carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 1
累積人氣: 5201
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 24 日  星期三   晴天
  

 2007-01-24

調左位luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~~坐在係b仔前面,諾仔後面,隔離條友冇變過

佢自己睇睇下書自己係度大笑 DIN DIN地

今日筠仔冇番學,BECAUSE SHE IS SICK!!

maths教新野,好眼訓~~~

中史對卷,填充錯左好多 班房的電腦再次玩倒數 HAHA

中文終於睇得唔洗咁辛苦 中文合格啊 神奇囉 開心死我@@

LUNCH笑到我..就死 XDDDD

電腦又派卷 今次合格喇 還得神樂喇,同婷婷一樣分

個老師唔再記人缺點 超!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!人= =

PE堂考TABLE TENNIS 唔洗做熱身YEAH YEAH!!

考五個波,得一個過網= =唔合格 PE我都會唔合格??唔好玩啦

再考過,靚波= =哈哈哈哈 六分..咁低既@@

放學去左買英文書 食野..

THEN BK HOME!!

今日LUNCH用一百蚊買15蚊野食 用十五蚊咩咩咩 得番70蚊

買英文書五十五蚊 食野10蚊 E+得番5蚊= =

成張一百蚊咁就無哂 ...........

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 23 日  星期二   晴天
  

 2007-01-23

今朝去左廣福搭....點知.................唉!!!

中文堂派卷,listening竟合格,haha 抄左d答案,先派..近視真係深左,唔記得帶眼鏡,睇得好辛苦!!

大卷得廿幾個合格,應該冇我份@@

小息搵金草b,好歉啊佢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!睇唔出佢咁勁!

科學堂搵番枝LUCKY PEN,係個監犯到,研究枝筆係唔係我,對住枝筆發呆,但我唔敢用,點算?!

lunch係課室幫隔離組畫畫,笑死我,個個隻手都有藍色..張枱都係,仲要遲左去美術室

本畫簿就泥冇畫紙喇,俾鍾雞偷曬囉

諗泥諗去都係諗唔到畫咩,成個月之前又係空白,而家又係.第二個點算?!

英文堂派番d卷,點解冇得加分,5字頭,搞錯牙!英文5字頭牙,無面丟架

作文個個都係加得個一分,痴痴地,都唔知點俾分

班主任堂個個都走去睇自己調左去邊到

我調左個唔識既人隔離,開學到而家都唔係好知佢叫咩名,同佢講過都唔知有冇十句野,好憎佢!!

後面果兩個都好憎 見佢前面憎佢後面.......妖 得番前面係b仔

放學去左家政室整石頭蛋糕,詳情唔講*

總之好好味

 

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 22 日  星期一   晴天
  

 2007-01-22

終於唔洗我請搭的喇!!!!!!!!有人請,hee!!

同tung等左好耐,電話又冇開,去左婷屋企搵佢,繆太好好笑..

好開心有人請搭..hahahahaha

派卷既大日子........英文..................唉

第一次英文咁低,第一次低過60分...小一至中二都未試過,今次試左luuuuu..點解會咁?????????????????????

之後計錯分,都係好低....好傷心..好彩唔洗簽名,英文咁差會俾媽媽鬧,親戚都會鬧ma,因為係英文..

嗚..爆!!

中文堂派左speaking,真係唔合格,都唔夠低既...

從此上D.T LU ,對住條友,好煩煩煩煩,我地狂串佢 好煩

LUNCH發覺張廿蚊唔見左,WHYWHY??

得D散銀,食得D咩呢?!

MATHS同IS派卷 真係真係好唔明MATHS點解會頭六名???有冇人答到我呢??

IS OK啦.合格就得

放學去左啊興啊輝到 之後BK HOME

睇我們這一家,幾好笑咁啦@@

開MSN KING少話我代表班玩常識問答比賽..下..「你成績唔錯,又乖 」我乖??原來我係UNCLE KING心入面係個咁既人= =

多謝鍾雞份聖誕禮物@@

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 21 日  星期日   晴天
  

 2007-01-21

明天又係番學既日子LU...*

呢兩個忙過不停,我幾時先可以去剪頭啊~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

唔想朝朝起身為左果頭........................

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 20 日  星期六   晴天
  

 2007-01-20

19/1

9點考完口試,考曬試LU~~~~

係小食部玩下,食下

無無聊聊~~~~~~~~~~~~~~

上左圖書館訓覺 幫龍老師做野

龍老師係我親愛的,haha

六點走人LU...........

係學校10個鐘 ==

 

訓左11個鐘..都係咁眼訓

開電腦同鍾雞MSN,同婷玩GAMES,都係玩唔到,壞壞地

個早餐成個好難食,出前一丁既杯面永遠都冇合味道咁好食!!

晏就出長沙灣飲茶,今晚就打邊爐 又打= =

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]