| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 24 日 星期三  | 
2007-01-24
|
調左位luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~~坐在係b仔前面,諾仔後面,隔離條友冇變過
佢自己睇睇下書自己係度大笑 DIN DIN地
今日筠仔冇番學,BECAUSE SHE IS SICK!!
maths教新野,好眼訓~~~
中史對卷,填充錯左好多 班房的電腦再次玩倒數 HAHA
中文終於睇得唔洗咁辛苦 中文合格啊 神奇囉 開心死我@@
LUNCH笑到我..就死 XDDDD
電腦又派卷 今次合格喇 還得神樂喇,同婷婷一樣分
個老師唔再記人缺點 超!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!人= =
PE堂考TABLE TENNIS 唔洗做熱身YEAH YEAH!!
考五個波,得一個過網= =唔合格 PE我都會唔合格??唔好玩啦
再考過,靚波= =哈哈哈哈 六分..咁低既@@
放學去左買英文書 食野..
THEN BK HOME!!
今日LUNCH用一百蚊買15蚊野食 用十五蚊咩咩咩 得番70蚊
買英文書五十五蚊 食野10蚊 E+得番5蚊= =
成張一百蚊咁就無哂 ...........
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 23 日 星期二  | 
2007-01-23
|
今朝去左廣福搭....點知.................唉!!!
中文堂派卷,listening竟合格,haha 抄左d答案,先派..近視真係深左,唔記得帶眼鏡,睇得好辛苦!!
大卷得廿幾個合格,應該冇我份@@
小息搵金草b,好歉啊佢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!睇唔出佢咁勁!
科學堂搵番枝LUCKY PEN,係個監犯到,研究枝筆係唔係我,對住枝筆發呆,但我唔敢用,點算?!
lunch係課室幫隔離組畫畫,笑死我,個個隻手都有藍色..張枱都係,仲要遲左去美術室
本畫簿就泥冇畫紙喇,俾鍾雞偷曬囉
諗泥諗去都係諗唔到畫咩,成個月之前又係空白,而家又係.第二個點算?!
英文堂派番d卷,點解冇得加分,5字頭,搞錯牙!英文5字頭牙,無面丟架
作文個個都係加得個一分,痴痴地,都唔知點俾分
班主任堂個個都走去睇自己調左去邊到
我調左個唔識既人隔離,開學到而家都唔係好知佢叫咩名,同佢講過都唔知有冇十句野,好憎佢!!
後面果兩個都好憎 見佢前面憎佢後面.......妖 得番前面係b仔
放學去左家政室整石頭蛋糕,詳情唔講*
總之好好味
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 22 日 星期一  | 
2007-01-22
|
終於唔洗我請搭的喇!!!!!!!!有人請,hee!!
同tung等左好耐,電話又冇開,去左婷屋企搵佢,繆太好好笑..
好開心有人請搭..hahahahaha
派卷既大日子........英文..................唉
第一次英文咁低,第一次低過60分...小一至中二都未試過,今次試左luuuuu..點解會咁?????????????????????
之後計錯分,都係好低....好傷心..好彩唔洗簽名,英文咁差會俾媽媽鬧,親戚都會鬧ma,因為係英文..
嗚..爆!!
中文堂派左speaking,真係唔合格,都唔夠低既...
從此上D.T LU ,對住條友,好煩煩煩煩,我地狂串佢 好煩
LUNCH發覺張廿蚊唔見左,WHYWHY??
得D散銀,食得D咩呢?!
MATHS同IS派卷 真係真係好唔明MATHS點解會頭六名???有冇人答到我呢??
IS OK啦.合格就得
放學去左啊興啊輝到 之後BK HOME
睇我們這一家,幾好笑咁啦@@
開MSN KING少話我代表班玩常識問答比賽..下..「你成績唔錯,又乖 」我乖??原來我係UNCLE KING心入面係個咁既人= =
多謝鍾雞份聖誕禮物@@ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 21 日 星期日  | 
2007-01-21
|
明天又係番學既日子LU...*
呢兩個忙過不停,我幾時先可以去剪頭啊~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
唔想朝朝起身為左果頭........................ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 20 日 星期六  | 
2007-01-20
|
19/1
9點考完口試,考曬試LU~~~~
係小食部玩下,食下
無無聊聊~~~~~~~~~~~~~~
上左圖書館訓覺 幫龍老師做野
龍老師係我親愛的,haha
六點走人LU...........
係學校10個鐘 ==
訓左11個鐘..都係咁眼訓
開電腦同鍾雞MSN,同婷玩GAMES,都係玩唔到,壞壞地
個早餐成個好難食,出前一丁既杯面永遠都冇合味道咁好食!!
晏就出長沙灣飲茶,今晚就打邊爐 又打= = |
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 46 | »
|