carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 6
累積人氣: 5171
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 14 日  星期二   晴天
  

 2006-11-14

今日又過去綸綸到搭車,今日冇遲啊,仲有時間去OK買多多飲

中文LISTENING合格喎,HAHA..

今日吟吟冇番學,MISS LEE代,佢話琴日走左,跟住今日就番泥代課...^^

悶到嘔電,係度睇報紙,畫MA V.A

V.A堂,我真係唔識畫畫,畫極都咁樣衰...又要幫鍾雞搵佢D畫,又要幫嘉洛兄畫..

第一次唔得,我都唔得..

婷婷幫佢畫,我求其幫嘉洛兄畫幾畫..

咁都得,,..我果張叫CHAN KIT YAN 幫我再畫左靚靚既~

LUNCH,落左去,睇住鄺小兒拋嘉洛兄向上拋,點知飛左去涼亭上面,笑死我...

余小華上去拎番..,,笑死我..

放學上左家政室食'遮你''..YUMMY..

聽日冇得PE堂,參觀..==

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 11 月 13 日  星期一   晴天
  

 2006-11-13

今朝去綸綸到搭車,點知李茵茵唔記得家政D野,要番屋企拎...

打俾佢..佢話佢係附近!!!!結果,佢都係搭唔到,我落車等埋佢..

搭的的番學..咁辛苦係屋企搭車過泥,最後都係搭的的= =

有得調位喇..好開心,不過四同都係男仔,仲要係個巴基斯坦人隔離..臭死..''

中文派卷...嗚...中文水平好低..唔合格..嗚..暫時知道自己係最低分.嗚....

家政堂,好好玩...好咸..最後左溝右溝,又幾好味,哈哈..

但係我地甜品未得,落左堂先得..整燸米''詞''.個個都係到玩..我玩..超熱..手指紅曬..唔成功..

跟住洗野,好難洗,好污糟..搞呢樣搞呢樣,之後落去食飯,搭44444444444.用兩個字食飯,簡直想嘔...

咁就一日*

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 11 月 12 日  星期日   晴天
  

 咁就一日..

琴晚冇啦啦流鼻水,今朝成個垃圾筒都係廁紙...

今日下晏見到有人遊行,好多人,好多人都望,又影相....原來遊行咁多人..

之後食左D野,就上婷婷屋企,LEE YAN YAN做左啊4..哈哈..

之後去左百佳買家政果D野..E +都冇練過..

一分鐘拖一分鐘..

希望聽日調到位!!!!!!!

小安同我傾msn,傾下幾時番埔公,,..

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天
  

 2006-11-10

今日地理堂派卷,74分..咁高既= =

小息狂食野,鬼叫今日lunch助貧日,..唔可以食野..

maths小測差一分合格,要放學重測...

英文派卷,我覺得好低分.. ==(咁都全班第一)@@

LUNCH去左HALL聽歌,EE 唱歌..HAHA,好好聽..小KING好低音+走音..不過好得意..

高潮泥喇..腸仔唱歌,好難聽,爆咪...學校個音響就泥俾佢整壞..

IS派,..冇溫書都咁高分,溫書咪岩哂..

歷史又派,真係好低分,不過都高婷婷一分.xDDD''

放學唔想見到咪個人..

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 11 月 9 日  星期四   落雪
  

 妖!!!!!!!!!!!

俾我調位啦...唔想再對個姣婆...

今日調位冇我份,坐左一日,已頂佢唔順,鬼叫佢頂我牙!!

今日上堂好眼訓,科科都唔派卷,得電腦..唉..全班3個合格.好經典!!

今日本來要啦啦隊,but最後都唔洗..

媽媽狂打泥,我要搵個冇老師既地方傾..

佢叫我沙田..haha..買>3333333333333<

之後路經班房,見到miss man,我頂唔順喇,要同佢講要調位..

佢話同小king傾下喎...希望聽日啦..xDDD''

之後就走LU..

搭小巴去沙田,原來好好玩.,媽媽係大家樂等我,

THEN就去食野,就買33喇,黑色PUMA..''嬲''好有型..我好鍾意件33..

THEN行左陣,6:00就BK HOME...

番到屋企竟然7;30,要去跆拳道LU,好累!!

汁野..走人..

狂操左腳,HELP!!!''咬柴''咁..

小安番叫我召人番埔公,= =

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]