| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 2 日 星期二  | 
2007-01-02
|
今日番學喇,.,,,,敏姑過泥搭車,遲到,用她長跑的速度跑去大中搭,俾佢搭到喎
番到學校,俾人抄功課= =
杏杏叫我做豬仔包???????????????????
早會笑死我,後面幾個男仔書包中發出''哦HIGH YO''的聲音,唔知發生咩事
嚴仔自爆自己有帶電話,O.O,俾人收左,真慘,唔知係唔係佢發出的聲音@@
朱朱同嘉洛兄都冇番學,睇死嘉洛未做功課先唔番..
放學又要補課,妖,好補唔補今日補,我約左豬仔MA,點知要補習,對唔住啊..
補課期間唔知係唔係我係度傾計呢,唔係咁專心,黃老師就叫我留低講多次..唉..
原來今日唔洗補習,時時都以為今日3號..
多謝小魂日日都泥睇我D日記
倒數:6日
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 1 日 星期一  | 
終於買左鞋~~
|
好開心牙..買左鞋LU...XDDD''
又買左件33,鞋同3都係紅色,型唔型先*
聽日番學LU,完全唔想.
聽朝一定好震撼囉..
唔打喇...BUSY*
倒數:7日
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 30 日 星期六  | 
2006 年 12 月 29 日 星期五  | 
29 DECEMBER 2006
|
今朝作MA文,就開電腦睇古惑仔~
之後睇電視,睇完電視就同筠仔傾電話,佢家姐真係準時,1;30真係番到屋企,筠仔就泥搵我喇..
同筠仔SD SNS,佢終於係NEW WORLD .YEAH!!
今日果頭成個冬茹咁,搞到要我洗頭..一次番大陸之後就搞到果頭咁,去唔去剪頭好呢?????咁短都剪= =
之後同筠仔去左文具鋪影印,抽左YES CARD,ZARAHN>3<,HAHA..
買左盒小丸子,係車到食,等車等左好耐...
我地就係新街市到分手喇,上7樓同林鈴,張HEY,朱HIM打波,全場我又係度笑喇..XD''
林鈴撞MA個網到,笑死我...最後7分鐘同朱HIM打,全場最好打(人地網球比賽第二啊)
好好玩.....熱...之後去左M記食雪糕= =貧窮的@@''
傾下中學D生活囉,全場又係度笑..
張HEY未變聲,走音..HAHA 朱HIM好多黑頭 林鈴係巨人,HAHA 我冇變到= =(其實唔係我認為)
係M記見到文薏,同佢HI..
5點走BK HOME LU..
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 28 日 星期四  | 
終於上到msn喇~
|
今朝9;30婷婷打泥嘈死我,.
之後開電腦.用左幾個方法嘗試上msn,都是失敗..
11點吳芷茵打泥,佢到左lu,用9秒9落去,走之前跌左部計數機..shit,好彩冇事..
等左文彥佢地好耐,行去睇電話,呢排冇咩吸引到我既電話,部N73都幾好既,不過我啊哥會買,搞到我唔會買..
之前想買部K610i,但係我地班有兩位同學都用緊,so唔會買,點解舅父唔早d打泥呢??
等文彥佢地等左起碼20分鐘,終於有電話泥..haha
番到學校交完張表,俾人地趕走,果條友就係冬菇喇..由我入呢個學校憎佢憎到e+
交表都要著校服,冇野啊??!!出學校門口時,花姐問我地咁快走,梗係啦,俾人趕啊!!
佢俾我地留係到喎,超...去到小食部諗住禁機買野飲,點知小食部有開..黃色3啊e請我地食豆腐花.yummy!!
條''王日洪''啊,又係度嘈,扮曬野,問3問4...書記又問,食完咪走囉..
行去巴士站,前一大堆f.5,後有一大堆,好似俾人''圍嘔''咁..@@
佢地去man姑屋企,我番屋企搞msn,得左喇.
跟住鍾雞入我msn搞到我off左,on唔番,妖..
狂登入都唔得,一路禁一路做數,做完冇幾耐,得左..xd開心死..
原來冇msn係咁慘..
|
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 46 | »
|