carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 16
累積人氣: 5181
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天
  

 呢篇報章係唔係講緊我??

兒童久咳逾半因鼻敏感 初診難察 當傷風醫加重病情

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天
  

 2007-02-02

小息去買簿 ............點知到我地既時候部機先泥壞.....係唔係玩我??

lunch上左去練划艇,金草好好笑鬧人既時侯*.*

科學堂真係激死我喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MR.YAU俾老師罰佢出去企,又關我咩事?????????

我何有緊張他..他的事與我無關,就泥俾你地激死@@

放學收到平少我電話,陪佢番二育,咁就同瑩搭校車走人喇..

係大中落,去的士站等他,佢跑既時候很搞笑

個的士司機好親切

三育門口等平平 ..三育原來咁靚,環境好好咁..可惜校風差啦

等左一陣,平平就陪我去大廣幫綸買書..見到禎禎= =

平平請左我食阿波羅 YUMMY*飽曬!!!!!!!!!!!!!!!!

平平送我番屋企,勁驚見到熟人..幸好沒有

死啦死啦,我真係老喇,有白頭髮啊..點算

塊臉有雀斑牙.........................點算

我塊臉冇喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今晚又補番習 ,之前條友果家姐,唔知係點呢??

驚............................

  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 2 月 1 日  星期四   晴天
  

 2007-02-01

今朝果果上課室拎番D書落泥..

多到重死人@@

早會,MISS MAN望住我地袋,仲笑我地添''

音樂堂D音樂好大聲..爆耳

小息去左買簿..金草B話今日上健身室接力= =

地理堂好眼訓

中史堂...嚴仔好得意 好好笑

我隔離果條行開

我好憎你****

LUNCH食意粉 好喊**

上左7樓借書...金草B俾我張紙我 9號比賽= =星期六要番黎練 唔番得唔得???

通識同諾仔..做果張紙 我搵佢寫 老師都嚇了嚇!!!

XDDDDDDD^^

放學有蛋糕食..YUMMY***

同文彥 諾仔 欣欣 茵茵同MA康仔分享

個蛋糕好好好好好好味><

跟住就上左健身室喇..

原來有啊鼠陪我,,幸好HAHAHAHAHA

好快就走得..

拎錯左吳芷YAN件校褸 四周找她她她

幸好俾我找到

落左二樓陪婷婷做數 我係度睇書

之後唔講啦****************

 

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 31 日  星期三   晴天
  

 2007-01-31

今朝簡直係唔想起身~~真係好想講句''唔番喇''!!但係又唔得

兩堂maths好眼訓 就死咁

小息開始精神番d~~~

呢排lunch 經常食三文冶 真健康><

上左五樓搵珮珮 等同去死= =

8科合格的禮物~~哈哈哈 多謝多謝多謝>3<

諗住上ma7樓借書,點知上到7樓又落番去地下..

結果都係冇借

電腦堂罰抄,條友..唉...問我明唔明 我話唔明..答:我也沒辦法...

有d問題既都..

pe堂,冇得上...係課室訓覺,吹水..

狂搞康少d野,哈哈哈

放學無啦啦話check locker ,搞到我地果果拎曬d書出泥..重到爆燈@@

miss man 走左 放番d書入去..^^

本來話籃球隊練習 唔想去..SO唔去

聽日唔知點死..

之後去左大中食味千 yummy*.*

見到c姐 ----啤住我

食完番屋企..見到kayi.------..hahahaha 一樣咁DIN 哇哈哈.....

跟住又見到爸爸...T.T

係商場同婷&欣吹水水水..

講到轉校呢個問題呢...

唉,都要睇下出年成績點

BK HOME..

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 30 日  星期二   晴天
  

 去完AIA.@@

今日放假!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

同文彥,MAN去左環球嘉年華..

又要轉MTR 好憎搭

去到金鐘10點= =

去左食早餐

見到個AIA嘩左一聲

我地做唔到第一個入去..

玩激流 一去到就濕哂..

跟住玩果D 機動遊戲..

暈暈暈暈暈暈暈死我~.~

過山車撞到我由左至右..

撞到條腰勁痛..

玩第二個過山車撞到我隻耳仔紅哂 我隻腳又撞多幾次 本來好番都變未好

痛死我....

跳樓機簡直嚇死人 冇啦啦沖落去 撞到我個下爬 勁痛

玩MA D金幣 我的運氣差過隻狗 MAN WIN左隻大陸狗囉^^

鬼屋入到去O哂~~~~~~~~~~

有一個上下搖 迫到我嘔電

玩果個360度 暈死我,唔夠高 唔多驚..女孩子的尖叫聲真強

再玩番某一個機動遊戲..

三個都好暈好暈好暈 玩完都唔想再玩其他

簡直想嘔@@

MAN又要趕住番去比賽 係廁所度傾電話..仲要用我個電話傾

跟住買左罐可樂 貴到嘔~~~~~~~~~~~~~

坐低飲...

見到好多學校D人..

3點走人...都係咁~~~暈暈暈

搭MTR去MONG KOK 影貼紙相 饒SIR狂打泥...

個間野D人既態度是否有點兒問題呢??????

影完去左太和食野...

我差D係商場迷路...唔想等巴士 去左搭的士.........

個頭好暈啊~~~~~~~~~~

是次活動十分少人.因為

2B班女同學:家人不準 驚 唔識

       男同學:本來話去跟住又唔去

媽媽只給了我90大元 其他是自己的

從此破產!!

聽日又番學 功課未做過~~

請在你們msn標題前面放上一朵玫瑰花以表示 祝福許瑋倫(台灣藝人,享年28歲死於車禍)謝謝你們。請轉告你的朋友。

  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]