| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 31 日 星期一  |
| 上緊堂...呵呵 |
分類: 未分類 |
唉..依+上緊堂..
悶到爆炸..個心已經go左lunch lu..
因為訂左KFC..
好想快d有得食喔..
d時間快d過喇..
好想食野呀..=0=
係咁多...
今晚再打過...呵呵
|
2008 年 3 月 23 日 星期日  |
好開心喔..呵呵  |
分類: 未分類 |
呵呵...今日又係我期待既日子喔..
因為今日又可以睇多次"江山美人"lu..
雖然係同姨丈,姨媽,媽咪睇..
但係都ok既..
講番正題先..
1:00到..同佢地去旺角食元綠..
2:15到..去左戲院喇
係到等呀..等呀..
2:30入場..
雖然..係睇第2次..
但都好有新鮮感..
跟住..4點幾完場..
行樓梯落番去..
行左7層..=0=
跟住..聽到d人講套戲..
聽到佢地講咩...
覺得好好笑..=0=
姨丈..係咁駁故..=0=
之後..去左銅鑼灣..
諗住睇"江山美人"展覽..
點知..變左幾米..o哂..
跟住再出左大角咀..
再返左大窩口屋企..
10:30返到屋企..
係咁多.. |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 30 | »
|