尋晚返左大窩口個屋企到訓..
所以今朝由大窩口出發返教會..
但到左走既時候..
俾成班人加埋導師捉住左...
原來係同我慶祝13歲大壽..呵呵
之後出左旺角又有人同我慶祝..
就係二姨丈同二姨媽..
我地去左食pizza hut ..
跟住我就同my mum 去左2% 買衫..
再出左尖沙咀..諗住去睇展覽..但係又揾唔到wo..
唉...掃興..
nevermind ..
跟住又出左旺角信和買碟..
俾我搵到kelly一隻00年既演唱會wo..
第一時間..緊係buy左佢喇..
演唱會..我爭呢隻未有咋..
要再努力d揾埋其他kelly 既野先得..呵呵
跟住..去左攞蛋糕..
個蛋糕勁cute..(later post 相..)
今日係咁多..
好多謝..施施姐姐,bonnie,icy,melody,啊清,ann姐,fanny,jasmine,溋希姐姐,書姮,樂瑤姐姐,坤,倫,恩,怡,呀wing同埋眾多aunie,uncle,教會咁多哥哥姐姐既"生日快樂"..
多謝哂... |