| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 18 日 星期二  |
| 咁岩得咁"喬".. |
分類: 未分類 |
今日好唔開心呀...
miss wong冇返,,
個miss chan又話佢遲d返..
點知原來係"昆"人既..
好想喊呀..嗚嗚
數學堂..係咁做數..
但係我個心都唔係到lu..
飛左去miss wong到..=0=
中文堂..測驗..
但都係冇心機做..so做得好慢..嗚嗚
中史堂..又要測驗..
唉..中史..預左衰硬
到左食lunch...
同左車厘子落左去食麵..=0=
跟住上番去温書+掟紙巾
IS堂..默書..
eng堂..又默書..
唔知點解係咁答問題..傻左
放學..去左女排..
同呀柯..謝綺(婷)..阿君同蘇蘇搭的士去林士德..
同獅子會打友誼賽..打和
見到朱古力..家寶..男人婆同埋海味wo..
打完..同欣怡&蘇蘇..去左m記食野
7點走人..
搭巴士..竟然撞到anna姐..呀魚同埋黄煒程wo..呵呵..
係咁多..
|
2008 年 3 月 15 日 星期六  |
| 真係好開心呀.. |
分類: 未分類 |
今日一朝早就出左去同my mum食早餐...
跟住..
去左7仔buy左有kelly做covergirl既"amy"
buy完..不知幾開心呀...
跟住去左葵芳..
不斷咁食野..呵呵..
yummy.......
跟住就上左二姨媽屋企..
4點到返左屋企...
但係返屋企之前...
竟然俾我見到新一期既"tvb"係kelly做covergirl..
所以又buy左..呵呵
實在太happy喇..
返到屋企..玩電腦..
玩到依家..呵呵
頭先係電視上..又見到kk喇..
今日係咁多..
就黎咳死我喇..help me=0=
聽日要打學界喇..
好驚添...=0=
希望冇事喇.. |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|