地理堂我好留心,
英文堂,因為furlong哥去左坐監= =,唔洗lauguage ART..3個人一組作D野..
我做SELLS,婷婷同欣欣做啊爸啊媽,WING WINGIS SON..哈哈哈
MATHS小測,吟吟今日好似傻下傻下,好開心咁,講野D尾音..笑爆
LUNCH無野食,約左花花落陪我地食LUNCH,佢地俾饒SIR罰抄書..
花姐落泥搵我地,彈落去食野,竟有XX烏東,YUMMY YUMMY!!!
通識堂唔洗上,有D衛生署D人係到講飲酒,食煙,拍藥既後果..
跟住玩GAMES,我負責舉手,哈哈哈哈,好好玩..
之後啦啦隊,馬國珍唔俾我走,俾TING TING走,得番我同MAN,嗚........
葉文二同馬國珍狂大叫我個名,傻左..我好無奈= =
因為今日好少人,5點走得,我好無奈,跳左唔夠十次就走..妖,頭先又唔俾人走..
搵唒成間學校,都唔知勤社D人係邊...
跟住落小食部又同嘉洛兄&咪咪玩打架..熱死人..好似咋天咁...
好好玩..= =
六點就走人LU.....
今晚番跆拳,俾啊SIR推..爆痛@@
|