今日...都ok開心既...
第一堂係數學...可能尋日太夜訓..好鬼眼訓..=0=
第二堂中文..miss chan冇返..冇野做..係咁傾計..
eng oral ..都冇咩點教過野..
miss yu係咁鬧人..由其是係29號..呵呵
通識..係到玩扮校長..o 哂
午膳..又要拾垃圾,,但之後落左去打波..呵
音樂..吹笛..唔識吹..唉
bk堂..悶到嘔..係到做功課..又俾人話..唉.
放學..練女排..係咁同個姐姐搓波..超好笑..
之後玩比賽..win哂兩局..
但最搞笑既係..我俾人笑..=0=
話說..當我正想向後打既時候..
個波out 左..係俾我打out左.
但呢個唔係問題.問題係..我既動作..
原來係勁騎呢..俾miss so..同成班人係咁笑..
miss so 仲笑到塊面紅哂..
but唔緊要既..
6:10走人..去左二姨媽屋企食飯..
之後go左葵芳訂蛋糕...
9:30 返到屋企.."
仲有3日..
|