carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 2
累積人氣: 5202
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天
  

 2007-01-02

今日番學喇,.,,,,敏姑過泥搭車,遲到,用她長跑的速度跑去大中搭,俾佢搭到喎

番到學校,俾人抄功課= =

杏杏叫我做豬仔包???????????????????

早會笑死我,後面幾個男仔書包中發出''哦HIGH YO''的聲音,唔知發生咩事

嚴仔自爆自己有帶電話,O.O,俾人收左,真慘,唔知係唔係佢發出的聲音@@

朱朱同嘉洛兄都冇番學,睇死嘉洛未做功課先唔番..

放學又要補課,妖,好補唔補今日補,我約左豬仔MA,點知要補習,對唔住啊..

補課期間唔知係唔係我係度傾計呢,唔係咁專心,黃老師就叫我留低講多次..唉..

原來今日唔洗補習,時時都以為今日3號..

多謝小魂日日都泥睇我D日記

倒數:6日

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天
  

 終於買左鞋~~

好開心牙..買左鞋LU...XDDD''

又買左件33,鞋同3都係紅色,型唔型先*

聽日番學LU,完全唔想.

聽朝一定好震撼囉..

唔打喇...BUSY*

倒數:7日

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 12 月 30 日  星期六   晴天
  

 2006-12-30

上午~補習

下午~shopping

晚上~打邊爐

  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 12 月 29 日  星期五   晴天
  

 29 DECEMBER 2006

今朝作MA文,就開電腦睇古惑仔~

之後睇電視,睇完電視就同筠仔傾電話,佢家姐真係準時,1;30真係番到屋企,筠仔就泥搵我喇..

同筠仔SD SNS,佢終於係NEW WORLD .YEAH!!

今日果頭成個冬茹咁,搞到要我洗頭..一次番大陸之後就搞到果頭咁,去唔去剪頭好呢?????咁短都剪= =

之後同筠仔去左文具鋪影印,抽左YES CARD,ZARAHN>3<,HAHA..

買左盒小丸子,係車到食,等車等左好耐...

我地就係新街市到分手喇,上7樓同林鈴,張HEY,朱HIM打波,全場我又係度笑喇..XD''

林鈴撞MA個網到,笑死我...最後7分鐘同朱HIM打,全場最好打(人地網球比賽第二啊)

好好玩.....熱...之後去左M記食雪糕= =貧窮的@@''

傾下中學D生活囉,全場又係度笑..

張HEY未變聲,走音..HAHA  朱HIM好多黑頭  林鈴係巨人,HAHA 我冇變到= =(其實唔係我認為)

係M記見到文薏,同佢HI..

5點走BK HOME LU..

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 12 月 28 日  星期四   晴天
  

 終於上到msn喇~

今朝9;30婷婷打泥嘈死我,.

之後開電腦.用左幾個方法嘗試上msn,都是失敗..

11點吳芷茵打泥,佢到左lu,用9秒9落去,走之前跌左部計數機..shit,好彩冇事..

等左文彥佢地好耐,行去睇電話,呢排冇咩吸引到我既電話,部N73都幾好既,不過我啊哥會買,搞到我唔會買..

之前想買部K610i,但係我地班有兩位同學都用緊,so唔會買,點解舅父唔早d打泥呢??

等文彥佢地等左起碼20分鐘,終於有電話泥..haha

番到學校交完張表,俾人地趕走,果條友就係冬菇喇..由我入呢個學校憎佢憎到e+

交表都要著校服,冇野啊??!!出學校門口時,花姐問我地咁快走,梗係啦,俾人趕啊!!

佢俾我地留係到喎,超...去到小食部諗住禁機買野飲,點知小食部有開..黃色3啊e請我地食豆腐花.yummy!!

條''王日洪''啊,又係度嘈,扮曬野,問3問4...書記又問,食完咪走囉..

行去巴士站,前一大堆f.5,後有一大堆,好似俾人''圍嘔''咁..@@

佢地去man姑屋企,我番屋企搞msn,得左喇.

跟住鍾雞入我msn搞到我off左,on唔番,妖..

狂登入都唔得,一路禁一路做數,做完冇幾耐,得左..xd開心死..

原來冇msn係咁慘..

 

 

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]