今日school picnic....
番到學校,俾人捉..之前又唔知佢捉,仲俾佢見到我食香口膠...
...係架車係到估歌仔,furlong唱歌,笑死我@@
去左大棠,熱到啊fa都唔認得..= =
起爐....好熱,,好熱,,,
跟住就燒喇..隔離班又過ma泥...abcde班都有= =
d野飲超快飲哂...唔知點解..
好彩黃俊耀請我飲枝野..不過..
俾頂頂撞左落地下,咁岩陸天yan叫我俾d佢..
佢一開....瀉哂,佢條褲濕哂,so sor...笑死,,
冇得飲野..一個二個都好想飲野,..but果到又冇小食亭..痴線既,都唔知咩公園泥...
問下d途人,佢話要行一段路先有..果個保良局= =咁就有得買..
超恐怖!!!!!!!!!係山有條樓梯落去就有..好驚迷路@@''咁就同諾仔&lee yan yan一齊去!!
要買十罐咁多,仲要凍到彈起,行番上去...死得人多...累..斜!!!!!!!!!!!!!!!
上左去又食d野..過左一陣,又要去買... = =
累....................
上泥真係好辛苦!!!
又落!!!冇$$$$$$$$$..問左蔡SIR借左廿蚊,而家都未還@@
今次同鍾雞,諾仔&lee yan yan..
多左d人買野飲..痴線..
今次個保良局唔俾我地入,不過我偷入去....haha
買水出冰極,,= =JUST $5..
上番去....又燒..跟住汁垃圾比賽==
汁左好多膠類!!!!!!!!THEN BACK SCHOOL!!
係架車我地係度擲野..狂玩黃俊耀= =
架車超多垃圾!!!!!!!!!!!!MISS MAN話我地做過既野一定要負責...
死啦..星期一我地可能會俾佢鬧死~!!!!
我地3:00已經番到學校..又唔俾人走,4:00先走..
咪去打籃球囉,其實我地去打人!!= =
好好玩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
鍾雞同HO KIM MING ''隻秋''..好好睇..XDDDDD''
好狗果HO KIM MING~!!
跟住4:00..諗住走..
佢地又話等MA吟吟..之後去左打排球= =
成年冇打過...之後去左大中,因為唔想咁快去我啊''MA,''到
唉...累..要我行去廣福,死得人多..
一去到訓左落張床到,..好眼訓,好累..不過我都冇訓到..咁就過左10個字..TNEN 食飯..
本來KAYI叫我BBQ,BUT燒左喇TODAY..
今個中秋冇點特別過..完全唔覺係中秋節!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|