| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 16 日 星期六  | 
2006-12-16
|
今朝8點起身做功課,無啦啦2個人禁門撞,禁錯鐘= =做到9點9..婷婷打黎,話落泥同我安POWERPOINT..點知唔成功..
佢係我屋企搗亂,要我汁...我地係電腦玩一擲千金,好好玩..我地玩左3,4次就$1,000000,^^
我要晾33 ><,先去得婷婷屋企整泡「抹」..
12點幾,就去左我所稱既「大陸店」(大家估下邊到??)買牛油同朱古力.
買完就上婷家整..我去洗碗= =,好多油~~婷煎左d魚泡「抹」落肥餃俾我食..= =好難食..
.我番屋企先,kit yan送d泥俾我.食,好多油,好似''ma薯''
1點幾,睇功夫足球,溫書~~好好笑..睇到2點3,溫書,~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~溫到3點幾,便開電腦!!
咁就一日,明天會唔會係我死期?????????????
|
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 15 日 星期五  | 
2006-12-15
|
又冇得去行山....嗚,放假番黎先去,
中文堂作文好難作,作左d唔知咩出黎,超肚餓..
maths堂,好眼訓,唔想聽...唔想聽..
英文miss man又冇番,furlong同我地玩games><good games
lunch同b女上7樓,一路行樓梯一路講ma a核突的東西...笑死我@@
IS堂做功課時候到..ALL DO IT..HAHA
HISTORY睇MOVIE...
之後週會,,哇KAKA,唱校歌><
之後又播''死性不過'',我地幾個係到唱歌,前面D F.1望住哂@@
5:00走人...
聽日要做哂D功課!!
|
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 14 日 星期四  | 
好鬼凍!!!!!
|
今日地理堂有得行山,so wear pe uniform..yeah!!
今天早餐是sushi,yummy,之後去左7仔買威路士提子汁,
''威路士,我用威路士,齊齊洗手更容易''= =
點解天公不做美呢?冇得去,嗚.......明天唔好落雨.明天唔好落雨.!!
英文堂借左筆袋俾鍾雞玩,,,,,點知...
maths堂,不停眼眉跳...唔知咩事囉!!跟住,我個筆袋俾吟吟收左,搞錯,黃俊耀同鍾雞唔知做咩..
鳴,,,,我講多次'我當時沒有流淚,我似d咁眼淺既人泥既咩??''落堂,老師話我個筆袋係證據= =
lunch,d人叫我培養下感情,喊出黎,經過我培養之後,哈哈,兩滴仔,得左,俾小怡見到=w=
最尾三堂又對住ee,三堂........悶
食左三粒塘,破記錄...
放學拎番果筆袋lu>3<..
bk home..食shshi
今晚又食..= =
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 13 日 星期三  | 
今日終於有得調位!!
|
哈哈.,今朝miss msn番學lu,change the seat..yeah!!
好鍾意個位,唔洗再自閉..不過我驚唔留心..唔洗再對住個巴基斯坦人= =
又大傷風........................
兩堂maths ,最尾講新野,唔想聽喇..
英文堂,lauguage arts,miss man把聲好占..
我同kit yan出去講野,兩個一出到去爆笑,無法come down..
中史堂完全唔知講咩,,,
電腦堂,俾條友話左一句''打開書第xx頁''(唔記得第幾頁,岩岩擦完黑板坐低就嘈,真係好想打佢)
跟住又要人地做project,下星期交,kai kai地,咁快交點做啊??????
pe堂,打table tennis,悶..
雞雞生日快樂!!!!!
上去睇↓
http://www.youtube.com/watch?v=REYNbithPt0
模擬市民整架,超勁,好好睇..
|
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 12 日 星期二  | 
2006-12-12
|
今日miss man又冇番學,則係無得調位..嗚
今日放學留係學校補測,
兩份數..help
做得唔岩又要人地再做過,
我數學白痴泥的...唉
舉手勁耐先so我,搞到我隻手冇力做..
5:30走人..
冇心情打日記!!
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 46 | »
|