今日過得前所未見既無聊..
上第一堂epa 已經想訓..你話死唔死..
上D.T 仲衰..聽潘sir 講埋d 悶到嘔既"點設計"既課題..仲悶..
中文堂講古文..唔知點解d人話好悶..
但我就覺得唔悶啵..真怪..
可能以前學過少少..so唔悶掛..
但我覺得係許老師教仲好..=0=
art 堂..係咁畫魚..但mrs kwok..話我個條魚好cute wo..
兩堂連堂既eng..我係咁係到做hw..同埋狂答問題xd
都唔知做咩事..
無野做..一個字講哂"悶"
放學同班長,海馬,呀清,車厘子,彰,江梓,
打排球..
打到5點..去人..
出左長沙灣揾呀媽..
跟住去左青衣...同d aunt食飯..
10點返到home.
係咁多."" |