今日家長日
9點番到學校幫手,年年都做,但今年唔知做咩怪怪地,叫媽媽買三文冶俾我食,係到行泥行去,係二樓同小怡傾計,仲借左車card俾佢番屋企拎野再番泥.之後上三樓睇下花花點,,哈哈.笑死我,灰色裙,白色3,boot,見到我地即走佬..xddd''
鬼叫我啊媽遲到,等~等~等,等既期間舅父打黎,加拿大果個,問我要咩生日禮物??佢話買相機,之後我話買手機,佢話諗到下次佢打泥話佢知喎,要咩好呢??
到我喇,見mis man,保你大咩,我超驚,唔知點解,兩科唔合格,中文今年差唔多啦,唔合格咁囉..= =電腦唔洗講*今年差左,唉!!
之後留係學校同吟吟,miss man傾計,傾到1;30,走人,吟請答的,haha
去睇可樂,食m記,我分開左三次買,冇$$..可樂''吠''我地,超驚,婷婷先笑死,全場爆笑囉,跟住4點幾走人,追巴士,見到架巴就轉彎,用9秒9跑去巴士站,仲快過架巴士,超勁!!我係大中落,因為我要幫媽媽汁藥,點知見到筠仔,haha,之後番屋企,有個女人白痴的,對面馬路有兩個警察,佢都過,kai的..佢死左,
頭先去左婷屋企換倉鼠,傻仔backs..
|