今日過得痳痳..
第一堂miss so冇返..mr.s Can 代課..
去左音樂室睇"柯南"..ok好睇既..>0<
第二堂..又係mr.s Can 堂..調左位..同so姐坐..好野..>3<
第三堂eng oral 無聊..係到畫畫..
跟住傻聰係到講左句"收皮!"..點知miss yu 識聽wo..好"羅"呀..
通識堂..勁好笑囉..派左卷..我總分33/50 批判思考18/18
食"晏"個陣..食左個過期蛋糕...>3<
到左中文堂..派完野..返埋位..就..
俾蒸海馬攞個水樽"定"中左..之後就俾miss chan 罰左企起身..(我同蒸海馬)
企左成堂..搞到我作唔到篇文..>3<
bk 堂..派卷..我得70分咋..最高分係荔枝..88分
到左放學..miss chan 搵左我..蒸海馬同埋楊展鵬..出去..
經查證後..完全唔關我事..
之後miss chan同我道歉..又攬實左我+講左好多野..無奈..
最終..俾我爭取到攞篇文..返屋企作..呵呵
之後同呀諾..車厘子..余基同埋班花打排球..
5點走人..""
|