| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 3 日 星期六  | 
2007 年 2 月 2 日 星期五  | 
2007-02-02
|
小息去買簿 ............點知到我地既時候部機先泥壞.....係唔係玩我??
lunch上左去練划艇,金草好好笑鬧人既時侯*.*
科學堂真係激死我喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MR.YAU俾老師罰佢出去企,又關我咩事?????????
我何有緊張他..他的事與我無關,就泥俾你地激死@@
放學收到平少我電話,陪佢番二育,咁就同瑩搭校車走人喇..
係大中落,去的士站等他,佢跑既時候很搞笑
個的士司機好親切
三育門口等平平 ..三育原來咁靚,環境好好咁..可惜校風差啦
等左一陣,平平就陪我去大廣幫綸買書..見到禎禎= =
平平請左我食阿波羅 YUMMY*飽曬!!!!!!!!!!!!!!!!
平平送我番屋企,勁驚見到熟人..幸好沒有
死啦死啦,我真係老喇,有白頭髮啊..點算
塊臉有雀斑牙.........................點算
我塊臉冇喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今晚又補番習 ,之前條友果家姐,唔知係點呢??
驚............................ |
| [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 1 日 星期四  | 
2007-02-01
|
今朝果果上課室拎番D書落泥..
多到重死人@@
早會,MISS MAN望住我地袋,仲笑我地添''
音樂堂D音樂好大聲..爆耳
小息去左買簿..金草B話今日上健身室接力= =
地理堂好眼訓
中史堂...嚴仔好得意 好好笑
我隔離果條行開
我好憎你****
LUNCH食意粉 好喊**
上左7樓借書...金草B俾我張紙我 9號比賽= =星期六要番黎練 唔番得唔得???
通識同諾仔..做果張紙 我搵佢寫 老師都嚇了嚇!!!
XDDDDDDD^^
放學有蛋糕食..YUMMY***
同文彥 諾仔 欣欣 茵茵同MA康仔分享
個蛋糕好好好好好好味><
跟住就上左健身室喇..
原來有啊鼠陪我,,幸好HAHAHAHAHA
好快就走得..
拎錯左吳芷YAN件校褸 四周找她她她
幸好俾我找到
落左二樓陪婷婷做數 我係度睇書
之後唔講啦****************
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 31 日 星期三  | 
2007-01-31
|
今朝簡直係唔想起身~~真係好想講句''唔番喇''!!但係又唔得
兩堂maths好眼訓 就死咁
小息開始精神番d~~~
呢排lunch 經常食三文冶 真健康><
上左五樓搵珮珮 等同去死= =
8科合格的禮物~~哈哈哈 多謝多謝多謝>3<
諗住上ma7樓借書,點知上到7樓又落番去地下..
結果都係冇借
電腦堂罰抄,條友..唉...問我明唔明 我話唔明..答:我也沒辦法...
有d問題既都..
pe堂,冇得上...係課室訓覺,吹水..
狂搞康少d野,哈哈哈
放學無啦啦話check locker ,搞到我地果果拎曬d書出泥..重到爆燈@@
miss man 走左 放番d書入去..^^
本來話籃球隊練習 唔想去..SO唔去
聽日唔知點死..
之後去左大中食味千 yummy*.*
見到c姐 ----啤住我
食完番屋企..見到kayi.------..hahahaha 一樣咁DIN 哇哈哈.....
跟住又見到爸爸...T.T
係商場同婷&欣吹水水水..
講到轉校呢個問題呢...
唉,都要睇下出年成績點
BK HOME.. |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 30 日 星期二  | 
去完AIA.@@
|
今日放假!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
同文彥,MAN去左環球嘉年華..
又要轉MTR 好憎搭
去到金鐘10點= =
去左食早餐
見到個AIA嘩左一聲
我地做唔到第一個入去..
玩激流 一去到就濕哂..
跟住玩果D 機動遊戲..
暈暈暈暈暈暈暈死我~.~
過山車撞到我由左至右..
撞到條腰勁痛..
玩第二個過山車撞到我隻耳仔紅哂 我隻腳又撞多幾次 本來好番都變未好
痛死我....
跳樓機簡直嚇死人 冇啦啦沖落去 撞到我個下爬 勁痛
玩MA D金幣 我的運氣差過隻狗 MAN WIN左隻大陸狗囉^^
鬼屋入到去O哂~~~~~~~~~~
有一個上下搖 迫到我嘔電
玩果個360度 暈死我,唔夠高 唔多驚..女孩子的尖叫聲真強
再玩番某一個機動遊戲..
三個都好暈好暈好暈 玩完都唔想再玩其他
簡直想嘔@@
MAN又要趕住番去比賽 係廁所度傾電話..仲要用我個電話傾
跟住買左罐可樂 貴到嘔~~~~~~~~~~~~~
坐低飲...
見到好多學校D人..
3點走人...都係咁~~~暈暈暈
搭MTR去MONG KOK 影貼紙相 饒SIR狂打泥...
個間野D人既態度是否有點兒問題呢??????
影完去左太和食野...
我差D係商場迷路...唔想等巴士 去左搭的士.........
個頭好暈啊~~~~~~~~~~
是次活動十分少人.因為
2B班女同學:家人不準 驚 唔識
男同學:本來話去跟住又唔去
媽媽只給了我90大元 其他是自己的
從此破產!!
聽日又番學 功課未做過~~
請在你們msn標題前面放上一朵玫瑰花以表示 祝福許瑋倫(台灣藝人,享年28歲死於車禍)謝謝你們。請轉告你的朋友。 |
| [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 46 | »
|