| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 22 日 星期五  | 
2006-12-22
|
今朝8:30起身,幾個字後鍾雞打黎,,...就出門喇!!
同佢一路傾到去火車站,見到珮珮就收線喇..
係巴士笑死我,有點兒頭痛@@
番到屋企,鍾雞又打黎,冇咩點理佢.haha
玩傻仔..
then睇我d bb相,好好笑,佢話我細個個樣呆呆滯滯..= =
好眼訓,訓左覺...佢訓得好得意,我訓左一陣,開msn,貞貞同我玩''估野''..= =
之後開電視睇,食jelly,食完之後凍到彈起..落左平台玩果d健身野,好白痴@@
有一個俾我整到kai左,haha..
12點幾走lu..去左街市買腸粉,腸粉定魚蛋..要猜過先知,我出包,佢又出包,我出剪,佢出剪= =
猜左勁奈.左邊果間or右邊果間,又猜= =
跟住去搭巴士lu.係巴士食腸粉..我實左太飽,咩都唔想食..
送ma佢去搭28k,就去林靜屋企做repot,好眼訓...我負責打字@@
3;30走人,係candy終於食番d野,成日只食過jelly,....
番屋企開電腦,同珮珮&Rinky msn..
今晚去做冬
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 21 日 星期四  | 
去左沙田..
|
今朝婷婷約我出''好面膳''食早餐..我發覺我平時出街既時間係慢過平時番學.excited!!
同9秒9彈去,因為佢等左我好耐...叫左個通粉同ma杯野熱飲..
因為晏就要去做project...so快d食完..杯野飲好q熱..
婷婷番屋企先,用9秒9飲完杯野彈番屋企..
kit yan黎搵我地一齊去....
去左沙田火車站,之後搭巴士去曾大屋..
原來曾大屋冇咩特別,個祠堂好鬼臭@@
問個村長一D野..問佢點解咁臭,HAHA
之後行去車公廟,熱...影左D相咁囉..
又行番去文化博物館,係門口逗留...
番番沙田市中心,先發覺可以行去曾大屋..(咁成日都唔洗搭車)
去M記食野,借左幾蚊俾人,得番廿幾蚊..SHIT
打俾諾諾佢地,同我地玩捉迷藏,係沙田市中心..最後都係搵唔到佢地..
詳情唔想打....好似俾人玩咁@@
去左屎路俾公園,影左幾張相就走,..
繆太同陳太都要佢地4點番到屋企.= =
番到新達,去左7仔買野飲,婷婷買左張屎多啤你MILK,佢話好難飲,HAHA
跟住BK HOME開MSN...同XXY傾左幾分鐘電話= =
佢好鬼得意..XDDDDD'笑死我
我要今天開始珍惜佢..HA HA..
今晚番跆拳!!!!!
|
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 20 日 星期三  | 
一個毫毛氣紛既聖誕聯歡..
|
今朝一大朝俾ho kim ming激親囉,見佢前面憎佢前面囉真係..
搞到我心情欠佳囉..
去到禮堂,同貞貞坐..愈聽愈眼訓..氣紛真的沒有..悶..
係禮堂坐左3粒鐘..貞貞話我成日都發夢,諗野..無奈極了..
番到課室真係愈泥愈冇氣紛,d野食得個幾樣,抽獎得枝筆.咁就25蚊..games都冇一個,就放學*..
唉...毫毛氣紛既聖誕聯歡啊...悶到嘔電..個樣唔曉笑囉...
本來放學去大中,but愈泥愈小人去,最後都係冇去,bk home..
番屋企悶....
-玩電腦
-溫書
-sleeping
-傾電話
咁就一日喇,如日日都咁過,便悶死了....
今日收到兩張聖誕卡@@''文文&貞貞..
今天心情超級差!!!!!!!!!!!
岩岩肥鍾打黎,call我番學校踢波= = |
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 19 日 星期二  | 
今年最尾上果個係英文堂..
|
咋天:又見到高佬.XD'
今日兩堂中文堂落左112聽護苗= =..性.....
一去到投票,喜歡異性什麼??
好抱歉,我對異性冇興趣..冇出去投.HAHA
俾黃俊耀笑死囉..好搞笑..KEE KEE*
MATHS堂,好悶..唔聽..假期功課十一頁..變態!!
V.A.好俾心機畫畫..
今年最尾既一堂係英文,又做LISTENING..悶
班文任堂寫果D感謝CARD..我寫;''多謝大家支持!!''KIT YAN話我白痴..
放學去左婷HOME整CAKE...點知
我番屋企換33先..敏姑跟住我,點知我屋企有人,叫佢係門口等..
我一出到去,唔見左..= =以為佢上左婷HOME,點知冇..
落街周圍搵佢,都搵唔到,咁岩佢今日冇帶電話..
搵左30分鐘到,先搵到佢..
佢話等左我好耐,悶就行下,行行下迷路了..@@
佢勁想喊,又死撐..
總之敏姑當失路!!! |
| [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 17 日 星期日  | 
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 46 | »
|