| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 9 月 1 日 星期四  |
今天  |
分類: 未分類 |
今天很不開心 . 今日係圖書餉最後一日 , 雖然話遲d可以約出黎再玩 , 但係始終感覺不同了 . 而且我既第一份工也都完結左lu , 真係有d唔捨得 =.=見到d人係咁影相 , 感覺好down呢 , 唔知點解呢 . 唉..........今日真係難捱呀 .
星 , 我好掛住你呢 .
|
2005 年 8 月 29 日 星期一  |
| 兩日一夜 |
分類: 未分類 |
呢兩日入左camp . 琴日返完工之後 , 即刻入左去 . 呼~~好累呢 . 不過入到去都幾開心啦 , 因為好耐都無見教會d fdfd啦 . 不過我自己果幾個死黨都無入camp , 攪到我覺得悶悶地tim =.="""
今之入camp , 其實好傷心 , 好怕 . 因為起一個個起遊戲入面 , 我發現我興神既距離越黎越遠 , 我一直都以為係我忙 , 係我無時間去面對神 . 但我發現完來唔係..係我心中的 恐懼將神推開的..我真的好傷心...
神呀..求你就保守我的心 . 我唔想遠離你 , 我害怕失去你 . 就求你比我相信 , 神你每一刻都保守緊我 , 每一刻都看守緊我 . 我必不害怕 . 讓我帶著赤誠的心走向你 , 擁抱你 . 主呀 , 請添我信心, 令我自信的走向你 , 毫無恐懼的走向你 . 就好似自己係一個盲人般 , 要相信你在看顧我 , 所以我一定不會受傷 , 可以盡情去向前衝 , 以最快的速度和你跑去 ...感謝主比我入到呢個camp , 比我發現呢一切一切 , 雖然會傷心 , 但我想更親近你 , 主呀 , 引領我走和你吧 . 祈禱奉耶穌基督之聖名祈求 . 阿門 |
2005 年 8 月 25 日 星期四  |
| 巴士 |
分類: 未分類 |
今日好開心呢 . 今日返工果到既staff請我地helper食飯呢. 去左飲茶 , 食左好多野呢 . 好飽呀 . 不過都好滯呢 =.=
今日搭巴士返屋企果陣 , 睇roadshow , 睇到一個好好笑既iq題 . 好攪笑的 . 一塊3成熟既牛扒同埋一塊5成熟既豬扒 , 點解佢地起街到撞到都唔say聲hi呢? 答案都幾好笑=.=因為我都笑左好耐呢 =.= 答案係佢地都唔係好熟 . 阿妹好叻呢 , 一估就中 =.=""""""
皇上 , 我真係好想同你合作呢 =.=但係你又飛起我 , 唔理我 =.=真係無陰公呢
 |
2005 年 8 月 19 日 星期五  |
差館  |
分類: 未分類 |
今日係我第一次去差館呢 =.=咁大個女都係第一次 =.=
今日圖書館黎左個色魔 , 專影人裙底 . 好變態呢 ><有讀者黎投訴 , 所以呢我地就要去搵個色魔出黎 ,唔好比佢再騷擾到其他讀者..我同patic一齊上去成人果度 , 諗住捉果個人啦 . 我既心情有少少興奮啦 , 因為第一次見呢d野ma~~其實都係諗住搵下 , 都無諗過會搵到既..點知 , 一出lift , patic就見到個色魔影人相 ..佢叫我企起到睇住 . 佢就即刻跑左落去叫人上黎 . 我企起度 , 扮晒睇書咁...見到果個人影左人地裙底幾次 =.=真係過份呢 . 變態的 ......之後就當場捉到個人 , 而且去左差館落口供 -.-"""""第一次呢 |
2005 年 8 月 17 日 星期三  |
| 迎新 |
分類: 未分類 |
今日係靈風中六既迎新日呢 . 今日返去果陣有少少緊張呢 . 因為會見到d新同學ma . 呵呵 .
今日玩左好多game呢 . 都幾好玩啦 . 不過玩到好累呀 . 特別係拍數字卡果part呀...個遊戲係咁既 . 有一個正方型起度 ,咁1-30既數字好亂咁放起入面 , 我地要起最短既時間入拍晒所有數字 . 但當別人拍既時候 , 其他人是不可以進入正方形內 , 否則就取消資格 . 真係好難呢 , 因為我成日都起人地未出晒黎就入左去拍下次個數字 , 攪到成日比人取消資格 . ...sorsor呢 . 我地不停咁拍 . 拍左好多次呢 . 攪到個古巨基好痛呀 . 第二日起身都仲好痛tim呀...
仲有個game就係佢會派一張成績表比你 . 咁你就要去不同的攤位做不同的事 , 完成了就當pass . 如果你既成績表寫住係強既 , 咁你就唔使做咁多 , 但係弱就要做多好多 . 例如要講急口令 , 強就講一行 , 弱既就要講兩行有多 =.=好慘呢 . 咁我就好好彩啦 , 因為我全部都係強呢 , 呵呵咁樣我就做少好多野 , 太好啦 . 次後大會就會按照你pass幾多科 , 就決定你既未來 . 我呢 , 好勁呀 , 我讀到u , 升到上去呢 . ka我地升到既果d好正架 , 因為可以坐埋一邊起到食野 . 咁呢有d就要重讀 , 佢地要將所有攤位都會重新玩過一次呢 . 真係慘呢 . 有d就要返工 . 有d係做文員 (抄報紙)有d就做郵差 , 有d就做清潔工人 . 我地就好衰咁, 一邊食野 , 一邊睇住佢地返工 . 笑到爆肚咁制 .
今日好累呢 , 不過好開心呀 .又識到班新既同學仔 |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 34 | »
|