carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 1
累積人氣: 5166
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 12 日  星期一   晴天
  

 休息的大日子...

 

終於唔洗朝朝去廣福搭車
終於唔洗划艇
終於唔洗練波
終於唔洗對住金草
終於隻腳可以休息下
終於有得放假

過了今天 未來的日子再次恐怖起來

點解屋企會冇野食 又要我破產
落一落商場幾個字 見到吳茵 神鳳 彤
兩點幾同諾出左大中
之後搭的去大埔墟搵雞哥
點知冇人 搭的過番大中
好驚哥哥你牙
行行行
番屋企

  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 2 月 11 日  星期日   晴天
  

 Parent's Day

今朝6點幾個鬧鐘響..以為今日係星期日,唔洗番學,以為個鐘壞左

訓左一陣,kit yan打泥..再諗下,係喎,今日家長日,約左佢地7點幾係kit yan留下等..彈左起身

換33走人..

對唔住啊各位....要你地夠候我!!!!!!

去大家樂食早餐,飽死人...@@

又搭的上學校= =

係學校行....

平均分比上次高了 but高唔過f.1的時候

pe拎A-..哈哈哈哈哈哈

''我平時好就人既咩????????''

見完上去做問卷,我係度上網,XDD

係學校行左一陣..走人..

趕住去KL.係巴士閉目養神

一日又過左..

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天
  

 tired..

今朝開msn 同人玩uno,傾電話..咁就過左個早上..

12點幾.wing打泥..出去

跟住果d唔打啦..

買左個m記..又搭的番學校..又有人請@@

kit yan 踩爆包茄汁,d汁彈到我條褲同對鞋...唉,我對鞋啊!!!!!!

,點知kit yan掛住傾電話,扔左成個餐落垃圾桶..笑死我

1點上左練划luuuuuuuuuuuuuuuuuu.

划啊..划啊..划啊..攰死人

划到3點,落去打波波lu..

叫雞哥哥同鴨妹妹送外買..thx!!

練練練~~~~~

狂係度鋸..花仔叫我唔好成日嘔,我都唔想,飯氣功心!!!!!!!

放假都要番泥練....唉

練到5:30走人...

搭28k去沙田搵媽媽..

行下街咁.....攰死人!!!!!!!!

食ma飯再行過..表妹你好鬼得意><

 

 

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 2 月 9 日  星期五   晴天
  

 .....

攰!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 2 月 8 日  星期四   晴天
  

 2007-02-08

上堂悶悶悶悶~~

maths派小測,合格..hahahaha

唔洗再靠補習..加上我對個條友個感覺..好咩..

放學要去聽果個summer bridge..唔知咩泥..狂傾計

冇啦啦俾饒sir叫左出去,...有關田徑的物體= =

4點幾走人..珮珮叫我陪佢去去沙田..問小食部啊e借左廿蚊..

搭車車去沙田luuuuuuuuuuuu..

詳情唔講...總之笑死我..+熱死

媽媽急call..都唔知搭咩車番屋企好,冇咩銀.諗左好耐,搭火車..

真係俾佢笑死,驚我俾人打.沖去幫我買票..

成8點先番到屋企,點知冇事!?

hahaha.....

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]