°∴°為何在萬花筒°//\*看到的世界+__"往往跟現實相反〞×╳
ckbt139
暱稱: kennis
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
c0mment B0x
xanga;)
轉呀轉...轉呀轉...
轉..........
悲哀.....xdd
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 105
今日人氣: 1
累積人氣: 6760
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 21 日  星期五   晴天


實在太好..睇喇 開心 分類: 未分類
今日係我最期待既日子..

唔係因為可以出街..

係因為可以去睇"江山美人"喇..呵呵

講番正題..

我1:45就到左葵芳百老匯..

係到睇下d 銷售情況..

點知..唉..唔好講喇..(可能係葵芳既問題..)

2:10同jet頭,阿清同林潤坤去左買爆谷..

2:20入場lu..好興奮呀..

但入場既人仕..大多數都係20歲以上..

得我地4個係十幾歲..=0=

開場喇..

有幾part勁搞笑..呵呵

4點到完場..

同佢地去左紅樹林食heatea..

之後行左陣街..

去左打波..=0=

6:05走人..

同林潤坤行去葵興..

我就搭mtr出深水埗揾媽咪..

之後去左旺角行左陣街街..

跟住去左買23號既飛.

同姨媽,姨丈&媽咪..睇多次"江山美人"

呵呵..實在太期待喇..

dear ii,
唔該你..唔好再成日打黎我屋企呀...
2008 年 3 月 19 日  星期三   晴天


患上了"追星候羣症" 不安 分類: 未分類
今日有好多野做..

12點幾就約左車厘子出葵芳做project..

誰知..我遲左成半個鐘..

其實都冇咩心情做project..

so去左仙跡岩食野..傾左少少關於project既野喇..

之後...去左大眾睇碟+書..

2:00約左jet頭,阿清,阿公同埋林潤坤去買飛..

21號睇"江山美人"..嘻嘻..

一直期待既日子..終於黎喇..

買完飛..出左荃灣..

影貼紙相..同埋行街街..

d相影得好鬼靚架..

之後又返番葵芳..

係mtr station..見到kelly既poster..

即刻痴左線..呵呵

之後我係咁揾kelly做covergirl既"u magazine"

點知..間間都冇..

但就俾揾到本"e-zone"係kelly做covergirl既..

即刻buy左..呵呵

計埋呢本..係kelly今個月第8本做covergirl既雜誌喇..

同阿公+阿清去左陽光打機..

之後去左荔景..

上左二姨媽屋企食飯..

10點返到屋企..

過左一陣..ii打俾我wo..

係咁問我野..

help..

咁樣會俾人誤會架..

唔該你喇..