carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 2
累積人氣: 5107
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 22 日  星期五   晴天
  

 2006-12-22

今朝8:30起身,幾個字後鍾雞打黎,,...就出門喇!!

同佢一路傾到去火車站,見到珮珮就收線喇..

係巴士笑死我,有點兒頭痛@@

番到屋企,鍾雞又打黎,冇咩點理佢.haha

傻仔..

then睇d bb相,好好笑,細個個樣呆呆滯滯..= =

好眼訓,訓左覺...訓得好得意,我訓左一陣,開msn,貞貞玩''估野''..= =

之後開電視睇,食jelly,食完之後凍到彈起..落左平台玩果d健身野,好白痴@@

有一個俾整到kai左,haha..

12點幾走lu..去左街市買腸粉,腸粉定魚蛋..要猜過先知,出包,又出包,出剪,出剪= =

猜左勁奈.左邊果間or右邊果間,又猜= =

跟住去搭巴士lu.係巴士食腸粉..我實左太飽,咩都唔想食..

送ma去搭28k,就去林靜屋企做repot,好眼訓...負責打字@@

3;30走人,係candy終於食番d野,成日只食過jelly,....

番屋企開電腦,同珮珮&Rinky msn..

今晚去做冬

 

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天
  

 去左沙田..

今朝婷婷約我出''好面膳''食早餐..我發覺我平時出街既時間係慢過平時番學.excited!!

同9秒9彈去,因為佢等左我好耐...叫左個通粉同ma杯野熱飲..

因為晏就要去做project...so快d食完..杯野飲好q熱..

婷婷番屋企先,用9秒9飲完杯野彈番屋企..

kit yan黎搵我地一齊去....

去左沙田火車站,之後搭巴士去曾大屋..

原來曾大屋冇咩特別,個祠堂好鬼臭@@

問個村長一D野..問佢點解咁臭,HAHA

之後行去車公廟,熱...影左D相咁囉..

又行番去文化博物館,係門口逗留...

番番沙田市中心,先發覺可以行去曾大屋..(咁成日都唔洗搭車)

去M記食野,借左幾蚊俾人,得番廿幾蚊..SHIT

打俾諾諾佢地,同我地玩捉迷藏,係沙田市中心..最後都係搵唔到佢地..

詳情唔想打....好似俾人玩咁@@

去左屎路俾公園,影左幾張相就走,..

繆太同陳太都要佢地4點番到屋企.= =

番到新達,去左7仔買野飲,婷婷買左張屎多啤你MILK,佢話好難飲,HAHA

跟住BK HOME開MSN...同XXY傾左幾分鐘電話= =

佢好鬼得意..XDDDDD'笑死我

我要今天開始珍惜佢..HA HA..

今晚番跆拳!!!!!

 

 

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天
  

 一個毫毛氣紛既聖誕聯歡..

今朝一大朝俾ho kim ming激親囉,見佢前面憎佢前面囉真係..

搞到我心情欠佳囉..

去到禮堂,同貞貞坐..愈聽愈眼訓..氣紛真的沒有..悶..

係禮堂坐左3粒鐘..貞貞話我成日都發夢,諗野..無奈極了..

番到課室真係愈泥愈冇氣紛,d野食得個幾樣,抽獎得枝筆.咁就25蚊..games都冇一個,就放學*..

唉...毫毛氣紛既聖誕聯歡啊...悶到嘔電..個樣唔曉笑囉...

本來放學去大中,but愈泥愈小人去,最後都係冇去,bk home..

番屋企悶....

-玩電腦

-溫書

-sleeping

-傾電話

咁就一日喇,如日日都咁過,便悶死了....

今日收到兩張聖誕卡@@''文文&貞貞..

今天心情超級差!!!!!!!!!!!

岩岩肥鍾打黎,call我番學校踢波= =

  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 12 月 19 日  星期二   晴天
  

 今年最尾上果個係英文堂..

咋天:又見到高佬.XD'

今日兩堂中文堂落左112聽護苗= =..性.....

一去到投票,喜歡異性什麼??

好抱歉,我對異性冇興趣..冇出去投.HAHA

俾黃俊耀笑死囉..好搞笑..KEE KEE*

MATHS堂,好悶..唔聽..假期功課十一頁..變態!!

V.A.好俾心機畫畫..

今年最尾既一堂係英文,又做LISTENING..悶

班文任堂寫果D感謝CARD..我寫;''多謝大家支持!!''KIT YAN話我白痴..

放學去左婷HOME整CAKE...點知

我番屋企換33先..敏姑跟住我,點知我屋企有人,叫佢係門口等..

我一出到去,唔見左..= =以為佢上左婷HOME,點知冇..

落街周圍搵佢,都搵唔到,咁岩佢今日冇帶電話..

搵左30分鐘到,先搵到佢..

佢話等左我好耐,悶就行下,行行下迷路了..@@

佢勁想喊,又死撐..

總之敏姑當失路!!!

  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 12 月 17 日  星期日   晴天
  

 好驚...

好驚聽日番學miss戴黎搵我..冇去星期六果個engish camp幫手..

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]