唉,..今朝唔知醒..7:15先出門口=0=
但返到去都冇野做..無奈囉
落左去集隊..唱詩..
但無意中聽到miss wong 把聲喎..呵呵xd
跟住上返班房....
到左地理堂..miss wong話星期一會有個插班生wo..
係女仔..
同埋miss wong宣佈左各科頭十..呵呵
我有8科入左頭十..
同埋我係全班第十..(唉..退左五名呀..)
but nevermind..
都可以去miss wong 屋企..yeah
next time..i"ll try my best..
到左午膳..傻聰話見到個插班生wo...話好"豬"嫁wo..
跟住我地落左去睇la..點知好靚女既..
傻聰d 眼光真有問題..
放學返左團契..ok 好玩喇..
但miss wong 都係冇落黎打波..嗚嗚..
係咁多..
|