咪19:35先落去囉,落去等佢幾耐牙....妖!!!

我要番屋企食飯ma..番屋企囉..

番屋企打俾佢.....

佢話8:15先落到黎...仲要係去錯地方...

算!!!!佢又話22:30放狗喎...22:30先俾我啦..

我叫佢22點好落黎...跟住22:20打俾佢..佢係12樓....

叫佢落到黎call me....

我見咁耐都唔打黎..咪打俾佢囉..又無人聽..= =

佢最終都係冇打黎...我同筠筠懷疑佢俾人老粒左...

因為佢住24樓,用左4個字去到12樓,咁應該用8個字就落到地下啦...

佢唔係喎.,so我同筠仔懷疑佢俾人打劫.抵死!!!!!

今晚打俾佢,睇佢係唔係死左...唔好死住牙..你要俾左樣野我先....知冇?!

我隻腳好痛牙...*****

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 7 月 17 日  星期一   陰天
  

 0717

今日一起身,整親隻腳.shit!!

跟住睇獨雞試愛,個死k型方力雞,我真係好憎佢牙!!

我都係覺得至尊無賴好睇d!!!呵******

今日又有人生日喇,佢就係19號...

祝佢生日快樂,快高長大!!(我唔係歧視佢牙)

第一次做問卷

* 今日係幾號: 0717
2* 有心理準備做呢100條未: yes
3* 最鍾意聽咩歌:旋律吸引到我, 唔好太慢就ok
4* 你有無潔癖: 無
5* 鍾意ICQ定MSN多: msn..
6* 用8個字形容你自己依家既心情: 可愛白痴天真無邪
7* 最後一次睇咩戲: 獨雞試愛
8* 住係邊區:堆田區
9* 最想得到咩: 過山車
10* 曾經愛過最衰既人:冇喎...
11* 有無後悔愛過佢: 下
12* 有無想過幾時結婚: 鬼知..
13* 你覺得最可怕既係咩: 食冬菇
14* 識得最耐既朋友係邊個呢: 好多喎,都唔記得邊個打邊個
15* 如有識左幾耐: 起過6年啦..
16* 日記網址係咩: http://blog.qooza.hk/carsty0108
17* 最討厭的人或物: 6號牙!!!!!!!
18* 屋企電腦係唔係廢既: 唔係既
19* 最想多謝邊個: 自己 = =
20* 近排有咩令你有好大壓力: 鬼知..
21* 有無得罪過人: 有掛
22* 如果有得罪左邊個: 人地都唔覺我得罪佢= =
23* 用咩牌子既筆做功課: 咩都用
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: dd
25* 第一次拍拖係幾時: 8得你啊...

26* 記咩最叻: 仇 ==
27* 有無講過粗口: 有
28* 最討厭咩天氣:  忽冷忽熱
29* 最鍾意哪細理: 咩啊...
30* 鍾意男定女: 兩樣都鍾意,得唔得
31* 支唔支持同性戀: 睇下咩人
32* 最討厭的數字: 6
33* 喜歡邊一類型既男性或女性: 型,可愛
34* 有咩秘密唔同人講: 唔知呢..
36* 數出你最愛既朋友: 筠仔,諾仔,kayi,繆女
38* 係唔係乖學生: 係掛
39* 依家幾歲: 13
40* 數口叻唔叻: 咩啊??
41* 去開邊間超級市場: wellcome
42* 你覺得你係咩人: 香港人
43* 口頭禪係咩: un die on'''
44* 怕唔怕黑: dd
45* 上網多數做咩: msn,聽歌,論壇
46* ICQ no.係咩: 342389864
47* 會唔會日日都打日記: 唔會
48* 幾度先會開冷氣: 熱咪開囉
49* 偶像係邊個: ENDY!!
50* 做左一半啦開唔開心:咩啊 ??
51* 最喜歡哪一套動畫: 則係咩??
52* 細細個個時得唔得意: 超得意!!
53* 有D咩古怪既習慣: 自言自語
54* 覺得自己尚算正常嗎: 唔正常!!
55* 做過最LOR既事: 唔知
56* 讀近咩班: 1B
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 咩啊??
58* ICQ HANG左你會點: 冇點
59* 有無呃過最愛既朋友:有
60* 最鍾意香港邊一到: 大埔
61* 最鍾意講既單字: 哦
62* 最討厭咩戀情: 自欺欺人
63* 鍾意睇邊一類型既戲: 笑
64* 鍾意韓國定日本多D: 日本
65* 點解鍾意呢個國家: 潮
66* 最怕既動物: MOUSE
67* 依家有咩目標: 快樂
68* 最想學習哪一種語言: 日文
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇: 張小X = = 
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 愛情
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: YES
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 唔會咁衰
73* 電視劇值唔值得追: 有D
74* 會唔會幫呀媽做家務: YES
75* 你係屬於被動定主動既人: 被動
76* 形容你最討厭既人個樣:樣衰
77* 上網最唔好既地方係咩: 黃色網
78* 有無用BIT TORRENT(即BT): 有掛
79* 有無想過要整容: 無
80* 覺得自己最令既地方: 下
81* 有無界過手: 冇
82* 最想養既動物: MONKEY!!
83* 覺得自己衰唔衰: NO
84* 有無兄弟姊妹: 有
85* 係唔係淆底怪: ??
86* 最唔相信邊個: 6號
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點: 理得佢
88* 見過最核突既事: 嘔
89* 屋企有無種花: 冇
90* 返學會唔會著冷衫: 會
91* 有無鍾意人: 8啦你..
92* 最鍾意咩顏色: 藍色,橙色
93* 牙JAY定EDISON靚仔D: EDISON
94* 知唔知道神係咩: 鬼囉
95* 上咩堂先會訓覺: 通識
96* 覺得你自己係屋企有無自由: DD
97* 如果你有三個願望你想做咩: 入T i-I牙><,學校整個田徑隊,$$$
98* 最鍾意既運動係咩: 短跑牙..''
99* 塔咩車返學: 校車
100* 眼唔眼訓: 時時都眼訓

  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 7 月 15 日  星期六   陰天
  

 0716

打埋716果D啦....因為我FEEL到716掂唔到部腦..唉

為何7月咁多人生日,一日有幾個咁多...

點解..點解...1月8冇呢...冇咪好囉..特別啊呢D叫做..知冇''呵呵

716生日的有::::::::::::筠仔果家姐,繆女個媽打仲有的是XXY..

祝佢地生日快樂,可愛活潑,HAPPY EVERY DAY...

記得多謝我喇!!!!!!!!!

...714就全男班...716就全女班..

玩咩.......幾好玩喎><,又唔等埋我,差6個月姐...= =白痴的!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]