carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 26
累積人氣: 5150
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 13 日  星期六   晴天
  

 勁驚囉今日!!

今朝8點起身,咁早既???

整下野,食埋早餐就過廣福喇,同鍾雞傾電話,就泥冇分鐘喇,得番五十幾分鐘咁囉..

同K仔,BEE仔番小學,TODAY IS OPENDAY!!畢業咁耐都冇真真正正番過去!!

去到門口,唔敢入去!!= =

,見到吳SIR,LEUNG主任,佢地都認得我同K仔,係都唔認得B仔.笑死我!!

係地下既小食部逗留好耐,小食部又應得我同K仔,又唔認得BEE仔,哈哈哈

跟住上三樓,見到跆拳道班人,佢地要表演,啊SIR叫我10點泥睇喎@@

三樓教員室冇人,之後上4樓見到K仔最愛既李SIR,又笑死我!!

落番二樓見到我最愛既胡老師= =驚到死左T.T

第一句:啊津~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~= =又成個男仔咁= =

我又狂係度笑...DIN左..= = 佢又唔認得BEE仔..哈哈哈哈哈

落番禮堂,冇位坐,係門口睇,最後都係睇唔到表演!

又去小食部,之後去左籃球場玩骨牌,好好玩,整左句粗口,俾吳SIR見到= =

係學校行泥行去.....去左公園玩左一陣,玩鞦韆,太耐冇玩,有點兒畏高!!

打俾金草,十次都唔聽..有次佢聽左,K仔問佢野,佢CUT左線

過左冇幾耐,金草打番泥,我喂左一句!!!佢成堆字講出泥,好似唸經咁,好煩!!

我叫佢冷靜D,冇理我= = 我同佢講我唔係K仔 佢叫我同K仔講番佢頭先講過既野

又話驚K仔既安全 冇啦啦呢兩日問埋D咁既野@@

跟住K仔聽番 又講多次 唸經咁 重複重複再重複 煩死左@@

用左7分鐘講佢想講既野 嘩....勁!!

星期一唔好俾我見到佢!!

1點就BK HOME LU,開電腦,叫左個飯食

3點就溫書,溫到死左,好難記...

點算,時間冇多牙?????????聽日唔得閒..唉 好想快D考完!!

星期一請保我大!!

  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 12 日  星期五   晴天
  

 EXAM

今朝俾人搞個頭~~DIN左''

早會後面唔知做咩,成班留係度.魚爆!!!!!!!!!!!!

英文,點算牙,我唔曉啊..唯一最好既英文都衰左,點解?????????

XU LING LING做咩出到咁難???衰左啦英文..唉..

小息係課室傾計*

英作,EASY TOPIC!!!

放學出左去學校出面爬山= =超勁,超勁.去左油站食LUNCH.買左個CUP NOODLES,D水凍既??油站條友幫我叮左一陣..淡而冇味!

未食過咁難食既CUP NOODLES !!出到泥,俾羅文見到,佢話報番俾學校聽= =死...講埋俾MISS MAN聽

佢叫我地上7樓搵MISS MAN...O.O

食快D番學校...見到羅文係巴士站,我就唔驚LU..唔知點解

同周仔,WING WING 慢慢行番學校..前面有幾條友就跑番學校= =

我地三個慢慢行上7樓,上到去,MISS MAN係度笑.叫我地放學就快D番屋企..''哦'

12點30分,就BK HOME溫書

開住部電腦聽歌..溫書@@ 歷史咁難架,好難記啊,點算????????????HELP*

  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 11 日  星期四   晴天
  

 2007-01-11

今朝去搵金草B...HAHA,再一次同佢理論

跟住早會冇啦啦又唔洗,有病的!!

考MATHS啊..驚~~~~~~~~~~~~~~今次好難

但係羅文出卷唔多難,SO EASY..

Furlong哥監考 !!!!i like it !!

得兩條數搞到我爆頭!有一條諗左好耐,嘗試嘗試再嘗試,見到珮珮係出面,就諗到點做,HAHAHAHAHAHAHA

首先:8*8=64  64=32+32(無奈) 32開方,之後*4 THAT OK ..HAHA 考完大家個答案都一樣 原來我唔係白痴,哈哈

有一條空左 冇左六分lu*

小息係課室傾計 之後考MC 發覺我枝''lucky pen''唔見左..鳴,搵左好耐..

鳴..跟左我五年既筆唔見左,我日後點計數啊??????????????????????????????????????????

唉..............唉.....................抱住不愉快既心情考@@

MC吟吟出,EASY!!!!!!

11點就放學 咁早 去左油站買野食 再番學校搭校車番屋企!!

 係街市買左腸粉做LUNCH  聽日考英文!!SO唔洗點溫@@番屋企開電腦,同MAN 鍾雞&筠仔傾電話 同祖MSN

3點就溫左陣書 !!!!!!!!!!!

今晚番跆拳!!!!!!!!!!!!!

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天
  

 今日考試喇!!!

今朝早會金草姐姐叫我參加划艇比賽~~~~~~~~~

下,咩都唔識,就去比賽..點解??點解??

今日考科學,唔識牙牙牙~~~~~

點解咁難架??因為ms潘出囉=- =

監考老師係某個老師囉,鍾雞作弊= =好好笑

9點幾就放小息....

之後中作,第一part so easy,第二part 好難,今次係我第一次考試期間問老師野@@

11點作哂lu,望一望文彥,佢就係度笑,搞到我有笑埋= =

之後kit yan ,婷婷都作完,我又係度笑= =哈''

11點30放學,搵金草b理論,點知佢上緊堂= =

晏就要補課,同諾諾,婷婷,文彥,man,wing&搭校車落廣福食m記...

食左果2號餐,yummy..之後係到玩,好難形容,笑到文彥DIN左..

搭的的番學校,成個LUNCH用左30蚊- -

番到學校行泥行去,又要補maths,唉!做wsssssssss!!

婷婷KIT YAN 唔俾我寫字,呆呆地坐係度傾計,同平豬SD sns..有一個不明的電話,冇聽到??(我覺得係某個人)

2點3可以寫番lu,,,,haha,吟吟好火@@

3點幾補完,同瑩瑩 &茵茵搭巴士番屋企,耀耀好似隻monkey沖過馬路,俾人砵..哈哈哈哈

4點番到屋企lu,今晚死得,補習,對住maths 1小時30分鐘..嗚...

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 8 日  星期一   晴天
  

 today is my birthday!!

又大一歲喇..老左一歲= =

今朝好多人同我講''生日快樂''.xdd,唱MA歌= =

多謝曬..筠筠送左啊jack俾我,THX!!

中文堂默書,小息溫溫溫溫溫..@@,

之後D.T係度玩,串膠水頭..

我果頭同瞼都係白膠''張''= =  WHAT HAPPEN?????????

LUNCH,JUNOLY泥俾禮物我,HAHA..佢傻傻地我覺得^.^

好靚啊佢送俾我果份禮物同張CARD,咁靚GE???

多謝,多謝,多謝..

跟住落左去食LUNCH,飲左盒檸檬茶..唔記得上去測MATHS.

遲左幾分鐘,俾人扣左5分..

科學派左小測,兩份都唔差D先合格= =

放學小番測,兩份= = ee又係度嘈!

測到五點就走去大中買禮物,原來買禮物係咁煩= =

六點幾就番屋企..

今個生日好開心!!><

努力溫書!YUSH!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]