°∴°為何在萬花筒°//\*看到的世界+__"往往跟現實相反〞×╳
ckbt139
暱稱: kennis
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
c0mment B0x
xanga;)
轉呀轉...轉呀轉...
轉..........
悲哀.....xdd
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 105
今日人氣: 0
累積人氣: 6739
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 31 日  星期一   晴天


上緊堂...呵呵 分類: 未分類

唉..依+上緊堂..

悶到爆炸..個心已經go左lunch lu..

因為訂左KFC..

好想快d有得食喔..

 

d時間快d過喇..

好想食野呀..=0=

係咁多...

今晚再打過...呵呵

2008 年 3 月 23 日  星期日   晴天


好開心喔..呵呵 愉快 分類: 未分類
呵呵...今日又係我期待既日子喔..

因為今日又可以睇多次"江山美人"lu..

雖然係同姨丈,姨媽,媽咪睇..

但係都ok既..

講番正題先..

1:00到..同佢地去旺角食元綠..

2:15到..去左戲院喇

係到等呀..等呀..

2:30入場..

雖然..係睇第2次..

但都好有新鮮感..

跟住..4點幾完場..

行樓梯落番去..

行左7層..=0=

跟住..聽到d人講套戲..

聽到佢地講咩...

覺得好好笑..=0=

姨丈..係咁駁故..=0=

之後..去左銅鑼灣..

諗住睇"江山美人"展覽..

點知..變左幾米..o哂..

跟住再出左大角咀..

再返左大窩口屋企..

10:30返到屋企..

係咁多..