| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 30 日 星期三  |
頂你唔順,,  |
分類: 未分類 |
心情欠佳,,電腦中左msn毒,,
漏夜攞去整,,點q知洗左機,,
我d kelly冇哂(2年心血),,屌,,
--------------------------------------------
今日家政,,整沙律,,
之後,,攞左俾miss wong食,,hehe
跟住art,,整變種昆蟲,,
都整得ok既,,
lunch,,冇心情,,
食完lunch,,落左去打波,,
兩堂eng,,唉,,
悶死人喇,,
跟住,,到左放學,,
陳莉話我地嘈,,唔俾我地走住,,
罰抄校規,,2版呀,,
跟住我杪抄下,,講左句"呢d就叫做橫不講理既老師喇"
陳莉就啤住我,,但冇理佢,,
跟住得番4個人未放,,我,班花,n聰同吳文皓,
班花同miss chan講話好攰,,咁就唔駛抄,,收啦,,
跟住,,同佢講話我想調位,,又話唔俾喎,,
小心,,全班反抗呀,,,
-------------------------------------------
夜晚,,同mum出左mk,,
食壽司,,yeah,,
跟住見到成街都係kelly concert poster,,
即刻影低左(係相簿),,
11:00返到大窩口屋企,,
聽日放假,,整太陽灶..
---------------------------------------
|
2008 年 4 月 27 日 星期日  |
| 補打尋日 |
分類: 未分類 |
今朝7:45 約左肥霞,諾同坤去m記食早餐,,
今日本身要去打學界,,但走佬,,
簡左去參觀,,
雖然之前去過,,但同成班人去既感覺唔同既ma,,
跟住,,個個miss X(唔知佢姓咩,,)
打左俾MISS SO,,話我去左參觀,,唉,,
去到,,勁悶,,條友係到講埋哂d 癈話,,
我地係咁影相,,
跟住,,12點到返到學校,,
同左僮+坤行左落葵芳,,
去左唱k,
唱到3點幾,,覺得唔舒服,
so返左屋企,,
點知,,發高燒,,=0=
食左藥,,搞到d動作慢左n咁多拍,,
唉,,係咁多.. |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 30 | »
|