carsty0108
暱稱: CHUN
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉打XANGA
2007-05-07
鳴,嗚~~~~
2007-05-06
3日..
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 309
今日人氣: 13
累積人氣: 5137
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 8 日  星期日   晴天
  

 TODATY IS A BAD DAY

今朝好頭痛...唔知點降..==

跟住企左3粒鍾..HELP..就泥死..!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天
  

 2006-10-07

唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

又話要番啦啦隊!!!學校一個人都冇..咁早起身把鬼啊...好驚@@

搞到我浪費了9蚊食早餐!!!

THEN見到有個老師..搭LIFT上7樓..好恐怖...

佢見到我地,嚇左一嚇....好好笑.....

THEN打俾馬國珍,佢秘書聽= =佢有秘書??

搵唔到佢..走人...

之後打俾小怡,佢話今日紅DAY..所以冇人..

妖!!!!!!!!!!!!!!!!咁又特登俾張紙我...

又叫人番又叫人走.俾人點啊..

之後去左大中..行左一陣,全部都未開門...

見到李胃怡...又MIT我喇..==

好累隻腳,唔知點解!!!!!!!!!!!

我走先LU....冇力...

俾我見到平平...XDDDDD

我好似高過佢...哈哈

番到屋企,做功課..跟住吳芷YAN打泥..話去打波..

但係我好眼訓,訓左陣..

40球入左4球3分..哈哈...

好累.....THEN BK HOME..

明天是我死期!!!!!!!!!!!!

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 10 月 6 日  星期五   晴天
  

 今日係中秋...= =

今日school picnic....

番到學校,俾人捉..之前又唔知佢捉,仲俾佢見到我食香口膠...

...係架車係到估歌仔,furlong唱歌,笑死我@@

去左大棠,熱到啊fa都唔認得..= =

起爐....好熱,,好熱,,,

跟住就燒喇..隔離班又過ma泥...abcde班都有= =

d野飲超快飲哂...唔知點解..

好彩黃俊耀請我飲枝野..不過..

俾頂頂撞左落地下,咁岩陸天yan叫我俾d佢..

佢一開....瀉哂,佢條褲濕哂,so sor...笑死,,

冇得飲野..一個二個都好想飲野,..but果到又冇小食亭..痴線既,都唔知咩公園泥...

問下d途人,佢話要行一段路先有..果個保良局= =咁就有得買..

超恐怖!!!!!!!!!係山有條樓梯落去就有..好驚迷路@@''咁就同諾仔&lee yan yan一齊去!!

要買十罐咁多,仲要凍到彈起,行番上去...死得人多...累..斜!!!!!!!!!!!!!!!

上左去又食d野..過左一陣,又要去買... = =

累....................

上泥真係好辛苦!!!

又落!!!冇$$$$$$$$$..問左蔡SIR借左廿蚊,而家都未還@@

今次同鍾雞,諾仔&lee yan yan..

多左d人買野飲..痴線..

今次個保良局唔俾我地入,不過我偷入去....haha

買水出冰極,,= =JUST $5..

上番去....又燒..跟住汁垃圾比賽==

汁左好多膠類!!!!!!!!THEN BACK SCHOOL!!

係架車我地係度擲野..狂玩黃俊耀= =

架車超多垃圾!!!!!!!!!!!!MISS MAN話我地做過既野一定要負責...

死啦..星期一我地可能會俾佢鬧死~!!!!

我地3:00已經番到學校..又唔俾人走,4:00先走..

咪去打籃球囉,其實我地去打人!!= =

好好玩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

鍾雞同HO KIM MING ''隻秋''..好好睇..XDDDDD''

好狗果HO KIM MING~!!

跟住4:00..諗住走..

佢地又話等MA吟吟..之後去左打排球= =

成年冇打過...之後去左大中,因為唔想咁快去我啊''MA,''到

唉...累..要我行去廣福,死得人多..

一去到訓左落張床到,..好眼訓,好累..不過我都冇訓到..咁就過左10個字..TNEN 食飯..

本來KAYI叫我BBQ,BUT燒左喇TODAY..

今個中秋冇點特別過..完全唔覺係中秋節!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 10 月 2 日  星期一   晴天
  

 好想去牙!!!!!!!!!

好想去!!!!!!!!!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     



2006 年 10 月 1 日  星期日   晴天
  

 2006-10-01

今日全日都係火炭*

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]