| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 21 日 星期二  | 
2006-11-21
|
今朝發覺件背心無啦啦洗左..通街問人借,又要搵件長袖..
今日早會唔洗係籃球場,蔡sir分享d野...跟住無啦啦落雨,下面d人走人..抵死@@
VA介野,唔錯,唔錯..哈哈哈= =
唉*唔想打喇,電腦壞壞地!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 20 日 星期一  | 
熱到爆炸!!
|
今日轉冬季...熱死我..
琴日同鍾雞傾電話提左佢姐,我係佢既恩人= =
英文堂做左好多野默書..,GS,騰文..
HE同DT一齊上,上電腦室睇果D無聊野.本來我同婷婷,鍾雞一齊坐..
條膠水頭佢有佢講,我地上網...佢無啦啦行過黎,''你做咩啊??
佢話做咩兩個人一部機..叫我調去第二到..妖...
調到去悶到抽筋,都唔知做D咩,妖...做WS..畫咩Q牙..好想打爆佢..
CHAN KIT YAN SD 短信俾MAGGIE,點知SD 哂俾成班,爆笑...
呢堂得六分...
LUNCH上左圖書館影印,借書,MAN 無啦啦叫我睇D野,張通識WS係到..死喇,成間學校都知我個名.= =我好奇怪!!!
落番去,問科長點解,佢話我冇交..下,都唔知咩事...原來啊嘉洛兄拎左去影印,冇拎走..我都估到係佢,唔知點解...搞到我冇交
MATHS堂,搭8先上堂,吟吟話我地..今日佢講D野,我明喎.哈..得5分..死
科學堂都係咁過..得7.5...
死......................班主任堂,死期到..留15分鐘..去啦啦隊..跳跳..熱..跟住用9秒9彈落去買野食..
我都冇$$,部MAN MAN買..跟住搶左嘉洛兄包紫菜...熱死我..成件濕哂。
5點9走人..媽媽打泥..佢話我日日3啦啦隊..見馬國珍係我前面,叫佢同媽媽講...
傾緊電話*********諾諾,鍾雞!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 19 日 星期日  | 
中二第一學期統測成績
|
CHINESE:42.5/100 (水平好低)
ENGLISH:76/100 (咁都全班最高分= =)
MATHEMTICS:65/100 (對我泥講好高分)
GEOPRAPHY:74/100 (咁高既!!= =)
HISTORY:56/100 (歷史第一次咁低)
CHINESE HISTORY:74/100 (不滿啦!!)
INTEGRATED SCIENCE:76/100 (冇溫都咁高)
LITERACY:32/100 (勁爆啦!!) |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 18 日 星期六  | 
2006-11-18
|
今朝俾兩個電話嘈醒...夠鐘番啦啦隊..
去昌運等雞雞,再行去廣福搭車,原來好遠@@
啦..啦..啦啦隊..累死人,好熱,教左好多野..跟住休息..
落左去買野飲,then俾饒sir捉我去影相..= =
企係到排隊,影完..- -
跳..跳..跳..1點先走得..要b女等..
跟住同吳芷茵,婷婷,b女,man去kfc食野..本人冇$$,so食啊輝啊興到食...
跟住上林xx屋企,玩倉鼠,好得意..><
5點就走左lu..跟住係大中同b女睇狗果d野..又見到平平..xdd''
5點幾,就bk home do homework..
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 15 日 星期三  | 
2006-11-15
|
今日最尾三堂,去左會展,唔洗對住matin..好野..
不過冇得上PE堂..鳴..去果時,個書記跟我地架車,花花就跟2D..
我地一上車玩到超DIN,(只係後面果排),跟住花花架車過左我地,仲DIN''
用CREAm射人,o..B女,敏敏..so慘..mamman個袋仲爛左..o..
鍾雞成隻腳踩去''咪咪''到= =
笑死我,成車我地最嘈,又食野..超驚有人報串~~
把聲嚴重受損..................
去到會展,聽果個唔知咩奧運會簡介....悶...有野送..
同吳yan yan sd sns.....玩games..
好多記者拍野,影相,..當個鏡頭向住我地,望佢第二邊,b女引我笑..XDDD''
悶...............
陳KIT YAN FLOODING...問幾時走...SD SNS俾花FA..叫我傳俾佢睇..
點知俾人收左部電話...是婷婷的,..OO
黃俊耀肚痛,好似好辛苦咁@@我超想飲水..枝野係學校..= =
走之前,買左D寶礦力,$$$$$$$$$$$$$$$$$$14...大出血..
走LU...
花FA跟我地車,佢唔俾我地講野..出聲..= =
全程都好靜!!!!!!!!!!!!!!!!!!
跟住番到火車站,鍾雞請搭的的..HAHA..
好鬼迫係架車..= =
*******今日飲過最難飲既APPLE-JOICE..****
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 46 | »
|