carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 29
累積人氣: 5153
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 20 日  星期日   陰天
  

 2006-08-20

咋晚失眠,今朝係我呢個暑假最晏起身既一日,又破記錄!!

出左尖咀,有d野做...諗住去買包包,但身上只得8蚊..唔買!!

搭車番黎,等左起耐,聽到個妹妹問佢啊媽''點解呢到咁到中國人既??''= =架車等左3個字都未黎...悶...諗住打俾筠仔同佢傾電話..冇人= =

架車黎喇,超多人,冇位,成咋人沖上車..行去總站搭..路經鞋"普"(唔記得點寫= =),冇對睇上眼= =

熱..成身汗!!肚餓!!係架車同繆kai婷傾左陣,之後去左買包包.$$$$4.4...勁大個!正~~~~~~

去左welcome遊左陣..then back home...

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 8 月 19 日  星期六   晴天
  

 ..............搗亂!!!

本來今日出火炭飲茶..又飲..跟住又話唔洗去...同我講

細e,e丈,表妹,啊ma,表弟,little表妹,舅父,舅母,表妹,婆婆,大e黎我屋企....

下................................參觀!!]= =

我朝早係度玩電腦,煮野食..超咸= =倒左..

之後開電視,打排球...睇左一陣...一熱又冇野做就頭痛...好眼訓!!訓了!!

電話響~~表弟叫我借部GBA俾佢..叩我差電...唔見左個差電器= =

叫我出大中,有冷氣呀~~~~

表弟&MY LITTLE 表妹買番學鞋.婆婆同我啊E又買...嗚...我又買!!

佢地睇果D都唔岩我,我只去涼冷氣..= =

跟住MY LITTLE表妹又唔試鞋,買糖俾佢,去優優良品...真係貴,一蚊一粒... 買左13粒..

佢地試左勁耐囉!!!!!跟住表弟又叫我帶佢去我屋企打PS2.咪帶囉...

玩左一陣,又出去東江雞食飯....我係超肚餓,下午冇食過野...

坐我右邊的是表弟,左邊的是表妹....HELP!!

之後去我屋企,搗亂~~~~~~~~

成張''藏''都係野,而家未''汁''...

又話要同我訓....= =

10點走左LU..靜曬.....

 

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天
  

 8月18日

本來今日去旺kok.. 繆kai婷辣辣通冇銀喎..無得去旺kok..

嗚..嗚..嗚...@@

又留係大埔,自閉喇..= =

去左圖書館陪繆kai婷做中史...以為見到瑪國樽,真係好似,穿上我們的校服...都唔係

then夾公仔,我已經唔想去喇,無銀啊,去咪要我洗$$囉..

shit...路經撈一番,超想夾糖..最後都係夾左..

可樂糖...可樂糖...我最愛既可樂糖..love love..

超正..條繆kai婷去咩鬼夾公仔姐,都話無$$$$$$..''

我都係好想夾..

繆kai婷見到隻好得意既duck duck 啊..

係duk duck 啊..我最愛既卡通人物啊..其實係索柏,但係我都好鍾意duck duck...

狂係到夾,夾唔到係唔會走...我好想要啊''

繆kai婷夾左好多$$$$,都係夾唔到..呵呵..

 

佢叫我幫佢,哈哈哈哈哈...有得夾喇..高手到...    !!hee~!

狂係到''唱''一蚊...俾我禁到如來神掌啊..ya yaa..

but...唔係我架..嗚嗚@@

睇睇下,又有隻duck duck..又夾= =又狂係度“唱”一蚊..夾左60幾蚊,全部都係佢d $$$

唔關我事.....都係夾唔到..痴線的..用咁多$來夾隻咁既野..

個間野條友都出黎睇我地夾咩鬼要咁多個一蚊..佢話10蚊都一隻啦..

佢知唔知架.夾公仔係求樂趣,夾到更開心姐..

繆kai婷冇$ lu..佢決定give up..

之後行左幫佢啊媽買包包,包包啊..我最愛既包包r..but無$

屋企張一百蚊唔可以用架,我要買zarahn隻碟..yeah yeah!!

買完包包,有一蚊,佢又去再夾,crazy!!

點..點 .知..俾人夾左..= =

好無奈地回家去....

msn 做咩開唔到架..

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 8 月 17 日  星期四   晴天
  

 8月17日

啤梨開左演唱會喇...

今朝睇到勁歌金榜有啤梨隻洛奇啊!!

啤梨咁高既咩??= =

個樣唔同左咁既..哈!!

而家幾鍾意佢,都幾鍾意側田..

發覺側田好得意..= =佢唔敢望鏡頭..xdd
 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天
  

 8月15日

今朝去大圍飲茶,又飲= =

我幾鍾意飲茶而家...

個二婆係唔知邊到番黎,要同佢飲下茶,

我應該唔係第一次見到,

今次見到佢有d親切感...good!!

見到我表弟& my little 表妹..

she is cute~!!!!

一路食野,我表弟一路同我講軍曹,幾好ar...

又夾野俾佢食,盡唒我做既責任啦...

跟住同繆kai婷去長沙灣,叫佢自己搭巴士係總站等我...

死都唔肯,都唔知佢驚咩..

搞到我要搭火車轉MTR,waste money...

最憎搭MTR!!!!!!

帶佢去睇野,,,..最衰俾佢見到我筆袋,.咁咪唔洗去囉!!

去到果到,超悶!!!去左好多次..

佢話買我個筆袋喎..NONONONONO!!

我死都唔俾佢買..呵

行泥行去...

結果買左第二隻,點知.....

哈哈哈哈!!個天都唔俾佢買...

個價錢貴過我上次買..XDXD

跟住搭巴士番屋企..成粒鍾..呆了

之後去左大中,睇睇下野..無神神有人叫我全名...

點知...豬KALEE 喎..搞錯

咁都俾我見到佢..行左一陣之後

THEN GO HOME..

 

 

 

  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]