carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 17
累積人氣: 5141
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 21 日  星期二   晴天
  

 2006-11-21

今朝發覺件背心無啦啦洗左..通街問人借,又要搵件長袖..

今日早會唔洗係籃球場,蔡sir分享d野...跟住無啦啦落雨,下面d人走人..抵死@@

VA介野,唔錯,唔錯..哈哈哈= =

唉*唔想打喇,電腦壞壞地!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 11 月 20 日  星期一   晴天
  

 熱到爆炸!!

今日轉冬季...熱死我..

琴日同鍾雞傾電話提左佢姐,我係佢既恩人= =

英文堂做左好多野默書..,GS,騰文..

HE同DT一齊上,上電腦室睇果D無聊野.本來我同婷婷,鍾雞一齊坐..

條膠水頭佢有佢講,我地上網...佢無啦啦行過黎,''你做咩啊??

佢話做咩兩個人一部機..叫我調去第二到..妖...

調到去悶到抽筋,都唔知做D咩,妖...做WS..畫咩Q牙..好想打爆佢..

CHAN KIT YAN SD 短信俾MAGGIE,點知SD 哂俾成班,爆笑...

呢堂得六分...

LUNCH上左圖書館影印,借書,MAN 無啦啦叫我睇D野,張通識WS係到..死喇,成間學校都知我個名.= =我好奇怪!!!

落番去,問科長點解,佢話我冇交..下,都唔知咩事...原來啊嘉洛兄拎左去影印,冇拎走..我都估到係佢,唔知點解...搞到我冇交

MATHS堂,搭8先上堂,吟吟話我地..今日佢講D野,我明喎.哈..得5分..死

科學堂都係咁過..得7.5...

死......................班主任堂,死期到..留15分鐘..去啦啦隊..跳跳..熱..跟住用9秒9彈落去買野食..

我都冇$$,部MAN MAN買..跟住搶左嘉洛兄包紫菜...熱死我..成件濕哂。

5點9走人..媽媽打泥..佢話我日日3啦啦隊..見馬國珍係我前面,叫佢同媽媽講...

傾緊電話*********諾諾,鍾雞!!

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 11 月 19 日  星期日   晴天
  

 中二第一學期統測成績

CHINESE:42.5/100   (水平好低)

ENGLISH:76/100       (咁都全班最高分= =)

MATHEMTICS:65/100 (對我泥講好高分)

GEOPRAPHY:74/100  (咁高既!!= =)

HISTORY:56/100     (歷史第一次咁低)

CHINESE HISTORY:74/100 (不滿啦!!)

INTEGRATED SCIENCE:76/100 (冇溫都咁高)

LITERACY:32/100  (勁爆啦!!)

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 11 月 18 日  星期六   晴天
  

 2006-11-18

今朝俾兩個電話嘈醒...夠鐘番啦啦隊..

去昌運等雞雞,再行去廣福搭車,原來好遠@@

啦..啦..啦啦隊..累死人,好熱,教左好多野..跟住休息..

落左去買野飲,then俾饒sir捉我去影相..= =

企係到排隊,影完..- -

跳..跳..跳..1點先走得..要b女等..

跟住同吳芷茵,婷婷,b女,man去kfc食野..本人冇$$,so食啊輝啊興到食...

跟住上林xx屋企,玩倉鼠,好得意..><

5點就走左lu..跟住係大中同b女睇狗果d野..又見到平平..xdd''

5點幾,就bk home do homework..

 

 

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 11 月 15 日  星期三   晴天
  

 2006-11-15

今日最尾三堂,去左會展,唔洗對住matin..好野..

不過冇得上PE堂..鳴..去果時,個書記跟我地架車,花花就跟2D..

我地一上車玩到超DIN,(只係後面果排),跟住花花架車過左我地,仲DIN''

用CREAm射人,o..B女,敏敏..so慘..mamman個袋仲爛左..o..

鍾雞成隻腳踩去''咪咪''到= =

笑死我,成車我地最嘈,又食野..超驚有人報串~~

把聲嚴重受損..................

去到會展,聽果個唔知咩奧運會簡介....悶...有野送..

同吳yan yan sd sns.....玩games..

好多記者拍野,影相,..當個鏡頭向住我地,望佢第二邊,b女引我笑..XDDD''

悶...............

陳KIT YAN FLOODING...問幾時走...SD SNS俾花FA..叫我傳俾佢睇..

點知俾人收左部電話...是婷婷的,..OO

黃俊耀肚痛,好似好辛苦咁@@我超想飲水..枝野係學校..= =

走之前,買左D寶礦力,$$$$$$$$$$$$$$$$$$14...大出血..

走LU...

花FA跟我地車,佢唔俾我地講野..出聲..= =

全程都好靜!!!!!!!!!!!!!!!!!!

跟住番到火車站,鍾雞請搭的的..HAHA..

好鬼迫係架車..= =

*******今日飲過最難飲既APPLE-JOICE..****

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]