carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 21
累積人氣: 5145
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 18 日  星期四   晴天
  

 基本上係考曬!!!

最後一科的電腦

所有人都覺得這是困難的一科 我都不外如是

溫溫溫溫溫溫溫溫溫溫溫 還是記不上

好幾位朋友也放棄了這科

第一題已震撼全城

我已盡力了 作得幾多得幾多

文彥空左好幾部份 已把我笑死 失去了二十分

小息在班房門口企

蔡老師問玩什麼 沒有 只談天

女孩子排隊起來 發生什麼事 只有我們班站立在走廊

男孩子也跟隨出來 發生什麼事

其他班沒有排隊 我們就排了 當然不排 回班房

但老師來了 只好一個跟一個 

聆聽十分容易

放學前 中史老師來了 不合格者留下 合格者走

我和岑綸在門口等候 吹冷風 凍得很

我的中史分數第一次咁低 雖然合格 不過

上7樓給中史老師訓話 她已給了提示我們 結果也是這樣

我認今次沒有努力 對不起自己 對不起老師

回到地下 看見龍老師 她和朋友說我的普通話差到極限

後來問她多少分 說我不合格 要找她補課

說話不合格的事是一件正常事 因為沒有了龍老師的教導 因為普通話

中文所有卷相信也抄了 除了作文 中文水平低 沒辦法

放學回家換衣服 去了看可樂

買了一枝酒 借酒消愁

有一位看更問 這些東西是否你的 靚仔 無奈起來 回答是的 婷和欣也笑

扔垃圾時 膠袋流奶 我的鞋損毀了 傷心極了 寶貝你沒事嗎

 三點左右 便回家 玩電腦

終於不用再溫書 太好了 明天說話考急才吧

 

  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 17 日  星期三   晴天
  

 溫ma今日!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

某人遲到,廣福搭,沿途溫地理,天雨關係----本書有一滴滴雨水..

地理 so easy ,8:58分做完..今次考試做得最快既一份..

之後考speaking 我d普通話簡直= =!!

係112等,前面是肥鍾 後面是他們 煩到嘔 不過好好笑@@

11點幾,就到我地喇 只遺下BEE仔一個 同個老師講留低陪,下一次先到啦,她答:考就考,走.....

無奈......

上3A等 KING哥好好笑 搞我老婆 未死過!!

龍龍考 驚到訓低 手震口震 都未講完就夠鐘,仲有成行幾 第二頁有好多時間剩= =

今次一定好差......見到好多錯字

龍龍退步了,沒有溫習

見到老師你係緊張D

落小食部見到柯少好似自閉仔咁 未見過咁 勁恐怖

之後,SA,,,K仔係小食部傾計

上7樓問吟吟MATHS幾多分 全班頭六名 O哂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!邊有可能???????????

又問EE中史幾多 佢話6字頭i think  勁低分!!!!!!!!!!死左去算,唔死得!不過今次中史我只想PASS!中史唔合格我會面對唔到!

IS今次竟然合格= =

還得神樂.........喇

點幾走人 同去左大元搵繆太 跟住去食飯 見到好細隻既昆蟲係兜野到= =

THEN BK HM...開電腦 > <

始終離開唔到部電腦而走去溫電腦 BUT 電腦上次全級都咁低 今次唔可以再衰!!!!!!!!!!!但求合格姐

4點鐘終於放棄電腦 去溫電腦 溫左一粒鐘 留番今晚補習溫..

得番呢科..努力!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ALL PASS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 16 日  星期二   晴天
  

 唔可以死= =

今朝kit yan打泥叫我快d落去,tung落泥話19度,搞到我地帶左校褸!!

努力溫中史,我相信今次冇咁高分lu,份卷好難,其實係我冇背入面d野姐......

中文listening,果果音都差唔多,搞到我亂曬...@@

有一part佢講中文,第一次講得好好笑,成班爆笑..有個講得好快,都唔知佢up咩,搞到我錯左,本來岩架:(

放學去左油站用膳 ,同諾長跑速度跑去,同7同9號鬧快霸位,haha,原來學校同油站係咁近@@

7號同9號去到油站,番番學校食= =

食左個cup noodles,今次d水熱ge,不過都係好難食,9個人有6個都係飲jolly sandy ,yummy*,都係black diamond好飲d@@

跟住係油站玩捉e因,呵呵呵!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12點bk school,係足球場睇班f.5上堂,唔明欖球有咩好玩??????????????

成班補課,,饒sir盒飯好吸引!!好眼訓,但又唔可以訓,因為要聽饒sir講野..

2點幾掛,bk home

等車期間,巴士站有好多隻monkey,哈哈哈哈哈,好得意牙,我既同類><

成班2b班係哂到睇住d monkey,有五隻咁多,xddd,好得意牙....

女孩子的尖叫聲很刺耳............

我地一齊搭巴士係大中落,blue chicken& red duck,哈哈哈哈哈!

4點幾番到屋企..努力溫書!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 15 日  星期一   晴天
  

 考考考考!

今朝本來六點起身溫書,but實在太眼訓..訓番

好似平時咁起左身...發覺自己隻眼腫左?!

條tie同條褲都唔見左= = 搵左成個字先搵到

食ma早餐就番學luuuuuuuu~

架校車走左= =去廣福搭 沿途溫書@@

多謝婷婷份禮物!!番到去同杏杏係到玩,我跌低左= ='

早會唔見金草B既??????????????

考HISTORY..識D唔識D啦,算咁啦!!

小息係課室吹香口膠,敏姑真係最白痴..HAHA

記得當天係大中一班人吹事件:)

中文見到都嚇死人,狂寫野,基本上ALL PEOPLE冇停過 最多停左兩秒聽隔離學校講''ONE TWO READY GO''笑死人*

有篇古文係''鬼津''津是唾液= = 是口水T.T

放左學同媽媽去食LUNCH,見到MAN KA HO,撞鬼*.*

媽媽出MK WITH MY COUSIN &AUNT..鳴 番屋企溫書..係大中離遠聽到有個傻仔''喂''我,嚇死加笑死,原來係佢(bee仔應知道是誰,xdd)

冇番到,去左HM玩我D孫><..佢地好得意!!

3點BK HM ,KAYI call出去陪,BUT 要溫書,兩星期之內三次拓手爭,SO sorry!!

開電腦,同king哥msn,原來係碩士,完全唔知,佢同講有個故事係有個招牌跌左落泥,,有10個人死左,8個都係大學生==

4點幾就開始溫書 明天中史啊,中史唔衰得架..BUT I THINK 地位不保 XDD''

 

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2007 年 1 月 14 日  星期日   晴天
  

 近視又深左我覺得@@

我的生活就是做功課,讀書,玩電腦,補習,出街,抄筆記,傾電話,搭車,做運動,食野

有50%都係好需要隻眼,而且這些生活每天也佔了大約80%

令眼睛嚴重受傷 家人知道要配眼鏡時 便罵我一餐''成日都對住部電腦''

唉..................

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]