| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 18 日 星期五  |
世界再不黑暗,,  |
分類: 未分類 |
今日,,返到學校,,
無野做,,=0=
到左早會,,有一個女仔講見證,,
跟住,,miss wong,,同我地解釋左好多野,,
但直覺話俾我聽,,佢係同緊我講既xd
IS,,上左IS Lab,,
做實驗,,要用到紅藥水,,
跟住黎承軒,,整到成手都係,,好似啱啱打完仗咁,,呵呵xd
英文,,派卷,,今次勁差,,嗚嗚,,
不過冇唔合格,,都好d,
小息,,呀諾幫我攞newspaper,,
攞左錯,,佢攞左星島,,應該係攞明報先岩..=0=
但lucky地,,星島娛樂版有kelly,,呵呵,,
地理,,又係派卷,,
73.5,,全班第三,,呵呵xd,,
miss wong真係冇"握"我..太好喇..
中文,,係咁要寫野..=0=
跟住maths,,miss so同我地玩左個"數學比賽"
我地個組爭1名,,就有珍寶珠食,,poor
放學返左團契,,都幾開心,,嘻嘻,,
返完團契,,miss wong揾左我同cherry傾計計..呵呵xd
傾完又舒服哂,,
真係好愛您呀,,miss wong,,哈哈xd
-------------------------------------
|
2008 年 4 月 16 日 星期三  |
美好既一天  |
分類: 未分類 |
今日遲左起身,,
so同呀諾佢地一班車..
咁岩又俾我睇到roadshow wo,,
但最衰部電視,,
係到停下又停下,,睇左兩個畫面就say byebye,,
but nevermind,,
返到學校,,
第一堂之前,,
miss wong話有同學整呀百力滋本eng book wo,,
要寫口供紙,,我係最快寫完,,
因為個日我都冇返,,=3=
跟住交俾miss wong喇,,
佢用左一個好親切既眼神望住我,,
i"m loving it,,
跟住,,我得閒冇野做,,
咪望下cherry寫咩,,
點知miss wong,,行過嚟,,
攞隻手,,擰番我個頭向前面,,
仲同我講"你今次地理測得幾好啵(仲要係笑容燦爛個隻)"
個下,,好warm呀,,,
唔會好似許老師咁,,i dislike her
但好多人都話係小鏘鏘整wo,,,=0=
------------------------------------------------
放左學,,落左美心食lunch with cherry and my mum
跟住,,上左二姨媽屋企,,呵呵
跟住再返大窩口屋企,,
拎kelly poster,,etc
kelly靚爆鏡呀,,呵呵xd
----------------------------------------------------
唉,,聽日要練波,,too bad,,=8=
-------------------------------------------------- |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 30 | »
|