| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 21 日 星期五  |
實在太好..睇喇  |
分類: 未分類 |
今日係我最期待既日子..
唔係因為可以出街..
係因為可以去睇"江山美人"喇..呵呵
講番正題..
我1:45就到左葵芳百老匯..
係到睇下d 銷售情況..
點知..唉..唔好講喇..(可能係葵芳既問題..)
2:10同jet頭,阿清同林潤坤去左買爆谷..
2:20入場lu..好興奮呀..
但入場既人仕..大多數都係20歲以上..
得我地4個係十幾歲..=0=
開場喇..
有幾part勁搞笑..呵呵
4點到完場..
同佢地去左紅樹林食heatea..
之後行左陣街..
去左打波..=0=
6:05走人..
同林潤坤行去葵興..
我就搭mtr出深水埗揾媽咪..
之後去左旺角行左陣街街..
跟住去左買23號既飛.
同姨媽,姨丈&媽咪..睇多次"江山美人"
呵呵..實在太期待喇..
dear ii,
唔該你..唔好再成日打黎我屋企呀...
|
2008 年 3 月 19 日 星期三  |
患上了"追星候羣症"  |
分類: 未分類 |
今日有好多野做..
12點幾就約左車厘子出葵芳做project..
誰知..我遲左成半個鐘..
其實都冇咩心情做project..
so去左仙跡岩食野..傾左少少關於project既野喇..
之後...去左大眾睇碟+書..
2:00約左jet頭,阿清,阿公同埋林潤坤去買飛..
21號睇"江山美人"..嘻嘻..
一直期待既日子..終於黎喇..
買完飛..出左荃灣..
影貼紙相..同埋行街街..
d相影得好鬼靚架..
之後又返番葵芳..
係mtr station..見到kelly既poster..
即刻痴左線..呵呵
之後我係咁揾kelly做covergirl既"u magazine"
點知..間間都冇..
但就俾揾到本"e-zone"係kelly做covergirl既..
即刻buy左..呵呵
計埋呢本..係kelly今個月第8本做covergirl既雜誌喇..
同阿公+阿清去左陽光打機..
之後去左荔景..
上左二姨媽屋企食飯..
10點返到屋企..
過左一陣..ii打俾我wo..
係咁問我野..
help..
咁樣會俾人誤會架..
唔該你喇.. |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 30 | »
|