| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 13 日 星期六  | 
勁驚囉今日!!
|
今朝8點起身,咁早既???
整下野,食埋早餐就過廣福喇,同鍾雞傾電話,就泥冇分鐘喇,得番五十幾分鐘咁囉..
同K仔,BEE仔番小學,TODAY IS OPENDAY!!畢業咁耐都冇真真正正番過去!!
去到門口,唔敢入去!!= =
,見到吳SIR,LEUNG主任,佢地都認得我同K仔,係都唔認得B仔.笑死我!!
係地下既小食部逗留好耐,小食部又應得我同K仔,又唔認得BEE仔,哈哈哈
跟住上三樓,見到跆拳道班人,佢地要表演,啊SIR叫我10點泥睇喎@@
三樓教員室冇人,之後上4樓見到K仔最愛既李SIR,又笑死我!!
落番二樓見到我最愛既胡老師= =驚到死左T.T
第一句:啊津~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~= =又成個男仔咁= =
我又狂係度笑...DIN左..= = 佢又唔認得BEE仔..哈哈哈哈哈
落番禮堂,冇位坐,係門口睇,最後都係睇唔到表演!
又去小食部,之後去左籃球場玩骨牌,好好玩,整左句粗口,俾吳SIR見到= =
係學校行泥行去.....去左公園玩左一陣,玩鞦韆,太耐冇玩,有點兒畏高!!
打俾金草,十次都唔聽..有次佢聽左,K仔問佢野,佢CUT左線
過左冇幾耐,金草打番泥,我喂左一句!!!佢成堆字講出泥,好似唸經咁,好煩!!
我叫佢冷靜D,冇理我= = 我同佢講我唔係K仔 佢叫我同K仔講番佢頭先講過既野
又話驚K仔既安全 冇啦啦呢兩日問埋D咁既野@@
跟住K仔聽番 又講多次 唸經咁 重複重複再重複 煩死左@@
用左7分鐘講佢想講既野 嘩....勁!!
星期一唔好俾我見到佢!!
1點就BK HOME LU,開電腦,叫左個飯食
3點就溫書,溫到死左,好難記...
點算,時間冇多牙?????????聽日唔得閒..唉 好想快D考完!!
星期一請保我大!!
|
| [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 12 日 星期五  | 
EXAM
|
今朝俾人搞個頭~~DIN左''
早會後面唔知做咩,成班留係度.魚爆!!!!!!!!!!!!
英文,點算牙,我唔曉啊..唯一最好既英文都衰左,點解?????????
XU LING LING做咩出到咁難???衰左啦英文..唉..
小息係課室傾計*
英作,EASY TOPIC!!!
放學出左去學校出面爬山= =超勁,超勁.去左油站食LUNCH.買左個CUP NOODLES,D水凍既??油站條友幫我叮左一陣..淡而冇味!
未食過咁難食既CUP NOODLES !!出到泥,俾羅文見到,佢話報番俾學校聽= =死...講埋俾MISS MAN聽
佢叫我地上7樓搵MISS MAN...O.O
食快D番學校...見到羅文係巴士站,我就唔驚LU..唔知點解
同周仔,WING WING 慢慢行番學校..前面有幾條友就跑番學校= =
我地三個慢慢行上7樓,上到去,MISS MAN係度笑.叫我地放學就快D番屋企..''哦'
12點30分,就BK HOME溫書
開住部電腦聽歌..溫書@@ 歷史咁難架,好難記啊,點算????????????HELP* |
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 11 日 星期四  | 
2007-01-11
|
今朝去搵金草B...HAHA,再一次同佢理論
跟住早會冇啦啦又唔洗,有病的!!
考MATHS啊..驚~~~~~~~~~~~~~~今次好難
但係羅文出卷唔多難,SO EASY..
Furlong哥監考 !!!!i like it !!
得兩條數搞到我爆頭!有一條諗左好耐,嘗試嘗試再嘗試,見到珮珮係出面,就諗到點做,HAHAHAHAHAHAHA
首先:8*8=64 64=32+32(無奈) 32開方,之後*4 THAT OK ..HAHA 考完大家個答案都一樣 原來我唔係白痴,哈哈
有一條空左 冇左六分lu*
小息係課室傾計 之後考MC 發覺我枝''lucky pen''唔見左..鳴,搵左好耐..
鳴..跟左我五年既筆唔見左,我日後點計數啊??????????????????????????????????????????
唉..............唉.....................抱住不愉快既心情考@@
MC吟吟出,EASY!!!!!!
11點就放學 咁早 去左油站買野食 再番學校搭校車番屋企!!
係街市買左腸粉做LUNCH 聽日考英文!!SO唔洗點溫@@番屋企開電腦,同MAN 鍾雞&筠仔傾電話 同祖MSN
3點就溫左陣書 !!!!!!!!!!!
今晚番跆拳!!!!!!!!!!!!! |
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 10 日 星期三  | 
今日考試喇!!!
|
今朝早會金草姐姐叫我參加划艇比賽~~~~~~~~~
下,咩都唔識,就去比賽..點解??點解??
今日考科學,唔識牙牙牙~~~~~
點解咁難架??因為ms潘出囉=- =
監考老師係某個老師囉,佢話鍾雞作弊= =好好笑
9點幾就放小息....
之後中作,第一part so easy,第二part 好難,今次係我第一次考試期間問老師野@@
11點作哂lu,望一望文彥,佢就係度笑,搞到我有笑埋= =
之後kit yan ,婷婷都作完,我又係度笑= =哈''
11點30放學,搵金草b理論,點知佢上緊堂= =
晏就要補課,同諾諾,婷婷,文彥,man,wing&綸搭校車落廣福食m記...
食左果2號餐,yummy..之後係到玩,好難形容,笑到文彥DIN左..
搭的的番學校,成個LUNCH用左30蚊- -
番到學校行泥行去,又要補maths,唉!做wsssssssss!!
婷婷同KIT YAN 唔俾我寫字,呆呆地坐係度傾計,同平豬SD sns..有一個不明的電話,冇聽到??(我覺得係某個人)
2點3可以寫番lu,,,,haha,吟吟好火@@
3點幾補完,同瑩瑩 &茵茵搭巴士番屋企,耀耀好似隻monkey沖過馬路,俾人砵..哈哈哈哈
4點番到屋企lu,今晚死得,補習,對住maths 1小時30分鐘..嗚... |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 8 日 星期一  | 
today is my birthday!!
|
又大一歲喇..老左一歲= =
今朝好多人同我講''生日快樂''.xdd,唱MA歌= =
多謝曬..筠筠送左啊jack俾我,THX!!
中文堂默書,小息溫溫溫溫溫..@@,
之後D.T係度玩,串膠水頭..
我果頭同瞼都係白膠''張''= = WHAT HAPPEN?????????
LUNCH,JUNOLY泥俾禮物我,HAHA..佢傻傻地我覺得^.^
好靚啊佢送俾我果份禮物同張CARD,咁靚GE???
多謝,多謝,多謝..
跟住落左去食LUNCH,飲左盒檸檬茶..唔記得上去測MATHS.
遲左幾分鐘,俾人扣左5分..
科學派左小測,兩份都唔差D先合格= =
放學小番測,兩份= = ee又係度嘈!
測到五點就走去大中買禮物,原來買禮物係咁煩= =
六點幾就番屋企..
今個生日好開心!!><
努力溫書!YUSH!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 46 | »
|