carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 39
累積人氣: 5163
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 16 日  星期六   晴天
  

 2006-12-16

今朝8點起身做功課,無啦啦2個人禁門撞,禁錯鐘= =做到9點9..婷婷打黎,話落泥同我安POWERPOINT..點知唔成功..

佢係我屋企搗亂,要我汁...我地電腦玩一擲千金,好好玩..我地玩左3,4次就$1,000000,^^

我要晾33 ><,先去得婷婷屋企整泡「抹」..

12點幾,就去左我所稱既「大陸店」(大家估下邊到??)買牛油同朱古力.

買完就上婷家整..我洗碗= =,好多油~~婷煎左d魚泡「抹」落肥餃俾我食..= =好難食..

.我番屋企先,kit yan送d泥俾我.食,好多油,好似''ma薯''

1點幾,睇功夫足球,溫書~~好笑..睇到2點3,溫書,~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~溫到3點幾,便開電腦!!

咁就一日,明天會唔會係我死期?????????????

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 12 月 15 日  星期五   雨天
  

 2006-12-15

又冇得去行山....嗚,放假番黎先去,

中文堂作文好難作,作左d唔知咩出黎,超肚餓..

maths堂,好眼訓,唔想聽...唔想聽..

英文miss man又冇番,furlong同我地玩games><good games

lunch同b女上7樓,一路行樓梯一路講ma a核突的東西...笑死我@@

IS堂做功課時候到..ALL DO IT..HAHA

HISTORY睇MOVIE...

之後週會,,哇KAKA,唱校歌><

之後又播''死性不過'',我地幾個係到唱歌,前面D F.1望住哂@@

5:00走人...

聽日要做哂D功課!!

 

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 12 月 14 日  星期四   雨天
  

 好鬼凍!!!!!

今日地理堂有得行山,so wear pe uniform..yeah!!

今天早餐是sushi,yummy,之後去左7仔買威路士提子汁,

''威路士,我用威路士,齊齊洗手更容易''= =

點解天公不做美呢?冇得去,嗚.......明天唔好落雨.明天唔好落雨.!!

英文堂借左筆袋俾鍾雞玩,,,,,點知...

maths堂,不停眼眉跳...唔知咩事囉!!跟住,我個筆袋俾吟吟收左,搞錯,黃俊耀同鍾雞唔知做咩..

鳴,,,,我講多次'我當時沒有流淚,我似d咁眼淺既人泥既咩??''落堂,老師話我個筆袋係證據= =

lunch,d人叫我培養下感情,喊出黎,經過我培養之後,哈哈,兩滴仔,得左,俾小怡見到=w=

最尾三堂又對住ee,三堂........悶

食左三粒塘,破記錄...

放學拎番果筆袋lu>3<..

bk home..食shshi

今晚又食..= =

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 12 月 13 日  星期三   晴天
  

 今日終於有得調位!!

哈哈.,今朝miss msn番學lu,change the seat..yeah!!

好鍾意個位,唔洗再自閉..不過我驚唔留心..唔洗再對住個巴基斯坦人= =

又大傷風........................

兩堂maths ,最尾講新野,唔想聽喇..

英文堂,lauguage arts,miss man把聲好占..

我同kit yan出去講野,兩個一出到去爆笑,無法come down..

中史堂完全唔知講咩,,,

電腦堂,俾條友話左一句''打開書第xx頁''(唔記得第幾頁,岩岩擦完黑板坐低就嘈,真係好想打佢)

跟住又要人地做project,下星期交,kai kai地,咁快交點做啊??????

pe堂,打table tennis,悶..

雞雞生日快樂!!!!!

上去睇↓

http://www.youtube.com/watch?v=REYNbithPt0

模擬市民整架,超勁,好好睇..

 

 

 

  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 12 月 12 日  星期二   晴天
  

 2006-12-12

今日miss man又冇番學,則係無得調位..嗚


今日放學留係學校補測,

兩份數..help

做得唔岩又要人地再做過,

我數學白痴泥的...唉

舉手勁耐先so我,搞到我隻手冇力做..

5:30走人..

冇心情打日記!!

 

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]