| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 20 日 星期日  | 
2006-08-20
|
咋晚失眠,今朝係我呢個暑假最晏起身既一日,又破記錄!!
出左尖咀,有d野做...諗住去買包包,但身上只得8蚊..唔買!!
搭車番黎,等左起耐,聽到個妹妹問佢啊媽''點解呢到咁到中國人既??''= =架車等左3個字都未黎...悶...諗住打俾筠仔同佢傾電話..冇人= =
架車黎喇,超多人,冇位,成咋人沖上車..行去總站搭..路經鞋"普"(唔記得點寫= =),冇對睇上眼= =
熱..成身汗!!肚餓!!係架車同繆kai婷傾左陣,之後去左買包包.$$$$4.4...勁大個!正~~~~~~
去左welcome遊左陣..then back home...
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 19 日 星期六  | 
..............搗亂!!!
|
本來今日出火炭飲茶..又飲..跟住又話唔洗去...同我講
細e,e丈,表妹,啊ma,表弟,little表妹,舅父,舅母,表妹,婆婆,大e黎我屋企....
下................................參觀!!]= =
我朝早係度玩電腦,煮野食..超咸= =倒左..
之後開電視,打排球...睇左一陣...一熱又冇野做就頭痛...好眼訓!!訓了!!
電話響~~表弟叫我借部GBA俾佢..叩我差電...唔見左個差電器= =
叫我出大中,有冷氣呀~~~~
表弟&MY LITTLE 表妹買番學鞋.婆婆同我啊E又買...嗚...我又買!!
佢地睇果D都唔岩我,我只去涼冷氣..= =
跟住MY LITTLE表妹又唔試鞋,買糖俾佢,去優優良品...真係貴,一蚊一粒... 買左13粒..
佢地試左勁耐囉!!!!!跟住表弟又叫我帶佢去我屋企打PS2.咪帶囉...
玩左一陣,又出去東江雞食飯....我係超肚餓,下午冇食過野...
坐我右邊的是表弟,左邊的是表妹....HELP!!
之後去我屋企,搗亂~~~~~~~~
成張''藏''都係野,而家未''汁''...
又話要同我訓....= =
10點走左LU..靜曬.....
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 18 日 星期五  | 
8月18日
|
本來今日去旺kok.. 繆kai婷辣辣通冇銀喎..無得去旺kok..
嗚..嗚..嗚...@@
又留係大埔,自閉喇..= =
去左圖書館陪繆kai婷做中史...以為見到瑪國樽,真係好似,穿上我們的校服...都唔係
then夾公仔,我已經唔想去喇,無銀啊,去咪要我洗$$囉..
shit...路經撈一番,超想夾糖..最後都係夾左..
可樂糖...可樂糖...我最愛既可樂糖..love love..
超正..條繆kai婷去咩鬼夾公仔姐,都話無$$$$$$..''
我都係好想夾..
繆kai婷見到隻好得意既duck duck 啊..
係duk duck 啊..我最愛既卡通人物啊..其實係索柏,但係我都好鍾意duck duck...
狂係到夾,夾唔到係唔會走...我好想要啊''
繆kai婷夾左好多$$$$,都係夾唔到..呵呵..
佢叫我幫佢,哈哈哈哈哈...有得夾喇..高手到... !!hee~!
狂係到''唱''一蚊...俾我禁到如來神掌啊..ya yaa..
but...唔係我架..嗚嗚@@
睇睇下,又有隻duck duck..又夾= =又狂係度“唱”一蚊..夾左60幾蚊,全部都係佢d $$$
唔關我事.....都係夾唔到..痴線的..用咁多$來夾隻咁既野..
個間野條友都出黎睇我地夾咩鬼要咁多個一蚊..佢話10蚊都一隻啦..
佢知唔知架.夾公仔係求樂趣,夾到更開心姐..
繆kai婷冇$ lu..佢決定give up..
之後行左幫佢啊媽買包包,包包啊..我最愛既包包r..but無$
屋企張一百蚊唔可以用架,我要買zarahn隻碟..yeah yeah!!
買完包包,有一蚊,佢又去再夾,crazy!!
點..點 .知..俾人夾左..= =
好無奈地回家去....
msn 做咩開唔到架..
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 17 日 星期四  | 
8月17日
|
啤梨開左演唱會喇...
今朝睇到勁歌金榜有啤梨隻洛奇啊!!
啤梨咁高既咩??= =
個樣唔同左咁既..哈!!
而家幾鍾意佢,都幾鍾意側田..
發覺側田好得意..= =佢唔敢望鏡頭..xdd
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 15 日 星期二  | 
8月15日
|
今朝去大圍飲茶,又飲= =
我幾鍾意飲茶而家...
個二婆係唔知邊到番黎,要同佢飲下茶,
我應該唔係第一次見到,
今次見到佢有d親切感...good!!
見到我表弟& my little 表妹..
she is cute~!!!!
一路食野,我表弟一路同我講軍曹,幾好ar...
又夾野俾佢食,盡唒我做既責任啦...
跟住同繆kai婷去長沙灣,叫佢自己搭巴士係總站等我...
死都唔肯,都唔知佢驚咩..
搞到我要搭火車轉MTR,waste money...
最憎搭MTR!!!!!!
帶佢去睇野,,,..最衰俾佢見到我筆袋,.咁咪唔洗去囉!!
去到果到,超悶!!!去左好多次..
佢話買我個筆袋喎..NONONONONO!!
我死都唔俾佢買..呵
行泥行去...
結果買左第二隻,點知.....
哈哈哈哈!!個天都唔俾佢買...
個價錢貴過我上次買..XDXD
跟住搭巴士番屋企..成粒鍾..呆了
之後去左大中,睇睇下野..無神神有人叫我全名...
點知...豬KALEE 喎..搞錯
咁都俾我見到佢..行左一陣之後
THEN GO HOME..
|
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | »
|