| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 12 日 星期一  | 
休息的大日子...
|
終於唔洗朝朝去廣福搭車
終於唔洗划艇
終於唔洗練波
終於唔洗對住金草
終於隻腳可以休息下
終於有得放假
過了今天 未來的日子再次恐怖起來
點解屋企會冇野食 又要我破產
落一落商場幾個字 見到吳茵 神鳳 彤
兩點幾同諾出左大中
之後搭的去大埔墟搵雞哥
點知冇人 搭的過番大中
好驚哥哥你牙
行行行
番屋企
|
| [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 11 日 星期日  | 
Parent's Day
|
今朝6點幾個鬧鐘響..以為今日係星期日,唔洗番學,以為個鐘壞左
訓左一陣,kit yan打泥..再諗下,係喎,今日家長日,約左佢地7點幾係kit yan留下等..彈左起身
換33走人..
對唔住啊各位....要你地夠候我!!!!!!
去大家樂食早餐,飽死人...@@
又搭的上學校= =
係學校行....
平均分比上次高了 but高唔過f.1的時候
pe拎A-..哈哈哈哈哈哈
''我平時好就人既咩????????''
見完上去做問卷,我係度上網,XDD
係學校行左一陣..走人..
趕住去KL.係巴士閉目養神
一日又過左.. |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 10 日 星期六  | 
tired..
|
今朝開msn 同人玩uno,傾電話..咁就過左個早上..
12點幾.wing打泥..出去
跟住果d唔打啦..
買左個m記..又搭的番學校..又有人請@@
kit yan 踩爆包茄汁,d汁彈到我條褲同對鞋...唉,我對鞋啊!!!!!!
,點知kit yan掛住傾電話,扔左成個餐落垃圾桶..笑死我
1點上左練划luuuuuuuuuuuuuuuuuu.
划啊..划啊..划啊..攰死人
划到3點,落去打波波lu..
叫雞哥哥同鴨妹妹送外買..thx!!
練練練~~~~~
狂係度鋸..花仔叫我唔好成日嘔,我都唔想,飯氣功心!!!!!!!
放假都要番泥練....唉
練到5:30走人...
搭28k去沙田搵媽媽..
行下街咁.....攰死人!!!!!!!!
食ma飯再行過..表妹你好鬼得意><
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 9 日 星期五  | 
2007 年 2 月 8 日 星期四  | 
2007-02-08
|
上堂悶悶悶悶~~
maths派小測,合格..hahahaha
唔洗再靠補習..加上我對個條友個感覺..好咩..
放學要去聽果個summer bridge..唔知咩泥..狂傾計
冇啦啦俾饒sir叫左出去,...有關田徑的物體= =
4點幾走人..珮珮叫我陪佢去去沙田..問小食部啊e借左廿蚊..
搭車車去沙田luuuuuuuuuuuu..
詳情唔講...總之笑死我..+熱死
媽媽急call..都唔知搭咩車番屋企好,冇咩銀.諗左好耐,搭火車..
真係俾佢笑死,驚我俾人打.沖去幫我買票..
成8點先番到屋企,點知冇事!?
hahaha..... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 46 | »
|