°∴°為何在萬花筒°//\*看到的世界+__"往往跟現實相反〞×╳
ckbt139
暱稱: kennis
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
c0mment B0x
xanga;)
轉呀轉...轉呀轉...
轉..........
悲哀.....xdd
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 105
今日人氣: 1
累積人氣: 6740
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 21 日  星期四   晴天


好慘呀...=0= 不安 分類: 未分類

 今日病左..冇返到學...

今日係過得好無聊囉...

係咁食藥....就黎食到癫嫁喇..

四個字講哂.."慘到無倫"

到左6點幾..開左msn..

好多既同學add我..

問我有冇事..thx

第1個係基拉..(打電話)

第2個係lili (msn)

..3係呀諾(打電話)

..4係呀清(msn)

thank you哂你地既關心..thz

我諗聽日返到學架喇..

我要食藥訓覺喇..88

2008 年 2 月 20 日  星期三   晴天


好無聊囉..=0= 分類: 未分類

 今日過得前所未見既無聊..

上第一堂epa 已經想訓..你話死唔死..

上D.T 仲衰..聽潘sir 講埋d 悶到嘔既"點設計"既課題..仲悶..

中文堂講古文..唔知點解d人話好悶..

但我就覺得唔悶啵..真怪..

可能以前學過少少..so唔悶掛..

但我覺得係許老師教仲好..=0=

art 堂..係咁畫魚..但mrs kwok..話我個條魚好cute wo..

兩堂連堂既eng..我係咁係到做hw..同埋狂答問題xd

都唔知做咩事..

無野做..一個字講哂"悶"

放學同班長,海馬,呀清,車厘子,彰,江梓,

打排球..

打到5點..去人..

出左長沙灣揾呀媽..

跟住去左青衣...同d aunt食飯..

10點返到home.

係咁多.""